مراسم گرامیداشت از پیشکسوتان دانشگاه برگزار شد



مراسم گرامیداشت پیشکسوتان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در سال ۱۴۰۲، روز سه شنبه دوزادهم تیرماه با حضور مسئولان و پیشکسوتان دانشگاه برگزار شد.


رئیس دانشگاه در این مراسم با قدردانی از زحمات سی ساله پیشکسوتان در ارتقای سلامت و نجات جان بیماران گفت: خرسندم که امروز در جمع ۳۱ نفر از عزیزانی هستم که در سال ۱۴۰۲ به افتخار بازنشستگی نایل شدند و این مراسم بمنظور گرامیداشت و قدردانی از گوشه ای از زحمات این عزیزان برگزار شده است.


دکتر محمدرضا مجدی با بیان شعار هفته سلامت امسال با عنوان «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» افزود: امسال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر خانواده به عنوان محور اصلی سلامت تاکید زیادی کرده است و ما در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بتوانیم با ارایه خدمات بیش از پیش در سلامت مردم تاثیر گذار باشیم.


وی با اشاره به برخی از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی نیشابور تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در جایگاهی که استحقاقش است؛ قرار نگرفته است، استقلال و ارتقای دیر هنگام دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی گویای این مساله است.


مقام عالی حوزه سلامت نیشابور با بیان برخی مشکلات این حوزه، به گزارشی از اقدامات اخیر صورت گرفته در دانشگاه پرداخت و گفت: پروژه های در حال احداث سلف سرویس دانشجویی، خوابگاه پسران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، سالن ورزشی، احداث دانشکده پزشکی که با کمک خیرین صورت خواهد گرفت و احداث اردوگاه فرهنگی و دانشجویی که توسط صندوق رفاه دانشجویان و با تفاهم نامه ی سه جانبه ای بین فرمانداری، دانشگاه و وزارت در دستور کار قرار گرفته است بخشی از اقدامات حوزه دانشجویی و فرهنگی است.


دکتر محمدرضا مجدی با اشاره به کمبود زیر ساخت های درمانی در نیشابور خاطر نشان کرد: با کمال تاسف برخورداری تخت بیمارستانی در نیشابور نصف میانگین کشوری است که امیدواریم با افتتاح بیمارستان ۲۰۴ تختخوابه ایت الله شهید رئیسی در هفته دولت بتوانیم گام بزرگی در جهت رفع کمبود تخت های بیمارستانی در نیشابور برداریم.


در آیین گرامیداشت از پیشکسوتان دانشگاه که در سالن آمفی تئاتر پردیس دانشگاه برگزار شد، رئیس دانشگاه، نماینده ولی فقیه در دانشگاه، سرپرست معاونت بهداشت، مدیران دفتر ریاست، حراست و روابط عمومی و دیگر مسئولان و جمعی از پیشکسوتان حضور داشتند و در پایان مراسم از پیشکسوتان دانشگاه تقدیر و تشکر به عمل آمد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

درخواست بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس

 علیرضا بیرانوند ۳۰ خردادماه سال جاری درخواست فسخ یکطرفه قرارداد خود را به دلیل عدم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *