تیتر خبرها

ماینکرفت | چگونه از اثرات انچنتمنت‌های بد در بازی جلوگیری کنیم؟

انجنت کردن یکی از مهمترین مکانیک‌ها در بازی ماینکرفت (Minecraft) است. انچنتمنت Protection آرمور را در کاهش آسیب مؤثرتر می‌کند، فورچون باعث می‌شود که سنگ‌های معدنی در هنگام استخراج انواع فراوان‌تری دراپ کنند و مندینگ (Mending) اجازه می‌دهد که آیتم‌ها اساساً به طور نامحدودی استفاده شوند. با این حال، چند انچنتمنت و حتی نفرین وجود دارد که هنگام بافینگ کردن آيتم‌ها از آن‌ها باید دوری کنید. تمام روش‌های مختلف برای جلوگیری از انچنتمنت‌های بد و حتی حذف آن‌ها از آیتم‌های مفید دیگر را می‌توانید در ادامه یاد بگیرید. با مجله بازار همراه باشید.

چگونه از انچنتمنت‌های بد ماینکرفت جلوگیری کنیم؟

در ادامه به کارهایی اشاره خواهیم کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از افکت انچنتمنت‌های بد جلوگیری کنید. این کارها عبارتند از:

از آیتم‌های burner برای بی اثر کردن انچنتمنت‌های بد استفاده کنید

خرید انچنتمنت‌های ارزان قیمت باعث ریست شدن آن‌ها در بازی ماینکرفت می‌شود.

بخشی از حقه انچنتینگ تیبل ماینکرفت این است که شما نمی‌توانید هر چیزی را که ممکن است روی یک آیتم قرار داده شود یا نباشد را ببینید. به شما در مورد یک انچنتمنت تکی گفته می‌شود، اگرچه این امکان وجود دارد که موارد بیشتری در سطوح بالاتر اضافه شوند. این چیزی است که انچنتمنت‌های سطح ۳۰ را بسیار مهم می‌کند.

خوشبختانه راهی برای دور زدن این موضوع وجود دارد. شما می‌توانید یک آیتم متفاوت را روی انچنتینگ تیبل قرار دهید و ارزان‌ترین انچنتمنت سطح یک را خریداری کنید. این کار لیست فعلی را تازه کرده و باعث می‌شود یک پیشنهاد سطح ۳۰ جدید برای مورد اصلی وجود داشته باشد.

همچنین می‌توانید از کتاب‌ها برای این آیتم‌های بورنر (burner) استفاده کرده و سپس آن‌ها را ذخیره کنید. ممکن است کمی طول بکشد، اما در نهایت می‌توانید این‌ها را در کتاب‌های انچنت شده سطح بالا برای تعداد زیادی افکت‌های تصادفی مختلف ترکیب کنید. این ممکن است باعث صرفه جویی در وقت شما برای بدست آوردن یک انچنتمنت خاص در آینده شود.

از انچنتینگ تیبل استفاده نکنید

ویلیجر تریدینگ یک راه عالی برای کنترل دقیق این است که چه چیزهایی روی آیتم‌های شما اعمال می‌شوند.

تنها راه مطمئن برای جلوگیری از انچنتمنت‌های بد، اجتناب از انچنت کردن به روش قدیمی است. بدون اینکه بتوانید کاری برای متوقف کردن آن انجام دهید، می‌توان یک افکت بد را روی یک قطعه ابزار شگفت‌انگیز اعمال کرد. با این حال، این به آن معنا نیست که شما باید این روش را رها کنید٫ بلکه شما فقط باید آن را به روش دیگری بدست بیاورید.

ماینکرفت | دراپ شدن کمانی توسط اسکلتون که تیرش تمام نمی‌شود

اینجا است که ویلیجر تریدینگ ماینکرفت وارد کار می‌شود. قرار دادن یک لکترن (lectern) در نزدیکی یک ویلیجر آن‌ها را به یک کتابدار (librarian) تبدیل می‌کند. این ویلیجرها شانس آن را دارند که یک کتاب انچنت شده را به عنوان ترید سطح اول ارائه دهند. سپس می‌توانید آن را بریک کرده و مجدداً محل لکترن را برای تنظیم مجدد معاملات آن‌ها قرار دهید تا زمانی که کتاب مورد نظر خود را مشاهده کنید. سپس، می‌توانید به سادگی با آن‌ها معامله کرده تا آن را قفل کنید.

گریند استون هم می‌تواند بدردتان بخورد

بازیکنی که در حال حذف bane of arthropods از یک آیتم در بازی ماینکرفت است.

گاهی اوقات، انچنتمنت‌های بد اجتناب ناپذیر هستند. RNG می‌تواند باعث شود که یک toolsmith یا weaponsmith در سطح مستر بفروشد یا یک اند سیتی خطرناک ماینکرفت حاوی آیتم‌های دایموند ضعیف باشد. خوشبختانه، این انچنتمنت‌های بد را می‌توان حذف کرد که اجازه می‌دهد تا باف‌های بهتری روی آیتم‌ها قرار گیرند. این کار را می‌توان با قرار دادن آیتم‌ها در یک گریند استون  در ماینکرفت انجام داد. با این کار هر چیزی که روی آیتم وجود دارد٫ حذف شده و حتی مقدار متناسبی از امتیازات XP را به بازیکن در این فرآیند باز می‌گرداند.

ماینکرفت به بازیکنانی که از قطعی Realms ضرر کردند جوایز رایگان می‌دهد

مواردی که برای این فرآیند در میان انچنتمنت‌هایی که قبلاً ذکر شد هم می‌توانند از طریق گریند استون (grindstone) قرار داده شوند تا بخشی از XP مورد استفاده مجددا برگردد، اگرچه که مقدار آن زیاد نخواهد بود٫ زیرا آن‌ها فقط افکت‌های سطح اول هستند.

منبع: sportskeeda


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تاریک‌ترین اپیزودهای باب اسفنجی شلوار مکعبی: آخر الزمان عروس‌های دریایی

در این قسمت از باب اسفنجی شلوار مکعبی ما با یک نسخه دیستوپیایی و آخر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد