مایکروسافت ۵۰۰ میلیون بازیکن فعال ماهانه دارد

گزارش مالی سه ماه گذشته مایکروسافت نشان دهنده عملکرد بهتر برند ایکس باکس است و این شرکت چند صد میلیون بازیکن ماهانه دارد. 

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، در این کنفرانس مالی اعلام کرد که بخش گیمینگ این شرکت در تمامی پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها، بیش از 500 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. Microsoftبرای آینده برنامه‌های بزرگی دارد و نادلا همچنین اشاره کرد که محتوای در حال توسعه آن‌ها هیچ‌گاه به این قوت نبوده است.

در گزارش مالی منتشر شده توسط مایکروسافت، مشخص شد که این شرکت در سه‌ماهه چهارم سال مالی 2024 رشد درآمد داشته است. بخش «محتوا و خدمات ایکس‌باکس» نقش بزرگی در این رشد داشته و درآمد آن 61 درصد افزایش یافته است. باید اشاره کنیم که اضافه شدن اکتیویژن بلیزارد به مایکروسافت بیشتری تاثیر را در این رشد داشته است.  

نادلا اشاره کرد که سریال Fallout به عنوان دومین سریال پرتماشاگر در Amazon Prime شناخته شده و موفقیت این سریال باعث شده ساعات بازی‌های مربوط به این فرانچایز در Game Pass پنج برابر شود.

مدیرعامل این شرکت همچنین در بخش پرسش و پاسخ به اهمیت تنوع‌پذیری Microsoft اشاره کرد و اظهار داشت که خرید Activision Blizzard به مایکروسافت امکان پوشش دادن پلتفرم‌های مختلف از جمله کنسول، پی‌سی و موبایل را می‌دهد.

انتظار می‌رود که مایکروسافت در ماه‌های آینده هم به عملکرد خوب خود ادامه دهد و همچنان با نوآوری بیشتری در بخش گیمینگ بیشتر از گذشته رشد کند.


منبع: https://vigiato.net/p/487213

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آموزش ۲ روش ساده ساخت اکانت Xbox + راهنمای جامع تصویری

چه از کاربران رایانه‌های شخصی باشید و چه به تازگی کنسول ایکس‌ باکس خریداری کرده‌اید، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد