مراسم یادبود چهلمین روز شهادت آیت الله رییسی و هیئت همراه برگزار شد



نشست بصیرتی به مناسبت چهلمین روز شهادت آیت الله رییسی و هیئت همراه ایشان و چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.


به گزار شد وب دا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در این مراسم با درود به روان پاک سیدالشهدای خدمت آیت الله رییسی و هیئت همراه بر حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و آن را نعمتی دانست که ثمره خون شهداست.


دکتر محمدرضا مجدی افزود: ما این فرصت را پیدا کردیم تا بتوانیم در سرنوشت خود سهیم باشیم تا کنون انتخابات متعددی برگزار شده است و آنچه در درجه اول در این انتخابات حایزاهمیت است مشارکت حداکثری است.


وی در ادامه گفت: در درجه بعدی هر کدام از ما وظیفه داریم از میان این کاندیدها، فردی که اصلح است را بر اساس معیارهای خود انتخاب کنیم.


سرپرست دانشگاه  به بیان بخشی از دستاوردهای دولت خدمت گزار در حوزه سلامت پرداخت و گفت: کارها وخدمات بسیاری در این دوران هرچند کوتاه صورت گرفت، در شهرستان نیشابور یک آرزوی دیرینه مردم منطقه محقق شد و آن ارتقای دانشکده به دانشگاه بود و همچنین راه اندازی رشته پزشکی و پروژه بیمارستان ۲۰۴ تخت خوابی که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.


تخصیص  تجهیزات گران قیمت در بین دانشگاه ها از جمله یک دستگاه سی تی اسکن، ام ار ای و تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته، کنترل بیماری کرونا با واردات و تولید واکسن داخلی، آب رسانی به شهرهایی که مشکل آب داشتند و … از دیگر خدمات این دولت خدمت گزار بود.


نشست بصیرتی به مناسبت چهلمین روز شهادت آیت الله رییسی و چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز چهارشنبه ششم تیرماه با حضور سرپرست، معاونان و کارکنان دانشگاه در مسجد پیامبر اعظم همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

غش و ریسه مشاور اسبق دولت آمریکا برای فعالیت انتخاباتی مدعیان اصلاح‌طلبی(خبر ویژه)

      هم‌میهن در مطلبی با عنوان «بازنگری نظام و دغدغه کارآمدی» بخش‌هایی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *