محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A35 سامسونگ در دیجی‌کالا

با ورود گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A35 به بازار، تقاضا برای لوازم جانبی متناسب با این دستگاه نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته چرا که انتخاب لوازم جانبی با کیفیت و مناسب می‌تواند تجربه کاربری شما را بهبود بخشد و عمر مفید گوشی را افزایش دهد. در این راهنما، ما به بررسی محبوب‌ترین و ضروری‌ترین لوازم جانبی برای گلکسی A35 می‌پردازیم، از جمله قاب‌های محافظ، محافظ صفحه نمایش، محافظ دوربین، جک هدفون و شارژر‌های سریع. هدف ما ارائه اطلاعات جامع و کاربردی است تا شما بتوانید بهترین انتخاب‌ها را برای محافظت، بهبود عملکرد و افزایش کارایی گوشی خود داشته باشید. با ما همراه باشید.

مشخصات فنی گلکسی A35 سامسونگ

A35 سامسونگ مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی Super AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل، حداکثر روشنایی تصویر ۱۰۰۰ نیت و تراکم پیکسلی ۳۹۰ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند میان‌رده تراشه‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ سامسونگ است که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G68 MP5 به پردازش تصاویر می‌پردازد. کاربران می‌توانند از بین ۱۲ یا ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است و در کنار آن سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده است.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره‌ی نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. دوربین سلفی این گوشی نیز همانند سنسور اصلی از فرمت فیلم‌برداری ۴K پشتیبانی می‌کند. گلکسی A35 سامسونگ به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر ۲۵ وات، انرژی مجدد خود را تأمین می‌کند. سیستم‌عامل اندروید ۱۴ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ را اجرا می‌کند. در نهایت باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند در مدل ۵G روانه‌ی بازار شده و تا چهار سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد.

در ادامه به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی این گوشی هوشمند پرفروش در پنج بخش می‌پردازیم:

۱. قاب‌ محافظ

۲. گلس‌

۳. محافظ دوربین گوشی

۴. شارژر

۵. جک هدفون


لوازم جانبی گلکسی A35 سامسونگ؛ کاور محافظ


کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield

اگر به دنبال یک کاور محافظ جان‌سخت برای محافظت همه‌جانبه از گوشی هوشمند خود هستید، کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield می‌تواند یکی از بهترین لوازم جانبی گلکسی A35 سامسونگ برای شما باشد. این محصول از جنس پلی کربنات بسیار سخت و مقاوم است که ضربات احتمالی به گوشی را به راحتی جذب می‌کند. لبه‌های این کاور محافظ جان‌سخت، به نحوی طراحی شده که روی دکمه‌های گوشی را نیز می‌پوشاند و قسمت‌های مربوط به پورت و درگاه‌های گوشی با دقت بسیار بالایی به منظور دسترسی آسان کاربر، برش داده شده‌اند. وزن این محصول حدود ۳۵ گرم است و شاید در روزهای ابتدایی استفاده از آن کمی حس کنید که وزن گوشی شما سنگین‌تر شده، اما نگران نباشید چرا که خیلی زود به آن عادت پیدا خواهید کرد.

همچنین ارتفاع میان قاب و نمایشگر گوشی باعث می‌شود تا هنگامی که گوشی را روی میز یا سطح صاف قرار می‌دهید، نمایشگر آن دچار آسیب‌دیدگی نشود. از آنجایی که این قاب بسیار سفت و سخت است، انعطاف‌پذیری کمی دارد و شاید هنگام درآوردن گوشی از درون این کاور کار شما کمی سخت‌ باشد. این کاور لبه‌های باریکی دارد و از نمای جلو، تغییر چندانی در ظاهر گوشی ایجاد نمی‌کند. همچنین باید به دوام بسیار بالای این کاور محافظ جذاب اشاره کنیم که دچار مشکلاتی نظیر رنگ‌پریدگی و خوردگی در اثر استفاده‌ی زیاد نخواهد شد. در پنل پشتی این محصول شاهد خطوط موربی هستیم که جذابیت این قاب را افزایش داده‌اند و شیارهای نیمه‌ برجسته در دو طرف قاب جلوی لیز خوردن گوشی از دست را می‌گیرند. برای خرید کاور گلکسی A35 سامسونگ مدل Super Frosted Shield، تنوع رنگی زیادی نیز خواهید داشت.

کاور لیمیا مدل فانتزی لنزدار طرح مگ سیف

برای آن دسته از کاربرانی که علاقه به استفاده از کاورهای فانتزی دارند، مدل‌های بسیار متنوعی از کاورها با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در دیجی کالا دیده می‌شود که از جمله بهترین آن‌ها می‌توان به کاور لیمیا مدل فانتزی لنزدار طرح مگ سیف اشاره کرد. این لوازم جانبی گلکسی A35 سامسونگ وزن بسیار سبک ۲۰ گرمی دارد که از پلاستیک نرم تولید شده و تا حدودی می‌تواند در برابر ضربات احتمالی از خود مقاومت نشان دهد. این قاب محافظ به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه‌های صدا و برجستگی‌ها این گوشی قرار گرفته و کاربران به راحتی می‌توانند از امکانات گوشی هوشمند خود استفاده کنند. این محصول انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد و خیلی ساده و آسان می‌توان گوشی را درون قاب قرار داد یا از آن خارج کرد. کیفیت و دوام طراحی جذاب این کاور بسیار عالی است و در اثر استفاده زیاد به هیچ عنوان کم‌رنگ نمی‌شود.

در بخش داخلی این کاور گلکسی A35 سامسونگ، پوشش میکروفایبر تعبیه شده تا بدنه‌ی گوشی دچار خط‌وخش نشود. به لطف باریک بودن لبه‌ها، استفاده از کاور از نمای جلویی به چشم نمی‌آید و برای استفاده از دکمه‌های گوشی نیازی به فشار زیاد وارد کردن به آن‌ها ندارید. این کاور محافظ به هیچ عنوان اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند و ساختاری مات دارد. برش‌های انجام شده برای این کاور نیز با دقت صورت گرفته‌اند و در نتیجه برای دسترسی به پورت‌ شارژ با هیچ مشکلی روبرو نخواهید شد. این محصول در برابر آب نیز مقاوم است و در صورت کثیفی خیلی ساده می‌توانید آن را با آب تمیز کنید. دور سیستم دوربین این گوشی نیز یک نوار برجسته کار شده تا وقتی گوشی را روی زمین می‌گذارید، لنزهای دوربین آسیب نبینند. از لحاظ تنوع رنگی نیز دست کاربران برای انتخاب رنگ مورد علاقه‌شان حسابی باز است.

کاور سامورایی مدل Ultimate

این کاور که به عنوان یکی از شیک‌ترین لوازم جانبی برای گلکسی A35 سامسونگ شناخته می‌شود، از جنس پلی کربنات و چرم مصنوعی ساخته شده است؛ ماده‌ای که نه بیش از حد انعطاف‌پذیر است و نه بسیار خشک و شکننده. این کاور محافظ به طور کامل دور تا دور سیستم دوربین را پوشش می‌دهد، به جز قسمت‌های لنز دوربین که باز می‌ماند. لبه‌های این کاور به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دکمه‌های گوشی را نیز می‌پوشانند، در حالی که بخش‌های مربوط به پورت‌ها و درگاه‌ها با دقت بالا برای دسترسی راحت کاربر برش خورده‌اند. با وزنی حدود ۵۰ گرم، این کاور به خوبی از گوشی هوشمند شما در برابر ضربه و خط‌وخش محافظت می‌کند. چرم مصنوعی این محصول در اثر استفاده زیاد به هیچ عنوان پوسته پوسته نمی‌شود.

لبه‌های این قاب از نمایشگر کمی بالاتر آمده‌اند و باعث می‌شوند زمانی که گوشی را روی سطح صاف قرار می‌دهید، سنسورهای دوربین و همچنین خود نمایشگر دچار خط‌وخش نشوند. ساختار مات این کاور باعث می‌شود که اثر انگشت و ذرات چربی به راحتی جذب نشوند، و به همین دلیل ظاهر شیک و جذاب آن همیشه دست نخورده باقی می‌ماند. با توجه به انعطاف‌پذیری بسیار خوب این کاور، کاربران می‌توانند به راحتی گوشی خود را درون آن قرار دهند و یا از آن خارج کنند. همچنین، نباید از این نکته غافل شویم که این کاور به شکلی طراحی شده که دکمه‌های گوشی را نیز به خوبی پوشش داده و از آن‌ها محافظت می‌کند، بنابراین دکمه‌ها هم در امان خواهند بود. در بخش داخلی این کاور محافظ نیز شاهد تعبیه شدن الگوی خاصی هستیم که گرما را از کاور خارج می‌سازد و بدنه‌ی گوشی شما را دچار لک نمی‌کند.

کاور سامورایی مدل Shockproof

اگر به دنبال یک کاور محافظ هستید که بتواند گوشی هوشمند شما را به طور کامل و همه‌جانبه محافظت کند، کاور سامورایی مدل Shockproof انتخابی ایده‌آل برای شما خواهد بود. این محصول با استفاده از پلاستیک و TPU ساخته شده است، که به آن مقاومت و دوام بی‌نظیری در برابر ضربات و خط و خش‌ها می‌بخشد. با وزنی حدود ۵۰ گرم، ممکن است در روزهای ابتدایی استفاده، سنگینی آن را روی گوشی خود احساس کنید، اما مطمئن باشید که خیلی زود به آن عادت خواهید کرد. این کاور محافظ به صورت ۳۶۰ درجه‌ای طراحی شده است تا تمامی قسمت‌های گوشی گلکسی A35 سامسونگ شما را به بهترین نحو ممکن تحت پوشش قرار دهد و از آن محافظت کند. با استفاده از این کاور، می‌توانید با اطمینان کامل از گوشی خود در برابر آسیب‌های مختلف محافظت کنید و تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید یک محصول جان‌سخت و کارآمد داشته باشید.

به جهت محافظت بیشتر از نمایشگر و سیستم دوربین گوشی، لبه‌های این بخش‌ها به صورت برآمده طراحی شده تا وقتی گوشی را روی سطح صاف قرار می‌دهید، این قسمت‌ها در تماس مستقیم با سطوح قرار نگیرند. سامورایی برای این محصول خود چند ویژگی کاربردی در نظر گرفته که گل سر سبد آن‌ها، بهره‌گیری از درب کشویی سیستم دوربین است تا در زمانی که از دوربین استفاده نمی‌کنید، از لنزها به طور کامل محافظت کند. همچنین باید به قابلیت استند شدن این کاور نیز اشاره کرد که امکان استفاده از گوشی را در زوایای دلخواه به خوبی فراهم می‌آورد. به لطف برش‌کاری دقیق پورت‌ شارژ، کاربران نیازی به خارج کردن کاور هنگام شارژ کردن این گوشی ندارند.

کاور هوکو مدل Rubber

اگر به دنبال کاور محافظی برای گوشی خود هستید که طراحی ساده در عین حال شیک و مینیمالی داشته باشد، کاور هوکو مدل Rubber را به عنوان یکی از جذاب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A35 سامسونگ به شما پیشنهاد می‌کنیم. سطح این قاب محافظ نرم و لطیف است که با لمس آن، کاربران احساس خوشایندی خواهند داشت. روکش داخلی این کاور از جنسی نرم ساخته شده است که با جذب شوک‌های ناشی از ضربه، از آسیب دیدن گوشی جلوگیری می‌کند. این روکش داخلی سیلیکونی به گونه‌ای طراحی شده که بدنه گوشی در تماس با آن دچار خط و خش نمی‌شود و کاملاً سالم باقی می‌ماند.

ضخامت مناسب کاور هوکو مدل Rubber نیز باعث شده است که اطراف دوربین به خوبی با قاب احاطه شده و لنز آن از هرگونه آسیب در امان باشد. همچنین، با توجه به اینکه کلیدهای گوشی از پرکاربردترین اجزای آن هستند، این محافظ دارای پوشش برجسته‌ای بر روی کلیدها است. این ویژگی ضمن حفاظت از کلیدها، دسترسی آسان و سریع کاربران به آن‌ها را نیز فراهم می‌کند. بنابراین، می‌توان گفت که این قاب محافظ با پوشش کامل گوشی، نه تنها اطمینان خاطر کاربران را از سلامت دستگاه هوشمندشان فراهم می‌کند، بلکه دسترسی به امکانات مختلف گوشی را نیز به هیچ وجه محدود نمی‌سازد.

کاور مدل عروسکی برجسته کد Solid

قاب عروسکی با طراحی فانتزی و دل‌انگیز خود، یک لایه محافظتی ایده‌آل برای گوشی‌های هوشمند گلکسی A35 است. این قاب با پوششی مقاوم در برابر ضربه، بدنه و گوشه‌های دستگاه را از هرگونه خط و خش و آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند. متریال به‌کار رفته در ساخت آن، نرم و انعطاف‌پذیر است، به طوری که کاربران می‌توانند به دوام و ایمنی دستگاه خود اعتماد کنند. روکش بیرونی این قاب، به دلیل بافت نرم و دلنشینی که دارد، تجربه‌ای لذت‌بخش از نگه داشتن گوشی در دست به ارمغان می‌آورد. همچنین، سطح مات و ضد لک این قاب سیلیکونی، مانع از باقی ماندن اثر انگشت و کثیفی بر روی آن می‌شود، به این ترتیب زیبایی آن پایدار و دائمی خواهد بود.

طراحی منعطف قاب اجازه می‌دهد تا به راحتی خم شود و بدون زحمت بر روی گوشی نصب یا از آن جدا شود. برش‌های دقیق و مهندسی‌ شده برای پورت‌ها و دوربین، دسترسی به این بخش‌های حیاتی را بدون هیچ محدودیتی فراهم می‌کند. علاوه بر این، کلیدهای گوشی با پوشش‌های برجسته و نرم پوشانده شده‌اند، تا هم دسترسی به آن‌ها آسان و راحت باشد و هم از کلیدها در برابر فرسودگی محافظت شود. این قاب، ترکیبی از محافظت، استایل و راحتی است که تجربه کاربری گوشی هوشمند شما را بهبود می‌بخشد.

کاور لئون مدل Cervo Oro

اگر علاقه مند به استفاده از کاورهای پارچه‌ای هستید، کاور لئون مدل Cervo Oro را به عنوان یکی از بهترین لوازم جانبی گلکسی A35 به شما پیشنهاد می‌کنیم. در طراحی این کاور، دقت ویژه‌ای به جزئیات شده است؛ برش‌های دقیق برای دکمه‌ها، پورت‌ها و دوربین تعبیه شده تا دسترسی به تمامی عملکردهای گوشی بدون هیچ محدودیتی امکان‌پذیر باشد. این کاور گوزنی، نه تنها محافظتی قابل اعتماد ارائه می‌دهد، بلکه با هر بار لمس حس لوکس بودن را به کاربر القا می‌کند. تنوع رنگی غنی و طراحی ظاهری با وقار و اصیل، جلوه‌ای تماشایی به دستگاه شما می‌بخشد. بافت مخملی و ظرافت کاور، نه تنها زیبایی بی‌مانندی به گوشی می‌افزاید بلکه بافتی کلاسیک و خیره‌کننده را به آن می‌بخشد.

کاور گلدن کرون مدل Wonderful

این کاور از چرم مصنوعی براق و فوم ساخته شده و با دوام و مقاومت بالایی طراحی شده است. قاب داخلی این کاور از جنس TPU با انعطاف‌پذیری بسیار بالا ساخته شده است. در قسمت پشت کاور، یک جا کارتی تعبیه شده که امکان نگهداری انواع کارت‌ها را فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این کاور می‌توان به پوشش کامل دکمه‌ها، پوشش ۳۶۰ درجه گوشی، دسترسی آسان به درگاه‌ها، قابلیت تبدیل شدن به استند و بند مچی بسیار قوی اشاره کرد.


لوازم جانبی گلکسی A35 سامسونگ؛ محافظ نمایشگر و بدنه


محافظ صفحه نمایش شهر گلس مدل ANTIDUSTSHNW

با خرید محافظ نمایشگر گلکسی A35 سامسونگ شهر گلس تمام قسمت‌های صفحه‌نمایش را به صورت کامل پوشش داده و اجازه نمی‌دهد به نمایشگر گوشی شما آسیبی برسد. این لوازم جانبی پرفروش، پس از قرار گرفتن روی نمایشگر شفافیت و وضوح تصویر را کاهش نمی‌دهد و دارای قابلیت‌هایی همچون نصب آسان، عدم ایجاد حباب، لمس روان و سریع است.

محافظ پشت گوشی هیدروژل شهر گلس مدل NANOMTSH

اگر حساسیت بالایی روی لکه نیوفتادن بدنه‌ی گوشی هوشمند خود دارید، محافظ پشت گوشی هیدروژل شهر گلس مدل NANOMTSH خیال شما را از این بابت تا حدود زیادی راحت می‌کند. این نوع محافظ با ضخامت بسیار کم و انعطاف‌پذیری بالا، پشت و لبه‌های منحنی گوشی شما را به‌طور کامل پوشش می‌دهد و از چسبندگی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. با شفافیت بالای خود، ظاهر و رنگ اصلی گوشی شما را حفظ می‌کند.


لوازم جانبی گلکسی A35 سامسونگ؛ محافظ دوربین


محافظ لنز دوربین انتک مدل Ring Metal Lens Protector

این لوازم جانبی گلکسی A35 سامسونگ مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و روی کیفیت تصویر اختلالی ایجاد نمی‌کند. این محافظ لنز A35 دورتادور سیستم دوربین گوشی هوشمند را پوشش می‌دهد، ضخامت کمی دارد، اصلا اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند و در برابر آب و چربی هم مقاومت بالایی دارد.

محافظ لنز دوربین مسیر مدل Diamond Ring Lens

این محافظ دوربین نه تنها از لنزهای گوشی شما به طور کامل محافظت می‌کند، بلکه جذابیت بصری خاصی نیز به آن می‌بخشد. این لوازم جانبی برای گلکسی A35 سامسونگ با استفاده از مواد مقاوم ساخته شده که به راحتی نمی‌شکند و در مقایسه با لنزهای شیشه‌ای معمولی، دوام بیشتری دارد.


لوازم جانبی گلکسی A35 سامسونگ؛ شارژر و جک هدفون


شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800

برای کاربران گلکسی A35 سامسونگ که بدون شارژر در جعبه عرضه می‌شود، شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800 بهترین انتخاب ممکن است. این شارژر اصلی سامسونگ با درگاه USB-C، وزن ۶۳ گرمی و توان خروجی حداکثر ۲۵ وات، گوشی شما را به صورت ایمن و کارآمد شارژ می‌کند.

 

مبدل USB-C به جک ۳.۵ میلی متری جوی روم مدل Ben Series

با توجه به اینکه گلکسی A35 سامسونگ فاقد درگاه هدفون است، می‌توانید با استفاده از مبدل USB-C به جک ۳.۵ میلی‌متری جوی روم مدل Ben Series، این قابلیت را به گوشی خود اضافه کنید. این مبدل با طراحی کوچک و جمع‌وجور خود و بهره‌گیری از فناوری پیشرفته، امکان انتقال داده‌های صوتی با کیفیت بالا را برای شما فراهم می‌کند.

منبع: دیجی کالا مگ

نوشته محبوب‌ترین لوازم جانبی گلکسی A35 سامسونگ در دیجی‌کالا اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مزایا و معایب خودروهای چینی در بازار ایران

در مقاله پیش رو به مهم‌ترین مزایا و معایب خودروهای چینی در کشورمان اشاره می‌کنیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *