ماینکرفت پس از انتشار خود به یک پلتفرم بزرگ تبدیل شده که حالا از همه بازی‌ها بزرگ‌تر شده و چه بسا میزبان آن‌ها هم می‌شود. شما در این بازی می‌توانید چالش‌های داستان را پیش ببرید، به سراغ سرورهای چند نفره رفته و یک زندگی گروهی و پرچالش را در کنار هم تجربه کنید یا کلا همه چیز را کنار گذاشته و به سراغ ساخت‌وساز کردن در بازی بروید. در حقیقت این خلاقیت بازیکن است که با چه عینکی وارد این بازی شود و در پس ذهن خود چه توقعاتی از ماینکرافت داشته باشد.

ساخت‌وساز حلقه گمشده بسیاری از بازی‌ها بوده و اگر دقت کنید، در بسیاری از بازی‌های مدرن این ویژگی به نحوی در بازی گنجانده شده‌است. در ماینکرفت علاوه بر ساخت و تولید آیتم‌های مختلف، وظیفه ساخت همه چیز بر عهده خود بازیکن است و لوت کردن نمی‌تواند برای همیشه به بازیکن کمک کند. موجانگ آنقدر روی این بازی کار کرده که می‌توانید از بلوک‌های زیبا و متنوع بازی استفاده کرده و هر چیزی که به ذهنتان برسد بسازید. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید تا نگاهی به یکی از شهرهای ساخته شده بیندازیم. در ادامه با ما در مجله بازار همراه باشید.

ماینکرفت تا کنون شهری به این کاملی به خود ندیده‌است!

آیا تا کنون شهری به این زیبایی در ماینکرفت دیده‌اید؟

اخیرا یکی از کاربران ردیت به نام VarunaMC تصاویری از شهر جدید خود در بازی منتشر کرده که واقعا شگفت‌انگیز است و هر کسی را به وجد می‌آورد. در ساخت این بنا از مادهای pixelmon و cobblemon استفاده شده‌است. این مپ در ماینکرفت ۸ شهرک با همه امکانات و حتی بافت داخلی دارد. البته که ساخت این سازه به این سادگی‌ها هم نبوده و تقریبا بیشتر از ۲ سال زمان صرف شده تا به چیزی که امروزه می‌بینید بدل شده‌است.

هر کسی که این شهرک‌های زیبا را دیده حسابی به وجد آمده و با دیدنش انگشت به دهان مانده‌است. یکی از کاربران ردیت به نام OPGames-1ُ با دیدن این سازه نوشت: «از هر منظری که به این بناها نگاه می‌کنم باید اعتراف کنم که یکی از زیباترین بناهای ماینکرفت است و تا کنون چیزی به این چشم‌نوازی ندیده‌ام».

ساخت قلعه شنی بزرگ در ماینکرفت

همچنین شخص دیگری به نام Captain_Deleb راجع به این شهرک گفت: «خارق‌العاده است! واقعا نمی‌توانم ایرادی روی این بنا بگذارم و حقیقتا با دیدنش میخکوب شدم. ۱۰/۱۰». همچنین کاربری به نام CantKnockUs اشاره کرده که این بنا مظهر زیبایی است. نظر شما درباره این بنا چیست؟ آیا شما به این سبک شهرسازی فانتزی در ماینکرفت علاقه‌ای دارید؟

منبع: Reddit