ماینکرفت ۱.۲۱ اولین بلوکی را به همراه دارد که به طور خودکار معجون پرتاب می‌کند

استودیوی سازنده بازی ماینکرفت (Minecraft) یعنی موجانگ چندین ویژگی کاملاً جدید را برای بروزرسانی ۱.۲۱ معرفی کرده است. از کرفتینگ خودکار با بلوک کرفتر (crafter) گرفته تا چالش‌های چندنفره و لوت‌های با ارزش با اسپاونرهای آزمایشی (trial spawners) و بلوک‌های vault، باید گفت که آپدیت آینده حاوی محتوای زیادی خواهد بود. علاوه بر این اولین بلوکی را نیز به همراه خواهد داشت که معجون را به سمت بازیکنان پرتاب می‌کند. پیش از این، فقط دستگاه‌های دیسپنسر (dispenser) می‌توانستند این آیتم‌ها را پرتاب کنند، اما باید به صورت دستی توسط بازیکنان فعال می‌شدند؛ همچنین ویچ‌ها (Witche) تنها مابی در بازی بودند که به سمت بازیکنان معجون‌ها را پرتاب می‌کردند.

با این حال و با در نظر گرفتن بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت، سازندگان بازی بلوکی تحت عنوان اسپاونرهای آزمایشی شوم (ominous trial spawner) به بازی اضافه کرده‌اند که معجون‌ها و پرتابه‌ها را به سمت بازیکنان پرتاب می‌کنند. در ادامه با مجله بازار همراه باشید تا بدانید ماجرا از چه قرار است.

اسپاونرهای آزمایشی شوم در آپدیت ۱.۲۱ ماینکرفت اولین بلوکی است که معجون‌ها را پرتاب می‌کنند

بلوک اسپاونر آزمایشی شوم و معجون‌ها در بازی ماینکرفت

بلوک اسپاونر آزمایشی شوم (ominous trial spawner) اساساً یک نوع قدرتمندتر از اسپاونر آزمایشی معمولی است که با بروزرسانی ۱.۲۱ به بازی ماینکرفت اضافه خواهد شد. این بلوک با اسپاونرهای معمولی متفاوت است، چون فقط در صورتی که بازیکنی به آن نزدیک شود، بلوک یاد شده ماب‌های دشمن را اسپاون خواهد کرد. علاوه بر آن، این بلوک تعداد بازیکنان را شناسایی کرده و تعداد معین و متناسب با آن، ماب‌های دشمن را اسپاون می‌کند.

با این حال، در حالت شوم خود، این بلوک نه تنها ماب‌های زره پوش را احضار می‌کند، بلکه انواع معجون‌ها و پرتابه‌ها را نیز به سمت بازیکن پرتاب کرده و باید گفت که این بلوک هر هشت ثانیه یک معجون یا یک پرتابه را به سمت بازیکنان پرت می‌کند. این آیتم ابتدا به‌ عنوان یک موجود درست بالای اسپاونر آزمایشی شوم نمایش داده می‌شود، قبل از این که به سمت بازیکن یا مابی که توسط بلوک احضار شده است، پرتاب شود. در اینجا لیستی از معجون‌هایی که اسپاونر شوم آزمایشی می‌تواند پرتاب کند، آورده شده است:

  • Wind Charging
  • Oozing
  • Infestation
  • Weaving
  • Strength
  • Speed
  • Slow Falling

در اینجا لیستی از پرتابه‌هایی که اسپاونر آزمایشی شوم می‌تواند شلیک کند، آمده است:

  • Arrow
  • Arrow of Poison
  • Arrow of Slowness 4
  • Fire charge
  • Wind charge

چگونه می‌توان شاهد پرتاب معجون‌ها و پرتابه‌های آزمایش‌کننده‌های شوم جدید بود؟

بروز رسانی ۱.۲۱ ماینکرفت به طور قابل توجهی مکانیک افکت بد اومن را تغییر می‌دهد. این افکت به جای این که به طور خودکار روی یک بازیکن اعمال شود، اکنون در بطری شوم (ominous bottle) جدید موجود است. این بطری را می‌توان نه تنها با کشتن یک raid captain بلکه از trial vault معمولی و minous trial vault موجود در اتاق‌های آزمایشی نیز بدست آورد. اگر بازیکنان وارد یک اتاق آزمایشی با افکت بد اومن شده و به یک اسپاونر آزمایشی نزدیک شوند، اسپاونر و همه عناصر حاضر در آن مکان شوم می‌شوند؛ یعنی رنگ‌ها تغییر داده شده و در نهایت رویداد آزمایشی شوم (ominous trial event) در این مکان جدید ماینکرفت آغاز خواهد شد.

۱۰ چیزی که همه بازیکنان ماینکرافت حداقل یک‌بار تجربه کرده‌اند

اسپاونرهای آزمایشی شوم، ماب‌های دشمن قوی‌تری را احضار می‌کنند و حتی معجون‌های خطرناک را به سمت بازیکن پرتاب می‌کنند و آن‌ها را بیشتر به چالش می‌کشند. با این حال، شایان ذکر است که اسپاونر آزمایشی همچنین به بازیکنان پس از شکست دادن تمام ماب‌های دشمن که احضار شده است، لوت بسیار باارزشی خواهد داد. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


ده‌تا از بهترین بازی‌هایی که هیچ وقت منتشر نشدند




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *