مایکروسافت Doom: The Dark Ages را معرفی کرد

مایکروسافت و بتسدا رسما بازی بعدی سری Doom را معرفی کردند. بازی Doom: The Dark Ages یک پیش درآمد است و فضایی قرون وسطایی دارد و توسط استودیو Id Software ساخته میشود. این بازی در سال 2025 برای Xbox Series X/S ،PC و PS5 منتشر خواهد شد، همچنین روز اول عرضه روی Game Pass در دسترس خواهد بود.

ایکس باکس، توضیح میدهد: بازی Doom: The Dark Ages پیش درآمد Doom (2016) است. در این بازی بازیکنان در نقش قهرمان قدرتمندی قرار می‌گیرند تا با انبوهی از اهریمنان در نبردی زمینی و سخت در داخل یک داستان سینمایی حماسی با خدایان، پادشاهان و هیولاها مبارزه کنند.

آخرین عرضه از این سری، بازی Doom Eternal بود که در سال 2020 منتشر شد. مدتی است که انتظار می رود یک بازی جدید از سری بازهای Doom عرضه شود. از زمانی که یک سند دادگاه در تابستان گذشته نقشه راه بازی‌های برنامه ریزی شده Bethesda را فاش کرد، از جمله عناوین متعددی که هنوز تایید نشده اند. این لیست که به عنوان بخشی از یک سند داخلی مایکروسافت برای خرید ZeniMax Media منتشر شد، شامل عنوانی به نام Doom Year Zero بود و برنامه‌هایی برای گنجاندن DLC در سال انتشار و سال‌های بعدی را نیز افشا کرده بود. بنابراین به نظر می‌رسد که Doom: The Dark Ages نام نهایی بازی Doom Year Zero است.

 

 

The post مایکروسافت Doom: The Dark Ages را معرفی کرد appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذاب ترین کدهای تقلب در بازی های ویدیویی

کدهای تقلب لزوماً فقط جهت ساده‌سازی بازی‌ها به کار نمی‌روند؛ برخی از این کدها دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *