مجموعه پوسترهای بازی اسپایدرمن ۲ معرفی شد

کمپانی دارک هورس کامیکس (Dark Horse Comics) از مجموعه پوسترهای بازی Marvel’s Spider-Man 2 رونمایی کرد. این پوسترهای جدید و اختصاصی به صورت فیزیکی و به تعداد ۴۲ عدد از ماه نوامبر ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد و طرفداران بازی اسپایدرمن ۲ می‌توانند آنها را تهیه کنند. کمپانی دارک هورس قبلاً هم اقدام به عرضه مجموعه پوستر برای برخی از بازی‌های محبوب مانند Fallout 4 و Battlefield 1 و همچنین Dragon Age: Inquisition کرده بود که با استقبال مخاطبان مواجه شدند.

مجموعه پوسترهای اختصاصی بازی اسپایدرمن ۲ شامل ۴۲ پوستر در ابعاد ۱۲ در ۱۶ اینچی خواهد بود که با قیمت ۳۰ دلار عرضه می‌شود. ویژگی اصلی این پوسترها طراحی هنری جذاب‌شان است و اینکه برخی از لحظات و صحنه‌های فراموش نشدنی بازی اسپایدرمن ۲ را به نمایش می‌گذارند. البته دارک هورس هنوز هیچ کدام از این پوسترها را نشان نداده و قرار است تا قبل از تاریخ عرضه رسمی، به تدریج از آنها رونمایی کند.

طبق اعلام دارک هورس، تمام این پوسترها قرار است تصویری از پیتر پارکر، مایلز مورالز یا هر دوی آنها را به نمایش بگذارند. به نظر می‌رسد که حداقل تعدادی از این پوسترها شامل تصاویر هنری بازی باشند که تا به حال دیده نشده‌اند.

این دومین بار است که دارک هورس اقدام به انتشار مجموعه پوستر بر اساس بازی‌های اسپایدرمن می‌کند. این کمپانی در ماه مارس ۲۰۲۴ هم یک مجموعه اختصاصی از پوسترهای هنری برای بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales منتشر کرده بود.

فروش بازی اسپایدرمن ۲ به بیش از ۱۱ میلیون نسخه رسید

مجموعه پوسترهای بازی اسپایدرمن ۲ در حالی معرفی شده که اخیرا استودیوی اینسامنیاک گیمز آپدیت جدیدی را برای این بازی عرضه کرد. این آپدیت شامل ۸ لباس جدید برای اسپایدرمن است که به طور مساوی بین پیتر پارکر و مایلز مورالز تقسیم شده‌اند. همچنین این آپدیت امکان تعویض بین قابلیت‌های Symbiote و Spider Arms را در منوی بازی فراهم می‌کند. با این به‌روزرسانی بسیاری از باگ‌های جزئی بازی هم برطرف شده‌اند و اینسامنیاک گیمز برخی از ویژگی‌های گیم‌پلی را بهبود بخشیده است. برای مثال طبق درخواست بازیکن‌ها در حالت New Game Plus سرعت فینیشرهای Symbiote افزایش پیدا کرده است.

منبع: Comicbook


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Kunitsu-Gami: Path of the Goddess تجربه‌ای حداقل ۲۰ ساعته خواهد بود

تهیه‌کننده بازی Kunitsu-Gami، اخیراً اعلام کرده است که پس از اتمام مراحل اصلی ۲۰ ساعته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *