سازنده عنوان سندباکس ماینکرفت (Minecraft) یعنی ناچ ۱۵ سال پیش حرکتی را پیش گرفت که هم اکنون شاهد بزرگی و عظمت آن هستیم. این بازی میزبان ساخت و ساز‌های خلاقانه و اتفاقات عجیب و غریب است که هر روزه خبرهای مختلفی از آن‌ها بدست ما می‌رسد و با شنیدن آن‌ها یا سرگرم می‌شویم و یا از شدت هیجان خواب از سرمان می‌پرد. همین چند مدت اخیر بود که یکی از بازیکنان ماینکرفت در ابعاد بزرگی توانسته بود کوه اورست را در بازی بازسازی کند. این کوه ساخته شده به قدری بزرگ و پرجزئیات است بازیکنان می‌توانند جاهای مختلف آن را کشف کرده و حتی از آن صعود کنند.

پلتفرم ردیت هم بستر خوبی برای بازیکنان و طرفداران ماینکرفت است که تا اینجای کار از آن برای پروموت کردن یا همان رسانه‌ای کردن دستاوردها٫ ساخته‌ها و اتفاقات عجیب و غریبی که برایشان در بازی رخ داده٫ استفاده می‌کنند. حال جدیدا بازیکن ماینکرفت و همزمان کاربر ردیت به نام Minecraftproer به تازگی ویدئویی را در قالب پستی در ردیت منتشر کرده و اظهار داشت: «یک ماب اسکلتون کمانی را دراپ کرد که به سادگی تیرش تمام نمی‌شود!». ویدیویی که این کاربر منتشر کرده است:

&

;

این پست پس از انتشار توانست به خوبی مورد استقبال قرار گرفته و تعداد بالایی لایک و کامنت دریافت کرده است. کاربری به نام OozyPilot84 در واکنش به پست اظهار داشت که «مقدار تیر را منفی نشان می‌دهد٫ پس به خوبی از این فرصت پیش آمده استفاده کنید٫ چون ممکن است روزی این فرصت از دستتان برود».  کاربری هم به این نظر پاسخ داد و با لحن شوخی گفت که پس از پرتاب ۲.۷ میلیارد تیر می‌تواند این اتفاق بیافتد! کاربری هم نظر جالبی را ارائه کرد و گفت: «شما می‌توانید کمان را با infinity انچنت کنید و نگذارید تا خاصیت بی نهایت بودن مقدار تیرش از بین برود تا بتوانید باس اندر دراگون را با آن به راحتی بکشید».

صحنه‌ای از ویدئوی منتشر شده از بازی ماینکرفت در ردیت

کاربری شروع به طنز پردازی در این باره کرد و در نهایت اظهار داشت: « با این مقدار تیر که می‌شود حدس زد از میلیاردها عدد گذر خواهد کرد و اگر من آن مقدار را در اختیار داشت٫ در دنیای ماینکرفت هیچ پیلیجری را زنده نمی‌گذاشتم!».  کاربران بسیاری نسب به این اظهار نظر واکنش نشان دادند و برخی حس نوع دوستی نسبت به این قضیه داشته و از پیلیجرها دفاع می‌کردند و برخی دیگر هم از این تصمیم حمایت می‌کردند. به هر حال به عقیده من پیلیجرها هم آنقدر هدف راحتی نیستند و بهتر است تن به تن آن‌ها را نابود کرد.

بازیکن ماینکرفت نقشه‌ای از ایالات متحده آمریکا را در مقیاس ۱:۲۵۰ ساخته است

بطور کلی بسیاری از بازیکنان نسبت به این قضیه اظهار شگفتی و تعجب داشته و از طرفی هم برخی هم مثل همیشه وجود داشتند که با این اتفاق افتاده شروع به شوخی کردند. این اتفاق عجیب هر چه باشد٫ برای بازیکنی که برای آن رخ داده می‌تواند شانس بزرگی برای نابودی اندر دراگون و حتی ماب باس ویتر باشد٫ البته اگر تاکنون آن‌ها را شکست نداده باشد. نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما این اتفاق عادی بوده و برای شما هم افتاده است؟ یا این که می‌تواند یک اتفاق عجیب و غیر عادی تلقی شود؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: reddit


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!