محبوب‌ترین لوازم جانبی ناتینگ فون ۲ در دیجی‌کالا

گوشی هوشمند ناتینگ فون ۲، با طراحی خیره‌کننده و ویژگی‌های فناورانه‌ی نوآورانه‌اش، خود را به عنوان یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های بازار مطرح کرده است. اما برای بهره‌ بردن کامل از این گوشی زیبا و کارآمد، نیاز به لوازم جانبی است که نه تنها کارایی آن را افزایش دهند، بلکه با زیبایی‌های آن هماهنگی داشته باشند. اگر از کاربران این گوشی هستید و یا قصد خرید آن را دارید با دیجی کالا مگ در این مطلب همراه باشید، چرا که قصد داریم در این مقاله به بررسی محبوب‌ترین لوازم جانبی ناتینگ فون ۲ بپردازیم.

مشخصات فنی ناتینگ فون ۲

ناتینگ فون ۲ مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO OLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۳۹۴ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند ناتینگ فون تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک است که همراه با پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 730 به پردازش تصاویر می‌پردازد. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است و در کنار آن سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید دیده می‌شوند. سنسور اصلی این گوشی امکان فیلم‌برداری ۴K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم کرده است و بدنه‌ی آن از گواهینامه IP54 نیز پشتیبانی می‌کند.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره‌ی نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. دوربین سلفی این گوشی نیز از فرمت فیلم‌برداری ۱۰۸۰P پشتیبانی می‌کند. ناتینگ فون ۲ به یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی متکی است که با شارژر ۴۵ وات، انرژی مجدد خود را تأمین می‌کند. سیستم‌عامل اندروید ۱۳ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده که اکنون قابل ارتقاء به سیستم‌عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری Nothing OS 2.5.5 است. خرید گوشی ناتینگ فون از دیجی کالا آسان است.

در ادامه به معرفی محبوب‌ترین لوازم جانبی ناتینگ فون ۲ در چهار بخش می‌پردازیم:

  1. کاور محافظ
  2. محافظ نمایشگر
  3. محافظ سنسورهای دوربین
  4. شارژر

لوازم جانبی ناتینگ فون ۲؛ کاورهای محافظ


کاور سامورایی مدل Bonny

احتمالاً شما هم جزو آن دسته از کاربران گوشی هوشمند ناتینگ فون ۲ هستید که دوست ندارید طراحی جذاب و منحصر‌به‌فرد گوشی هوشمند خود را با استفاده از کاورهای محافظ از دید سایر کاربران مخفی کنید. به همین دلیل کاور سامورایی مدل Bonny را به شما معرفی می‌کنیم که از طراحی شفاف بهره می‌برد و پنل پشتی گوشی هوشمند شما را نمی‌پوشاند. این محصول از کاربران دیجی کالا امتیاز خوبی دریافت کرده و تنوع رنگی بسیار زیاد آن نیز دست کاربران را برای انتخاب رنگ مورد علاقه‌شان حسابی باز گذاشته است. این محصول باکیفیت سامورایی از سه متریال مختلف برای محافظت همه‌جانبه از گوشی شما ساخته شده است. جنس پشت کاور از مواد PC بوده که محکم است و مقاومت بسیار بالایی دارد. بامپر کاور نیز از جنس TPU ساخته شده که در برابر سقوط از گوشی به خوبی محافظت می‌کند. قسمت محافظ لنز هم از فلز ساخته شده که دوربین گوشی شما را در مقابل ضربه مقاوم نگه می‌دارد.

وزن این کاور محافظ حدود ۵۰ گرم است و شاید در روزهای ابتدایی استفاده از آن، کمی سنگین شدن وزن گوشی را احساس کنید، اما نگران نباشید چرا که خیلی زود به آن عادت خواهید کرد. برای محافظت بیشتر از نمایشگر و سیستم دوربین گوشی، لبه‌های این بخش‌ها به صورت برآمده طراحی شده تا وقتی گوشی را روی سطح صاف قرار می‌دهید، این قسمت‌ها در تماس مستقیم با سطوح قرار نگیرند. یکی از دغدغه‌های کاربران هنگام خرید کاورهای شفاف، زرد شدن تدریجی آن‌ها پس از مدتی استفاده است که در مورد این محصول این مشکل به وجود نخواهد آمد. طبیعتاً روی کاورهای با طراحی شفاف مانند کاور سامورایی مدل Bonny لکه‌های اثر انگشت بر جای می‌ماند، اما این میزان به حدی نیست که کاربران را اذیت کند. این کاور محافظ در برابر آب نیز مقاوم است و انعطاف‌پذیری مناسبی نیز دارد.

کاور بادیگارد مدل Style

اگر از علاقه مندان به کاورهای با طراحی مات برای گوشی هوشمند خود هستید، کاور بادیگارد مدل Style را می‌توانید به عنوان یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی ناتینگ فون ۲ برای خرید خود در نظر بگیرید. این کاور محافظ که در فروشگاه دیجی کالا مورد استقبال کاربران بسیار زیادی قرار گرفته تنها در رنگ مشکی به فروش می‌رسد و کیفیت ساخت بالای آن در تصاویر این محصول کاملاً مشهود است. کاور بادیگارد مدل Style از پلی کربنات تولید شده تا ضمن داشتن مقاومت خوب در برابر حوادث احتمالی و خط‌وخش‌ها از همه‌ی بخش‌های گوشی شما محافظت کند. همچنین باید به وزن سبک ۱۵ گرمی آن نیز اشاره کنیم که به هیچ عنوان به وزن نهایی گوشی هوشمند شما به طور محسوس اضافه نخواهد کرد. از آن جا که ساختار این کاور محافظ از نوع مات بوده، لکه‌های اثر انگشت را به هیچ عنوان نمایش نمی‌دهد و در عین حال نیز به طور یکپارچه از همه‌ی بخش‌های آن به خوبی مراقبت می‌‌کند.

این قاب محافظ به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه‌های صدا و برجستگی‌ها این گوشی قرار گرفته و کاربران به راحتی می‌توانند از امکانات گوشی هوشمند خود استفاده کنند. این محصول انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد و خیلی ساده و آسان می‌توان گوشی را درون قاب قرار داد یا از آن خارج کرد. این کاور مجهز به حاشیه‌های بسیار باریک است و از نمای جلویی، تغییر خاصی در ظاهر گوشی ایجاد نمی‌کند. خوشبختانه بخش‌های مربوط به دکمه‌ها هم بسیار نرم هستند و برای بهره‌گیری از آن‌ها لازم نیست فشار زیادی وارد کنید. یکی از دغدغه‌های کاربران هنگام خرید کاورهای شفاف، زرد شدن تدریجی آن‌ها پس از مدتی استفاده است که در مورد این محصول این مشکل به وجود نخواهد آمد. مقاومت در برابر آب یکی از ویژگی‌های خوب این کاور محافظ است که امکان شست‌وشو آن را در صورت کثیفی به شما می‌دهد. خرید کاور ناتینگ فون ۲ از فروشگاه دیجی کالا فرآیند بسیار ساده و آسانی دارد.

کاور اپیکوی مدل Xundd Beatle

کاور اپیکوی مدل Xundd Beatle، یکی دیگر از محبوب‌ترین لوازم جانبی گوشی ناتینگ فون ۲ است که کیفیت بسیار خوبی دارد و به همین نیز امتیاز بسیار خوبی از سوی خریدارانش در فروشگاه دیجی کالا به دست آورده است. این کاور محافظ مانند سایر کاورهای معرفی شده در این مقاله طراحی پشتی و نوارهای LED جذاب پنل پشتی گوشی هوشمند شما را نمی‌پوشاند اما در عین حال از آن‌ها به شکل مناسبی محافظت می‌کند. جنس این کاور محافظ از پلاستیک TPU و پلی کربنات بوده که مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی و خط‌وخش‌ها دارد و همچنین سنگینی وزن آن نیز به ۲۸ گرم می‌رسد. همچنین برای شفافیت و نمایش زیبایی گوشی همراه از PC به شکل کریستال و کاملا شفاف در قسمت پشتی کاور استفاده شده است. چهار گوشه‌ی این کاور یک پلاستیک ضربه‌گیر تعبیه شده تا در صورت سقوط گوشی فشار ناشی از ضربه با استفاده از این پلاستیک‌های مقاوم تا حد زیادی خنثی شود.

به جهت محافظت بیشتر از نمایشگر و سیستم دوربین گوشی، لبه‌های این بخش‌ها به صورت برآمده طراحی شده تا وقتی گوشی را روی سطح صاف قرار می‌دهید، این قسمت‌ها در تماس مستقیم با سطوح قرار نگیرند. همچنین بدنه‌ی این قاب لک و اثر انگشت را نشان می‌دهد و با در دست گرفتن آن چنین مشکلی خواهید داشت؛ بنابراین اگر به این موضوع حساسیت دارید قبل از خرید آن را در نظر بگیرید. درگاه‌های کاور اپیکوی مدل Xundd Beatle به خوبی برش داده شده‌اند تا هیچ محدودیتی برای استفاده کاربران ایجاد نشود. ساختار بسیار انعطاف‌پذیر این قاب محافظ، نصب و خارج کردن آن را از روی گوشی نیز سهولت بخشیده و کاربر می‌تواند بدون هیچگونه فشاری قاب را از روی گوشی خود جدا سازد. این کاور محافظ به گونه‌ای طراحی شده که وقتی آن را روی گوشی خود قرار می‌دهید، باعث بلند شدن گلس محافظ و ایجاد حباب در حاشیه‌های آن نمی‌شود. این محصول در برابر آب نیز مقاومت خوبی دارد.

کاور اسپارتان مدل Airbag 2

اگر در بین بهترین لوازم جانبی ناتینگ فون ۲، به دنبال خرید کاور محافظی هستید که از لحاظ مقاومتی نسبت به سایر محصولات معرفی شده عملکرد بهتری داشته باشد، کاور اسپارتان مدل Airbag 2 شما را از خریدتان راضی خواهد کرد. این کاور محافظ که امتیاز خوبی از سوی خریدارانش در دیجی کالا به دست آورده، کاملاً شفاف و بی‌رنگ است و از جنس پلاستیک TPU تولید شده که مقاومت خوبی در برابر ضربات و خط‌وخش‌های روزمره دارد. این کاور با وزن ۳۰ گرمی خود، عملا وزن گوشی را افزایش نمی‌دهد اما به لطف طراحی استثنائی که دارد، به خوبی از آن در برابر ضربه‌های سنگین مراقبت می‌کند. این قاب شفاف است که یعنی می‌توانید پنل پشتی گوشی و نوارهای LED جذاب آن را نیز تماشا کنید. این کاور محافظ دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط است تا خیال کاربران در این زمینه تا حد زیادی راحت باشد.

وجود لبه‌های برجسته در حاشیه صفحه‌نمایش و محافظ لنز دوربین، امکان آسیب به آن‌ها را بسیار کم می‌کند. برای محافظت بیشتر از لنز سیستم دوربین گوشی هوشمند شما یک لایه محافظ لنز در کاور اسپارتان مدل Airbag 2 وجود دارد که با طراحی منحصر‌به‌فردش، زیبایی خاصی به گوشی هوشمند شما می‌دهد. به دلیل طراحی دقیق و متناسب با گوشی، هنگام استفاده از این قاب هیچ مانعی حین کار کردن خود نخواهید داشت و تمام پورت‌ها و امکانات آن در دسترس شما خواهند بود. این قاب محافظ به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی بر روی دکمه پاور، دکمه‌های صدا و برجستگی‌ها این گوشی قرار گرفته و در برابر آب نیز دوام بالایی دارد؛ بنابراین در صورت کثیفی خیلی می‌توانید آن را تمیز کنید. کاورهای شفاف همواره در معرض زرد شدن هستند، اما برند سازنده این کاور اطمینان داده که چنین مشکلی برای کاور اسپارتان مدل Airbag 2 به وجود نمی‌آید.

کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield

کاورهای نیلکین، یکی از قدرتمندترین و جان‌سخت کاورهای موجود برای گوشی‌های هوشمند در بازار هستند که به طور همه جانبه از تمام بخش‌های گوشی هوشمند شما به خوبی محافظت می‌کنند. کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield که یکی از بهترین لوازم جانبی ناتینگ فون ۲ در بازار محسوب می‌شود، کیفیت ساخت عالی دارد و در پنج رنگ مشکی، مشکی مات، سفید، آبی و قرمز در فروشگاه دیجی کالا به فروش می‌رسد. این محصول از جنس پلاستیک سخت، TPU و پلی کربنات تولید شده که در مجموع به عنوان یک محافظ قدرتمند عمل می‌کند و کاربران کمترین نگرانی را از بابت آسیب رسیدن به گوشی هوشمندشان با این کاور خواهند داشت. به رغم داشتن قابلیت محافظتی، وزن این کاور ۷۰ گرم است و احتمالاً در روزهای ابتدایی استفاده از این محصول، سنگین شدن گوشی خود را احساس خواهید کرد، اما خیلی زود برایتان عادی می‌شود.

در پشت بدنه‌ی این محصول طراحی بافت‌دار استفاده شده که مانع از سر خوردن دست کاربران روی گوشی می‌شود. به لطف ساختار مات این کاور، لکه‌های چربی و اثر انگشت جذب نمی‌شوند و در صورت کثیفی، استفاده از آب برای تمیز کردن آن هیچ مانعی ندارد. باید به دوام بسیار بالای این کاور محافظ جان‌سخت اشاره کنیم که دچار مشکلاتی نظیر رنگ‌پریدگی و خوردگی در اثر استفاده‌ی زیاد نخواهد شد. کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield انعطاف‌پذیری چندان بالایی ندارد و شاید خارج کردن گوشی از درون این کیس محافظ کار سختی برای کاربران باشد. این قاب ناتینگ فون ۲ به شکلی طراحی شده که همه لبه‌های آن، با ارتفاع قابل توجهی گوشی را در بر گرفته‌اند و مانع از آسیب دیدن گوشی شما می‌شود. محل قرارگیری پورت‌ها و دوربین با برش‌های دقیقی ایجاد شده و روی این کاور شیارهایی وجود دارد تا چراغ‌های LED گوشی را پنهان نکند.

کاور اودین مدل Plated

کاربرانی که به کاورهای محافظ با طراحی براق علاقه مند هستند، کاور اودین مدل Plated به عنوان یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی ناتینگ فون ۲ اینجاست تا ظاهر جذابی به گوشی هوشمندشان ببخشد. این کاور محافظ از جنس پلاستیک TPU تولید شده که از لحاظ مقاومتی عملکرد آن را بهبود می‌بخشد. همچنین این محصول دارای الکتروپلیتینگ برای افزایش مقاومت و شیک‌تر شدن نیز است. سنگینی وزن این محصول به حدود ۵۰ گرم می‌رسد و شاید در روزهای ابتدایی استفاده کاربران، کمی سنگینی وزن آن را روی گوشی خود احساس کنید. این محصول دارای استانداردهای نظامی مقاومت در برابر سقوط است و انعطاف‌پذیری بسیار خوبی نیز دارد.

به لطف طراحی استاندارد این کاور محافظ محل قرارگیری دوربین، سنسور و سایر پورت‌‎های گوشی باز است و کاربران برای کار با این امکانات گوشی محدودیتی نخواهند داشت. اگر به طراحی ظاهری لبه‌های این کاور محافظ بادیگارد نگاه کنید، متوجه می‌شود که لبه‌های آن کمی بالا آمده طراحی شده‌اند. دلیل این طراحی آن است که با قرارگیری گوشی درون قاب، حاشیه‌های بلندش می‌تواند از نمایشگر و تا حدودی از سیستم دوربین به خوبی محافظت کند و وقتی آن را روی سطح صاف قرار می‌دهید، این بخش‌ها دچار خط‌وخش نشوند. همچنین روی این کاور شیارهایی وجود دارد تا چراغ‌های LED گوشی را پنهان نکند.

کاور بادیگارد مدل Steel

کاور بادیگارد مدل Steel، یک محصول شیک و در عین حال مقاوم است که از جنس پلی کربنات تولید شده و حدود ۱۵ گرم وزن دارد. این قاب گوشی را در برابر خط و خش و ضربه هم به خوبی محافظت می‌کند. همه‌ی این‌ها در حالی است که وزن گوشی را هم به صورت محسوسی افزایش نمی‌دهد. روی بخش مربوط به کلیدهای آن برای محافظت در برابر گرد و غبار پوشانده شده است. لبه‌های این قاب کمی برآمدگی دارند تا در برابر ضربه از نمایشگر مراقبت کنند. عدم جذب جربی و لکه، محافظت از دوربین، انعطاف‌پذیری بالا و… از جمله قابلیت‌های خوب کاور بادیگارد مدل Steel به حساب می‌آید.


لوازم جانبی ناتینگ فون ۲؛ محافظ نمایشگر


محافظ صفحه نمایش شیشه ای بادیگارد مدل GNP

این شیشه محافظ که یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی ناتینگ فون ۲ در دیجی کالا است با بهره‌گیری از شیشه گرمادیده و سخت شده با لبه‌های تراش‌خورده می‌تواند تمام سطح نمایشگر گوشی را از هر گونه خط و خش، ضربه و اجسام نوک تیز محافظت کند. ضخامت این محصول ۰.۳ میلی‌متر است و از قابلیت‌هایی نظیر نصب آسان و بدون ایجاد حباب نیز بهره می‌برد.

محافظ صفحه نمایش اپیکوی مدل Antistatic Dustproof

این محافظ نمایشگر که قیمت نسبتاً بالاتری نسب به سایر محصولات دارد، دارای لبه هایی با قوس ۲.۵D است که به طور کامل تمام نمایشگر گوشی شما را تحت پوشش خود قرار می‌دهد، دارای خاصیت آنتی استاتیک است که باعث می‌شود گرد و غبار جذب گلس نشود. همچنین این محصول چربی گریز و آب گریز است و قطرات آب، لکه‌های چربی و آلودگی یا اثر انگشت روی آن جا دیده نمی‌شوند. نصب این محصول نیز آسان است.


لوازم جانبی ناتینگ فون ۲؛ محافظ دوربین


محافظ لنز دوربین بادیگارد مدل رینگی

این محافظ سنسور دوربین که یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی ناتینگ فون ۲ در دیجی کالا به شمار می‌رود مقاوم در برابر آب، خط‌وخش و گردوغبار است و ضخامت آن نیز به ۰.۳ میلی‌متر می‌رسد. این محصول پس از نصب، هیچ تأثیر منفی روی کیفیت عکس‌های ثبت شده نمی‌گذارد.

محافظ لنز دوربین مدل اکلیلی

اگر به دنبال محافظ دوربین فانتزی و در عین حال مقاوم برای دوربین گوشی خود هستید، محافظ لنز دوربین مدل اکلیلی می‌تواند انتخاب جذابی برای شما باشد. این محصول مانع از انعکاس نور و ایجاد خط‌وخش روی دوربین گوشی شما خواهد شد و در برابر سرما، شوک، گرما و مواردی از این قبیل نیز مقاوم است. این محافظ نصب آسانی دارد و به هیچ عنوان تاثیر منفی روی دوربین گوشی شما نمی‌گذارد.


لوازم جانبی ناتینگ فون ۲؛ شارژر


شارژر دیواری ۴۵ وات یوسمز مدل cc178

گوشی ناتینگ فون ۲ از سرعت شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند و بدون شارژر درون جعبه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در این زمینه شارژر یوسمز مدل cc178 را به شما معرفی می‌کنیم که از تکنولوژی GAN بهره می‌برد و از حداکثر سرعت شارژ ۴۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این شارژر وزن بسیار کمی دارد، از تکنولوژی Gan بهره می‌برد، از فناوری شارژ سریع PD و QC پشتیبانی می‌کند و مجهز به دو پورت USB-C و USB-A نیز است.

منبع: دیجی کالا مگ

نوشته محبوب‌ترین لوازم جانبی ناتینگ فون ۲ در دیجی‌کالا اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

اولین کابل تاندربولت 5 جهان با پهنای باند 120 گیگابیت‌برثانیه عرضه شد

حدود یک سال قبل اینتل رسماً از فناوری تاندربولت 5 (Thunderbolt) رونمایی کرد، اما حالا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *