مروری بر رویدادهای هفته آینده؛ این داده‌های اقتصادی مسیر بازار را مشخص می‌کنند

بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده با رویدادهای اقتصادی مهمی روبه‌رو می‌شوند که ممکن است سرنوشت آن‌ها را تحت تاثیر خود قرار دهد.

خلاصه خبر

  • در این هفته داده‌های اقتصادی مهمی از جمله شاخص اعتماد مصرف‌کننده، GDP، شاخص هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) و گزارش سیاست‌های پولی فدرال رزرو منتشر می‌شود.
  • ایردراپ پروژه بلست در روز چهارشنبه انجام خواهد شد.

به گزارش بیت کوین سیستمی، همزمان با کاهش قیمت بیت کوین

BTC:


آلت کوین‌ها هم در روزهای گذشته به شدت کاهش یافتند. این در حالی است که در هفته پیش‌رو هم داده‌های مهم اقتصادی آمریکا منتشر خواهد شد و شاهد چند رویداد مهم برای آلت کوین‌ها خواهیم بود.

اولین رویداد اقتصادی انتشار شاخص اعتماد مصرف‌کننده (CCI) در ایالات متحده است که سه‌شنبه ۲۵ ژوئن (۵ تیر) توسط هیئت کنفرانس (CB) ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران منتشر می‌شود. مقدار پیش‌بینی‌شده برای شاخص مذکور ۱۰۰.۲ و مقدار قبلی آن ۱۰۲.۰ است. این نظرسنجی نسبت انتظار و خوشبینی یا بدبینی افراد مختلف درباره وضعیت اقتصادی آمریکا را بررسی می‌کند. در نتیجه بررسی آن برای افرادی خوب است که می‌خواهند دید بیشتری از اقتصاد آمریکا به دست آورند.

در روز پنجشنبه ۲۷ ژوئن (۷ خرداد) مناظره دو کاندیدای ریاست جمهوری در آمریکا یعنی دونالد ترامپ و جو بایدن برگزار خواهد شد. همچنین در این روز ساعت ۱۶ به وقت تهران، شاخص تولید ناخالص داخلی آمریکا (GDP) منتشر می‌شود. نرخ GDP آمریکا در فصل قبل برابر ۱.۳ درصد بود و نرخ پیش‌بینی‌شده این دوره معادل ۱.۴ درصد اعلام شده است. هم‌زمان با انتشار GDP، آمار مدعیان بیمه بیکاری هم منتشر خواهد شد.

روز جمعه ۲۸ ژوئن (۸ خرداد) داده‌های مرتبط با تورم ماه مه (اردیبهشت) یعنی شاخص هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) ساعت ۱۶ به وقت تهران منتشر می‌شود. شاخص PCE برای فدرال رزرو آمریکا خیلی مهم است و این بانک همواره ترجیح می‌دهد از آن برای بررسی تورم استفاده کند.

بازار ارزهای دیجیتال هم منتظر رویدادهای زیاد و مهمی در هفته آینده است. برای مثال در روز سه‌شنبه ۲۵ میلیون توکن آلت لیر (ALT) آزاد می‌شود و روز چهارشنبه ایردراپ توکن پروژه بلست (Blast) انجام خواهد شد. بلست به یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های لایه ۲ اتریوم تبدیل شده‌ و تحلیلگران باور دارند ایردراپ آن یکی از بزرگ‌ترین ایردراپ‌های سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

نوشته مروری بر رویدادهای هفته آینده؛ این داده‌های اقتصادی مسیر بازار را مشخص می‌کنند اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مروری بر مهم‌ترین رویدادهای هفته آینده؛ مراقب این داده‌های اقتصادی باشید!

در هفته آینده انتشار داده‌های اقتصادی آمریکا و رویدادهای مهمی مثل نشست FOMC می‌تواند تاثیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *