مجوز افزایش سرمایه ۱۹۳۸، ۱۲۳۳، ۲۵۰ و ۱۶۰ درصدی چهار شرکت صادر شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، چهار شرکت نساجی بروجرد، سرمایه گذاری توسعه و عمران اردبیل، اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان و رهشاد سپاهان به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 1938، 160، 250 و 1233 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

بر اساس این گزارش، “نبروج” سرمایه فعلی را از 59.2 میلیارد به 1.2 هزار میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

سرمایه فعلی “ثتوسا” از 9.6 به 25 میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی برای اصلاح ساختار مالی جهت خروج از شمولیت ماده 141 قانون تجارت صرف می شود.

“گنگین” سرمایه فعلی را از 300 میلیارد به 1.05 هزار میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

سرمایه فعلی “حرهشا” از 1.5 به 20 میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل آورده نقدی سهامداران برای تجهیز ناوگان حمل و نقل و تامین سرمایه در گردش صرف می شود.

انتهای پیام

 


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ساموئید؛ زیباترین و مهربان‌ترین سگ جهان که رابطه‌ای عاشقانه با صاحبش دارد!

راز بقا: ساموئید یک سگه گله با جثه متوسط است که دارای پوشش ضخیم، سفید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد