محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A55 سامسونگ در دیجی کالا

سامسونگ با معرفی سری گلکسی A، توانسته است ترکیبی از عملکرد بالا و قیمت مناسب را به کاربران ارائه دهد. یکی از جدیدترین اعضای این خانواده، گلکسی A55، با ویژگی‌های برجسته و طراحی مدرن خود توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اما برای بهره‌برداری کامل از قابلیت‌های این گوشی و افزایش کارایی و حفاظت از آن، استفاده از لوازم جانبی مناسب ضروری است. در این مقاله قصد داریم نگاهی به محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین لوازم جانبی گلکسی A55 سامسونگ بیندازیم. از قاب‌های محافظ و گلس‌های ضد خش گرفته تا محافظ دوربین و شارژر، همه‌ی این لوازم جانبی می‌توانند تجربه‌ی کاربری شما را به سطحی جدید ارتقاء دهند. همراه ما باشید تا با بهترین انتخاب‌ها برای گلکسی A55 سامسونگ آشنا شوید.

مشخصات فنی گلکسی A55 سامسونگ

A55 سامسونگ مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی Super AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل، حداکثر روشنایی تصویر ۱۰۰۰ نیت و تراکم پیکسلی ۳۹۰ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند میان‌رده تراشه‌ی اگزینوس ۱۴۸۰ سامسونگ است که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Xclipse 530 به پردازش تصاویر می‌پردازد. کاربران می‌توانند از بین ۱۲ یا ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است و در کنار آن سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده است.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره‌ی نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. دوربین سلفی این گوشی نیز همانند سنسور اصلی از فرمت فیلم‌برداری ۴K پشتیبانی می‌کند. گلکسی A55 سامسونگ به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر ۲۵ وات، انرژی مجدد خود را تأمین می‌کند. سیستم‌عامل اندروید ۱۴ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ را اجرا می‌کند. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند در مدل ۵G روانه‌ی بازار شده و تا چهار سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد.

در ادامه به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند پرفروش در پنج بخش می‌پردازیم:

۱. قاب‌ محافظ

۲. گلس‌

۳. محافظ دوربین گوشی

۴. شارژر

۵. جک هدفون


لوازم جانبی گلکسی A55؛ کاور محافظ


کاور سامورایی مدل Specter

اگر در بین بهترین لوازم جانبی گلکسی A55 سامسونگ به دنبال خرید یک کاور محافظ شیک، ساده و در عین حال مقاوم هستید کاور سامورایی مدل Specter انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این کاور محافظ به لطف داشتن پنل پشتی شفاف، طراحی جذاب گوشی هوشمند شما را نمی‌پوشاند و آن را در مقابل دید سایر کاربران مخفی نمی‌کند. این محصول از جنس پلاستیک سخت و پلاستیک TPU تولید شده که کیفیت و دوام بسیار خوبی دارد. این کاور ضخامت مناسبی داشته و از تمام زوایای گوشی در برابر ضربات و خط و خش محافظت می‌کند. ساختار ژله‌ای حاشیه‌های این قاب امر نصب و خارج کردن قاب از روی گوشی را نیز سهولت بخشیده است. برآمدگی اطراف لنز دوربین سبب خواهد شد تا در زمان قرار گرفتن گوشی بر روی سطوح صاف و مسطح لنز دچار خط و خش نشود.

وزن و ضخامت کم این محافظ حس خوشایندی را به کاربران پس از در دست گرفتن منتقل می‌کند. سیلیکونی بودن این قاب، قابلیت ضد تعریق بودن به آن داده که هنگام گرفتن گوشی در دست، داخل دستتان عرق نمی‌کند. دسترسی به کلیدها در این لوازم جانبی محبوب گلکسی A55 سامسونگ بسیار ساده است؛ به گونه‌ای که هنگام کلیک کردن روی آن‌ها با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. یکی از دغدغه‌های کاربران هنگام خرید کاورهای شفاف، زرد شدن تدریجی آن‌ها پس از مدتی استفاده است که در مورد این محصول این مشکل به وجود نخواهد آمد. علی‌رغم داشتن مقاومت بالا، این محصول انعطاف‌پذیری بسیار خوبی دارد. همچنین کاور سامورایی مدل Specter به طور کامل دکمه‌های روی گوشی را پوشش می‌دهد که باعث جلوگیری از خط و خش و ورود گرد و غبار خواهد شد. خرید کاور گلکسی A55 سامسونگ از فروشگاه دیجی کالا سریع و آسان انجام می‌شود.

کاور مدل A55_MYMY

براق بودن بدنه‌ی پشتی کاور جذابیت‌های بصری خاصی به آن می‌بخشد. اگر شما هم از طرفداران و علاقه مندان به کاورهای محافظ با بدنه‌ی براق هستید، انتخاب کاور مدل A55_MYMY گزینه‌ی بسیار هوشمندانه‌ای برای شما خواهد بود. این کاور محافظ که تنوع رنگی بالایی در فروشگاه دیجی کالا دارد، از جنس پلاستیک TPE تولید شده که دوام و کیفیت ساخت خوبی دارد و ظاهر تازه‌ای به گوشی شما می‌دهد. هنگامی که این لوازم جانبی گلکسی A55 سامسونگ را در دست می‌گیرید، حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. وزن ۳۰ گرمی این کاور نیز موجب شده تا کاربران هیچ دغدغه‌ای از بابت سنگین شدن گوشی خود نداشته باشند. لبه‌های قاب انعطاف‌پذیر هستند و به همین خاطر به راحتی می‌توانید قاب را از گوشی جدا کنید. حاشیه‌های اطراف همه‌ی رنگ‌های این کاور نیز به رنگ طلایی است و رنگ آن تغییر نمی‌کند.

این کاور به طور کامل دکمه‌های روی گوشی هوشمند شما را پوشش می‌دهد که باعث جلوگیری از خط و خش و ورود گرد و غبار خواهد شد. حاشیه‌های این کاور به ویژه در بخش سیستم دوربین به صورت برآمده طراحی شده‌اند تا خیال کاربران از بابت محافظت از نمایشگر و سیستم دوربین گوشی کاملاً راحت باشد. از آنجا که ساختار این قاب محافظ از نوع براق است؛ به همین دلیل نیز لکه‌های اثر انگشت و ذرات چربی روی آن دیده می‌شوند و کاربران باید این موضوع را پیش از خرید خود در نظر بگیرند. برش‌های انجام شده برای این کاور با دقت صورت گرفته‌اند و در نتیجه برای دسترسی به امکانات گوشی هیچ محدودیت خاصی نخواهید داشت.

کاور نیلکین مدل CamShield Pro

اگر نگران همیشگی از بابت آسیب رسیدن به گوشی هوشمند خود در اثر اتفاقات ناگهانی مانند سقوط و مواردی از این قبیل را دارید، با استفاده از کاور نیلکین مدل CamShield Pro که یکی از بهترین لوازم جانبی گلکسی A55 سامسونگ به شمار می‌رود، خیال خود را تا حد بسیار زیادی در این زمینه راحت کنید. این کاور محافظ جان‌سخت امتیاز بسیار خوبی از سوی خریدارانش در دیجی کالا به دست آورده و در تنوع رنگی بسیار بالایی به فروش می‌رسد. کاور نیلکین مدل CamShield Pro از جنس پلی کربنات و پلاستیک TPU ساخته شده که بسیار باکیفیت و مقاوم است و در برابر آسیب‌‌های احتمالی و خط‌وخش‌ها از گوشی هوشمند شما محافظت می‌کند. برش‌های این کاور در قسمت پورت‌ها و دوربین با دقت و ظرافت بسیار خاصی انجام شده و همچنین پوششی از همان جنس پلاستیک TPU بر روی دکمه‌ها تعبیه شده تا آن‌ها را نیز مورد محافظت قرار دهد.

این محصول فوق‌العاده قدرتمند است و در عین حال فقط ۳۰ گرم وزن دارد. این یعنی بدون اینکه وزن گوشی را خیلی افزایش دهد، آن را عملاً در برابر تمام ضربات سخت بیمه می‌کند. مهم‌ترین ویژگی قاب‌های محافظ نیلکین، مجهز بودن به محافظ کشویی دوربین است که بهره‌گیری از آن، هنگامی که از سیستم دوربین گوشی استفاده نمی‌کنید، می‌تواند بسیار کاربردی باشد. همچنین ارتفاع میان قاب و نمایشگر گوشی باعث می‌شود تا هنگامی که گوشی را روی میز یا سطح صاف قرار می‌دهید، نمایشگر آن دچار آسیب‌دیدگی نشود. این کاور محافظ در برابر آب نیز مقاوم است و در صورتی که کثیفی شما به راحتی می‌توانید این لوازم جانبی گلکسی A55 سامسونگ را با آب تمیز کنید. در پشت بدنه‌ی این محصول طراحی بافت‌دار استفاده شده که مانع از سر خوردن دست کاربران روی گوشی می‌شود. این کاور به دلیل ویژگی‌های محافظتی که دارد، چندان انعطاف‌پذیر نیست و قرار دادن گوشی درون آن سخت است.

کاور یانگ کیت مدل کرکره

این کاور نسخه‌ای با الهام از طراحی‌های مشهور و محبوب یانگ‌ کیت است که جلوه‌ای بسیار شیک و جذاب به گوشی گلکسی A55 شما می‌بخشد. این لوازم جانبی از ترکیب پلاستیک سخت و نرم ساخته شده و وزنی در حدود ۳۰ گرم دارد. عملکرد این محصول در برابر ضربات بسیار مؤثر است و به لطف برآمدگی‌های اطراف لنز دوربین و نمایشگر، در صورت افتادن گوشی به زمین، احتمال آسیب به بخش‌های مختلف آن به حداقل می‌رسد. رنگ این کاور ثبات بالایی دارد و حتی با استفاده مکرر دچار ساییدگی نخواهد شد. این محصول با انعطاف‌پذیری بالا، به راحتی قابل نصب و جدا کردن از گوشی است.

همچنین، بدنه‌ی این قاب ضد لک و اثر انگشت بوده و نگرانی از بابت باقی ماندن اثر انگشت روی آن نخواهید داشت. دکمه‌های گوشی نیز به طور مستقیم قابل دسترسی هستند و برای استفاده از آن‌ها نیازی به اعمال فشار زیاد نخواهید داشت. علاوه بر محافظت مناسب از ماژول دوربین و تمام بخش‌های گوشی، باید به قرارگیری پوشش پارچه‌ای در بخش داخلی کاور هم اشاره کنیم که از ایجاد خراشیدگی روی گوشی جلوگیری می‌کند. این قاب محافظ باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر محسوسی ایجاد نخواهد کرد. برند سازنده حاشیه‌های اطراف نمایشگر و دوربین این گوشی را حدود ۰.۰۵ میلی‌متر بلندتر طراحی کرده است.

کاور سامورایی مدل AF

کاور محافظ مدل AF، محصولی دیگر از برند محبوب سامورایی است که به لطف داشتن ظاهری شکیل و در عین حال مقاوم، از گوشی هوشمند شما به خوبی در برابر ضربات احتمالی محافظت می‌کند. در عین خوش‌ساخت بودن، این قاب محافظ از جنس پلاستیک TPU تولید شده که در برابر ضربات سنگین بسیار مقاوم است و امنیت استفاده از گوشی را بالاتر می‌برد. طراحی دقیق این قاب باعث شده تا در هنگام استفاده از گوشی و به‌ویژه درگاه‌های آن دچار مشکل نشوید و محدودیتی نداشته باشید. از دیگر قابلیت‌های این کاور می‌توان به مقاومت در برابر گرما و سرمای شدید، اثر انگشت، چربی و تعریق دست اشاره کرد.

دور نمایشگر و ماژول دوربین لبه‌های برجسته‌ای طراحی شده که از تماس مستقیم این بخش‌ها با زمین و سطوح صاف جلوگیری می‌کند. این قاب همچنین در برابر خط و خش نیز از گوشی محافظت می‌کند و در یک بسته‌بندی شکیل به شما ارائه می‌شود. درون این قاب پوشش نرم تعبیه شده تا گرمای تولیدی گوشی به بیرون منتقل شود و از این بابت نیز مشکلی وجود نداشته باشد. همچنین این پوشش مانع از برجای ماندن لکه‌ روی بدنه‌ی گوشی هوشمند شما خواهد شد. این محصول در استفاده طولانی مدت دچار مشکلاتی نظیر پوسته پوسته شدن و کم‌رنگ‌ شدن نخواهد شد. کاور سامورایی مدل AF در برابر آب نیز مقاوم است، بنابراین به راحتی می‌توانید در صورت کثیف شدن آن را با استفاده از آب تمیز کنید.

کاور زوبینا مدل Fresh

اگر به دنبال یک کاور با بدنه‌ی پشتی شفاف اما ظاهر خاص هستید، کاور زوبینا مدل Fresh به عنوان یکی از بهترین لوازم جانبی گلکسی A55 سامسونگ شما را از خریدتان به هیچ عنوان پشیمان نخواهد کرد. این کاور محافظ که با استفاده از آن می‌توانید هم از رنگ اصلی قاب گوشی خود لذت ببرید و هم از بابت محافظت از گوشی هوشمند خود آسوده‌ خاطر باشید، از پلاستیک سخت، نرم و TPU تولید شده که مقاومت خوبی در برابر تغییر رنگ دارد. همچنین ژله‌ای بودن لبه‌های این کاور محافظ موجب شده تا در صورت سقوط گوشی روی زمین، شوک ناشی از ضربه در همه زوایای کاور پخش شده و آسیبی به گوشی وارد نشود.

این محصول وزن بسیار سبک ۳۰ گرمی دارد و در استفاده‌ی طولانی‌مدت از گوشی به هیچ عنوان آزاردهنده نخواهد بود. برند سازنده برای این کاور محافظ دوربین در نظر نگرفته اما در قسمت لنزها برجستگی را شاهد هستیم تا در صورت برخورد به زمین دچار خط و خش و یا شکستگی نشوند. در قسمت نمایشگر هم برجستگی اندکی مشاهده می‌شود که باعث می‌شود در صورت برخورد به زمین، نمایشگر آسیب زیادی را متحمل نشود.

کاور هوکو مدل MagneticRotating

این کاور محافظ از پلاستیک نرم، پلی اورتان و فلز تولید شده که مقاومت بسیار خوبی به گوشی هوشمند شما می‌بخشد. این کاور محافظ که برای گوشی گلکسی A55 طراحی شده بسیار بادوام است و با وزن ۵۵ گرمی که دارد، ممکن است کمی در روزهای اولیه استفاده از گوشی کمی سنگینی را به همراه داشته باشد، اما خیلی زود به آن عادت خواهید کرد. این قاب از استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط بهره می‌برد و علی‌رغم ظاهر خشن، آنقدر خوب طراحی شده که نه تنها مشکلی از بابت دسترسی به پورت‌ها وجود نخواهد داشت بلکه حتی می‌توانید از قابلیت استند مخفی آن نیز بهره‌مند شوید. همچنین باید به دوام بسیار بالای این کاور محافظ باکیفیت اشاره کنیم که دچار مشکلاتی نظیر رنگ‌پریدگی و خوردگی در اثر استفاده‌ی زیاد نخواهد شد. از دیگر ویژگی‌های خوب این کاور باید پوشش نرم داخلی آن برای جلوگیری از لک افتادن بدنه‌ی گوشی را نام برد.

کاور قاب گارد مدل PAFMIDGRD

اگر به کاورهای پافری علاقه مند هستید، کاور قاب گارد مدل PAFMIDGRD برای شما گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. این کاور از جنس پلاستیک نرم و پارچه به عنوان روکش رویی تولید شده که کیفیت مناسبی دارد و با گذشت زمان شاهد تغییر رنگ و رنگ پریدگی آن نخواهید بود. این قاب نه خیلی نرم است و نه خیلی سفت و خشک، در نتیجه هنگام قرار دادن گوشی درون آن یا خارج کردن گوشی از آن با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. همچنین اطراف لنز دوربین را هم به بهترین شکل ممکن پوشش می‌دهد تا نیازی به خرید برچسب محافظ لنز وجود نداشته باشد. همچنین لبه‌های این کاور از نمایشگر کمی بالاتر آمده و باعث شده در هنگام افتادن به صفحه گوشی آسیبی وارد نشود.


لوازم جانبی گلکسی A55؛ محافظ نمایشگر


محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل ANTIDUSTSHNW

این گلس محافظ که یکی از بهترین لوازم جانبی گلکسی A55 محسوب می‌شود، به راحتی روی نمایشگر نصب می‌شود و پس از جداسازی نیز اثری از چسب روی نمایشگر باقی نخواهد ماند. این محافظ صفحه‌نمایش چربی‌ گریز است و اثر انگشت شما را به خود جذب نمی‌کند. انعطاف‌پذیری این محافظ شیشه‌ای جلوی خرد شدن و شکستن آن را می‌گیرد و باعث دفع ضربات وارد شده به صفحه گوشی و در نتیجه محافظت هر چه بیشتر آن می‌شود.

محافظ صفحه نمایش حریم شخصی اپیکوی مدل Privacy

این محافظ نمایشگر گلکسی A55 سامسونگ تمام قسمت‌های نمایشگر را به صورت کامل پوشش می‌دهد و اجازه نمی‌دهد کاربران اطراف شما به نمایشگر گوشی دید داشته باشند. این گلس محافظ دارای قابلیت‌هایی همچون نصب آسان، عدم ایجاد حباب، لمس روان، سریع و همچنین عدم کاهش کیفیت تاچ و شفافیت صفحه نمایش است و ارزش خرید بالایی دارد.


لوازم جانبی گلکسی A55؛ محافظ دوربین


محافظ لنز دوربین زیرو مدل Ring-Metal-ZR

این محافظ دوربین برای دوربین اصلی گوشی شما طراحی شده تا آن را از خطوخش، شکستگی و آسیب‌های احتمالی دیگر حفظ کند و مانع از نشستن هر گونه لک و چربی روی لنز و در نتیجه افت کیفیت دوربین شما شود. با وجود نصب آسانی که دارد می‌توانید به راحتی آن را روی دوربین گوشی خود نصب کنید.

همچنین اگر به دنبال یک محافظ لنز دوربین فانتزی نگین‌دار و در عین حال مقاوم هستید، محافظ لنز دوربین رینگی اسپریگ مدل Ring Diamond ارزش خرید بالایی دارد.


لوازم جانبی گلکسی A55؛ شارژر و جک هدفون


شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800

گلکسی A55 بدون شارژر در جعبه به شما تقدیم می‌شود و خرید شارژر باکیفیت یکی از اولین کارها پس از خرید این گوشی است. در این زمینه بدون شک شارژر دیواری ۲۵ وات اوریجینال سامسونگ مدل EP-TA800 بهترین گزینه خرید برای این گوشی است که به شکل ایمن و در کمترین زمان ممکن گوشی هوشمند شما را شارژ می‌کند.

کابل تبدیل USB-C به جک ۳.۵ میلی متری فست پلاس مدل FW-73 طول ۱ متر

اگر همچنان اهل استفاده از هدفون‌های سیمی هستید، کابل تبدیل USB-C به جک ۳.۵ میلی متری فست پلاس گزینه مناسبی برای شما خواهد بود تا نبود جک هدفون در گلکسی A55 را حس نکنید. این محصول کیفیت خوبی دارد و صدا را بدون مشکل خاصی به هدفون شما انتقال می‌دهد.

منبع: دیجی کالا مگ

نوشته محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A55 سامسونگ در دیجی کالا اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مزایا و معایب خودروهای چینی در بازار ایران

در مقاله پیش رو به مهم‌ترین مزایا و معایب خودروهای چینی در کشورمان اشاره می‌کنیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *