مایکروسافت در فکر تعدیل نیرو دوباره است

صنعت بازی‌های ویدئویی یک سال بسیار سخت را سپری می‌کند و شایعات به این اشاره دارند که مایکروسافت یک بار دیگر در فکر تعدیل نیرو است. 

در سال ۲۰۲۴ هزاران نفر شغل خود را از دست داده‌اند و در شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، سونی و خیلی‌های دیگر تعدیل نیرو رخ داده است. در ژانویه سال ۲۰۲۴، حدود ۱۹۰۰ ایکس باکس، اکتیویژن بلیزارد و ZeniMax اخراج شدند و پس از آن در ماه می استودیوهایی مانند آرکین آستین، Alpha Dog Studios و Tango Gameworks بسته شدند.

اکنون اینسایدر گیمینگ گزارش داده است که اخیرا اخراج‌های بیشتری در مایکروسافت صورت گرفته است. آنجلا وینس، مدیر ارشد محصول، جسی، پژوهشگر طراحی، و کوری ابرت، مدیر برنامه فنی، در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که از مایکروسافت اخراج شده‌اند. تام وارن از The Verge گزارش داده است که این هفته اخراج‌های بیشتری در ایکس‌باکس رخ خواهد داد.

ابعاد این تعدیل نیرو هنوز مشخص نیست، اما ممکن است بخشی از استراتژی کاهش هزینه‌های گسترده در استودیوهای ایکس باکس گیمز باشد که جیسون شرایر از بلومبرگ در ماه می از آن داده بود. این تغییرات بزرگ در صنعت بازی‌ها باعث نگرانی و ناراحتی در جامعه بازی‌سازی شده است و منتظر بروزرسانی‌های بیشتری در روزهای آینده خواهیم بود.

باید به این نکته اشاره کنیم که تعدیل نیرو دوباره در مایکروسافت می‌تواند توجه سازمان FTC را به خود جلب کند.


منبع: https://vigiato.net/p/480696

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

نسخه موبایل بازی Final Fantasy 14 در دست ساخت است

طبق گزارش‌ها، Square Enix و Tencent در حال برنامه‌ریزی برای ساخت نسخه موبایلی MMO Final …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *