مایکروسافت هوش مصنوعی Copilot را وارد صنعت گیم می‌کند

مایکروسافت نشان داده است که چگونه هوش مصنوعی Copilot خود به زودی می‌تواند به بازیکنان در بازی‌ها در زمان واقعی کمک کند. سرویس هوش مصنوعی این شرکت در حال حاضر به صورت پیش نمایش بر روی رایانه‌های شخصی ویندوز در مناطق خاصی در دسترس است، اما مایکروسافت در حال برنامه ریزی عملکرد جدیدی برای آن در آینده است.

حساب رسمی Microsoft Copilot در روز دوشنبه در شبکه‌ی اجتماعی X مثالی از این موضوع را ارائه کرد که نشان می‌دهد چگونه Copilot به زودی می‌تواند با بازیکنان در حین بازی Minecraft صحبت کند و به آنها توصیه کند که چه کاری انجام دهند.

در یک نمایش، بازیکن Copilot و پنجره Minecraft خود را باز می‌کند و هوش مصنوعی بازی را که در حال انجام آن است شناسایی می‌کند. بازیکن از Copilot می‌پرسد که چگونه یک شمشیر بسازد و هوش مصنوعی از بازیکن می‌خواهد که inventory خود را باز کنند، اقلامی موجود را تجزیه و تحلیل می‌کند، سپس به بازیکن می‌گوید که هنوز به چه چیزی نیاز دارد و کجا می‌تواند آن را پیدا کنند. در نمایش دیگری، بازیکن توسط زامبی‌ها تعقیب می‌شود. Copilot زامبی‌ها را می‌شناسد، به بازیکن می‌گوید که چه هستند و توصیه می‌کند که چگونه فرار کند.

در تئوری، این بدان معنی است که Copilot می تواند برای مطالعه شرایط یک بازیکن در یک بازی خاص و کمک به آنها استفاده شود، گویی یک راهنما در زمان واقعی است.

Mustafa Suleyman، مدیر عامل هوش مصنوعی مایکروسافت، با به اشتراک گذاشتن پستی در حساب کاربری X خود نوشت: ما Copilot را به سطح بعدی می‌بریم. Copilot در زمان واقعی می‌بیند، می‌شنود، صحبت می‌کند و کمک می‌کند. این دمو را تماشا کنید تا متوجه منظور من شوید. به زودی هوش مصنوعی در کنار شما شروع به زندگی خواهد کرد، چه در بازی Minecraft یا کمک به شما در عبور از سخت ترین چالش های زندگی.

وی افزود: شخصیت واقعی. تعاملات بی دردسر و توانایی دیدن آنچه را که ما می‌بینیم. مدتهاست که استدلال کرده‌ام که هوش مصنوعی با EQ، IQ و AQ در راه است. در اینجا اولین نگاه واقعی از آن احساس است. این یک تجربه جادویی است: هوشمند، شهودی، طبیعی و مفید.

The post مایکروسافت هوش مصنوعی Copilot را وارد صنعت گیم می‌کند appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تریلر رزیدنت اویل 1 ریمیک با استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین 5

در این نقطه از تاریخ حدود سه دهه از عرضه اولین نسخه فرنچایز رزیدنت اویل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *