محدودیت برق، فولاد مباركه را ناچار به كاهش عرضه محصولات خود در بورس كالا می‌كند · تولید آنلاین

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد( تولید آنلاین)؛ به نقل ازروابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه گفت: به دلیل ناترازی تولید و مصرف برق در کشور از خردادماه سال جاری محدودیت‌هایی در تأمین برق فولاد مبارکه ایجاد شده و پیش‌بینی می‌شود این محدودیت‌ها تا شهریورماه نیز ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به آثار اعمال این محدودیت‌ها گفت: در بازه زمانی یادشده محدودیت‌ها در مصرف برق باعث از دست رفتن حدود ۲۰۰ هزار تن توان تولید فولاد مبارکه شده و این عدد قطعاً در روزهای آتی افزایش خواهد داشت.

حمزوی با تأکید بر اینکه نتیجه کاهش تولید، تأخیر در تحویل تعهدات قبلی فولاد مبارکه به مشتریان است گفت: در حال حاضر برخی از تعهدات قبلی فولاد مبارکه به مشتریان با تأخیر مواجه شده و این شرکت برای جلوگیری از افزایش تأخیر در تحویل سفارش‌های مشتریان، از وزارت صمت تقاضای اصلاح کف عرضه ورق گرم در بورس کالا را مطرح کرده و در حال پیگیری این موضوع است.

گفتنی است نمایشگاه متافو تبریز یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای نمایشگاهی شمال غرب کشور است و شرکت فولاد مبارکه به‌منظور برقراری ارتباط مؤثرتر با صنایع فولادی استان آذربایجان شرقی و با هدف تأمین نیاز مصرف‌کنندگان خُرد این استان از طریق شرکت فولاد سهند آغاز، بزرگ‌ترین مرکز خدماتی فولاد مبارکه در شمال غرب کشور در این نمایشگاه حضوری فعال داشت.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ایران دارای ۷ درصد ذخایر معدنی جهان است · تولید آنلاین

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *