مایکروسافت تغییراتی در سرویس XBOX GAME PASS ایجاد خواهد کرد

با انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه مایکروسافت قرار است Call of Duty Black Ops 6 را در زمان عرضه، روی سرویس Xbox Game Pass قرار دهد، به نظر می‌رسد که این شرکت آماده است تا تغییراتی در این سرویس ایجاد کند. به گفته چندین منبع داخلی، ایکس باکس به دلیل اضافه شدن Call of Duty، قرار است تغییراتی را در نوع اشتراک سرویس Xbox Game Pass ایجاد کند.

اینسایدر eXtas1stv در توییتر نوشت: ما می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که تغییرات، عمدتاً به دلیل اضافه شدن Call Of Duty، در انواع اشتراک Xbox Game Pass در حال انجام است. هنوز چیزهایی برای تایید وجود دارد، اما امیدوارم به زودی گزارش بدهم.

سپس Shinobi602 در Reset Era گفت: تغییرات وجود خواهد داشت، بله.

اینکه آیا این به معنای تغییر قیمت است و یا صرفاً اضافه کردن یک نوع اشترک جدید دیگر، باید صبر کرد. اما واضح است که تغییرات بیشتری برای Xbox Game Pass در انتظار است. در حال حاضر، این سرویس دارای سه نوع اشتراک کلی است. نوع اول اشتراک Xbox Game Pass Core است و فقط برای کنسول، که جایگزین Xbox Live Gold  شد, با قیمت 9.99 دلار در ماه در دسترس است. نوع دوم اشترک Game Pass PC است با قیمت 9.99 دلار در ماه در دسترس است و نوع سوم اشتراک Xbox Game Pass Ultimate است که هم بر روی کنسول و هم رایانه شخصی در دسترس است و قیمت آن 16.99 دلار در ماه است.

The post مایکروسافت تغییراتی در سرویس XBOX GAME PASS ایجاد خواهد کرد appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تریلر رزیدنت اویل 1 ریمیک با استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین 5

در این نقطه از تاریخ حدود سه دهه از عرضه اولین نسخه فرنچایز رزیدنت اویل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *