ماینکرفت محتوای رسمی تتریس را همزمان با ۴۰ سالگی این بازی معمایی نمادین معرفی کرد

ماینکرفت (Minecraft) محتوای سرگرم‌کننده جدیدی را برای بزرگداشت چهلمین سالگرد بازی پازلی و بی‌انتهای تتریس معرفی کرده است. این عنوان توسط Alexey Pajitnov در ۶ ژوئن ۱۹۸۴ در اتحاد جماهیر شوروی سابق ساخته شد و در حال حاضر استودیوی سازنده بازی ماینکرفت یعنی موجانگ (Mojang) از طریق مارکت نسخه بدراک سرگرمی‌های دنیای تتریس را ارائه می‌دهد. در این محتوای اضافه شده، بازیکنان می‌توانند به دنیایی از بلوک‌های تتریس، ابزارهای پاک‌سازی بلوک‌ها و ماب‌های Tetrimonster شیرجه بزنند.

این معرفی در پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی ماینکرفت و همچنین وب‌سایت رسمی بازی صورت گرفت، جایی که کارمند موجانگ یعنی  لین وایبرگ (Linn Viberg) جزئیات زیادی را در مورد این محتوای اضافه شده به اشتراک گذاشت. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید آنچه را که بازیکنان در صورت دانلود محتوای تتریس از مارکت ماینکرفت می‌توانند انتظار داشته باشند را بررسی کنیم.

آنچه باید در مورد محتوای تتریس برای بازی ماینکرفت باید بدانید

بر اساس اطلاعاتی که لین وایبرگ به اشتراک گذاشته است، طرفداران با افزونه تتریس، لذت زیادی را تجربه خواهند کرد. از سوار شدن بر بلوک‌های تتریس و پاک کردن ردیف‌های کامل بلوک‌ها با ابزارهای جدید گرفته تا مبارزه با تتریمونسترها و رام کردن آن‌ها، خلاصه باید گفت که چیزهای زیادی در مورد این محتوای قابل دانلود وجود دارد. طبق اعلام رسمی، طرفداران می‌توانند فعالیت‌های زیر را در افزونه تتریس انجام دهند:

  • Tetriminos (بلوک‌های تتریس) هنگامی که یک بازیکن Tetrimino Generator را فعال کنند، از آسمان به دنیای ماینکرفت خواهند افتاد.
  • موارد و منابع جدید را از شکستن Tetriminos جمع آوری کنید، اما مراقب باشید، زیرا Tetriminos می‌تواند در صورت شکستن Tetrimonster ها نیز تولید کند.
  • سازه‌های جدید را با استفاده از بلوک‌های تتریس بسازید یا از آن‌ها برای ساخت مبلمان جدید، منابع نور استفاده کنید.
  • ابزارهای جدیدی مانند Line Clear Hammer بسازید که می‌تواند خطوط کامل بلوک‌ها را به یکباره بشکند، یا Hard Drop Claw که می‌تواند به صورت عمودی به منابع دسترسی داده یا حتی به عنوان یک سلاح استفاده شود.
  • شما می‌توانید با با تتریمونسترها بجنگید، آن‌ها رام کنید و حتی سوار آن‌ها شوید. این موجودات پس از رام شدن می‌توانند به بازیکنان در نبرد کمک کنند و بازیکنان همچنین می‌توانند Tetrimino mount را که می‌توانند سوار شوند را بسازند که میزان ارتفاع پرش بسیار بالایی به شما می‌دهند.
  • تتریس Conductor را ساخته و از آن استفاده کنید تا ماب‌های درون بازی Tetris theme را بخوانند.

بروزرسانی ۱.۲۱ ماینکرفت چه زمانی انتشار و چه انتظاری می‌توانید از آن داشته باشید؟

افزونه تتریس در حال حاضر در نسخه بدراک ماینکرفت از طریق مارکت آن با قیمت ۹۹۰ ماین کوین یا ۵.۹۹ دلار آمریکا یا معادل آن در کشورهای دیگر در دسترس است. با وجود تمام محتوایی که این افزونه با یک بار دانلود در اختیار شما قرار می‌دهد، طرفداران باید چندین ساعت با آن سرگرم شوند. نظر شما در این  باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: sportskeeda


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پس از تماشای فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر کدام بخش‌های مانگا را باید بخوانیم؟

پس از آن که فصل چهارم انیمه دیمن اسلیر به پایان رسید، استودیو Ufotable اعلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *