مایکروسافت قیمت سرویس گیم پس را دوباره افزایش می‌دهد

مایکروسافت قصد دارد در ماه سپتامبر قیمت سرویس ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass Ultimate) را دوباره افزایش دهد و همچنین یک اشتراک جدید «استاندارد» ارائه کند که البته از روز اول بازی‌های اوریجینال ایکس باکس را دریافت نمی‌کند. طبق ایمیل ارسال‌شده توسط مایکروسافت برای مشترکین سرویس گیم پس، از 12 سپتامبر (22 شهریور) قیمت این سرویس به 19.99 دلار تغییر می‌کند که 3 دلار نسبت به قیمت فعلی 16.99 دلار در ماه گران‌تر است.

طبق توضیحات مایکروسافت، قیمت سرویس PC Game Pass نیز در ماه سپتامبر افزایش خواهد یافت و از 9.99 دلار به 11.99 دلار در ماه تغییر می‌کند. در این لیست، تغییرات قیمت ایکس باکس گیم پس برای کشورهای مختلف آمده است.

مایکروسافت درحالی تصمیم به افزایش قیمت سرویس اشتراکی خود گرفته که این شرکت قصد دارد بازی‌های بزرگی ازجمله Call of Duty: Black Ops 6 و عناوین دیگری را در اواخر سال جاری به Game Pass اضافه کند. همچنین این افزایش قیمت، بیشتر مشترکین Ultimate را تحت تأثیر قرار می‌دهد که بخش زیادی از مشترکین گیم پس را تشکیل می‌دهند.

اضافه کردن اشتراک استاندارد جدید به گیم پس

در کنار این تغییرات قیمتی، مایکروسافت همچنین قصد دارد یک اشتراک استاندارد جدید با قیمت 14.99 دلار در ماه را به مشترکین گیم پس ارائه کند که البته عناوین جدید و اوریجینال ایکس باکس را از روز اول دریافت نخواهد کرد.

مایکروسافت می‌گوید که این اشتراک استاندارد جدید در ماه‌های آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

بیشتر از یک سال پیش نیز مایکروسافت قیمت سرویس‌های گیم پس را بین 1 تا 2 دلار در ماه افزایش داد و با وجود گزارش‌های مبنی بر اضافه‌کردن بازی‌های Call of Duty به این سرویس، افزایش قیمت جدید تا حد زیادی قابل انتظار به‌نظر می‌رسید. با وجود این افزایش قیمت، مایکروسافت حالا آماده است تا سری Call of Duty را به گیم پس اضافه کند که یکی از موردانتظارترین بازی‌های مشترکین گیم پس بوده است.


منبع: https://digiato.com/app/microsoft-xbox-game-pass-ultimate-price-increase-standard-subscription

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

CrowdStrike با کارت هدیه 10 دلاری از مشتریان عذرخواهی می‌کند

جمعه گذشته، اختلال بزرگی رایانه‌های ویندوزی سراسر جهان را تحت تاثیر خود قرار داد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *