اتفاقات عجیب و غریب در دنیای بازی ماینکرفت (Minecraft) خود به خود رخ می‌دهند و بسیاری را شگفت زده می‌کنند. از طرفی هم بعضی از این اتفاقات از جانب بازیکنان هستند که رخ می‌دهند و اگر آن‌ها را مثال بزنیم٫از حوصله این خبر خارج خواهد شد. آرتیست‌های دو بعدی و سه بعدی زیادی وجود دارند که از قضا طرفدار بازی ماینکرفت هستند و در شبکه‌های اجتماعی دائما شاهد هنرنمایی آن‌ها در رابطه با باز طراحی آیتم‌ها و ماب‌های بازی ماینکرفت هستیم که بعضا جالب و گاهی شگفت انگیز هستند.

از آن‌ جایی که پلتفرم ردیت بستر خوبی برای بازیکنان و طرفداران ماینکرفت است و بسیاری از آن‌ها در این پلتفرم موارد مربوط به بازی را به اشتراک می‌گذارند٫ بازیکن ماینکرفت و همزمان کاربر ردیت به نام Godzilla_Fan_13 تصاویری را در قالب پستی به اشتراک گذاشته که در آن شاهد ماب زنبور بازطراحی شده هستیم. این نمونه بازطراحی شده نسبت به مدل قدیمی تفاوت زیادی دارد و کشیده‌تر شده است٫ در حالی که نمونه قبلی تپل‌تر و جمع و جورتر بود. مدل جدید همچنین دارای دو رنگ چشم است که در تصویر پایین می‌توانید آن را مشاهده کنید.

کاربر بازسازی کننده ماب زنبور بازی ماینکرفت در پست خود اظهار داشت: «من زنبور را بازسازی کردم!».این کاربر در پاسخ به نظرات یکی از کاربران اظهار داشت: « من تلاش زیادی کردم تا ظاهر این ماب‌ را زیباتر کنم٫اما این کار بسیار دشوار بود٫ چون محدودیت‌های هنری بازی ماینکرفت اجازه نمی‌داد تا من بتوانم تغییرات عمده‌ای در آن اجرا کنم». کاربران بسیاری از این پست استقبال کردند و این پست پس از انتشار با استقبال خوبی روبرو شد و توانست تعداد قابل توجهی لایک و کامنت دریافت کند.

مدل زنبورهای بازسازی شده بازی ماینکرفت که نسبت به نمونه قدیمی کشیده‌تر شده و دارای دو رنگ چشم مختلف است.

کاربری به نام M_TARZAN در واکنش به این پست اظهار داشت که طراحی جدید زنبور در مقایسه با نمونه قبلی از ظاهر دوستانه خارج شده و بیشتر جنگنده طور است٫ شاید بهتر است گفته شود که این مدل بازسازی شده بیشتر شبیه زنبور در دنیای واقعی شده است. کاربر دیگری ایده‌ی جالبی را در واکنش به این پست مطرح کرد و اظهار داشت: « موجانگ می‌تواند با اضافه کردن این مدل به بازی ماینکرفت همراه با آپدیت جدید٫ دو مدل زنبور را در بازی داشته باشد٫ مدل قبلی برای تهیه عسل در فارم مخصوص تولید عسل استفاده شود و مورد جدید هم نقش جنگنده بودن را بر عهده داشته و بشود از آن در مبارزات استفاده کرد.

ماینکرفت | دراپ شدن کمانی توسط اسکلتون که تیرش تمام نمی‌شود

به نظر این ایده جالبی به نظر می‌آید و موجانگ باید آن را در نظر بگیرد. جمعیت قابل توجهی از کاربران هم بودند که با این طرح مخالفت کرده و همان ظاهر قبلی را دوست داشتند و استدلالشان هم این بود که بازی ماینکرفت محیط فانتزی دارد و این طراحی جدید حال و هوای فانتزی بازی را از بین می‌برد. نظر شما در این باره چیست؟ آیا به نظر شما ظاهر بازسازی شده ماب زنبور برای بازی ماینکرفت جذاب‌تر شده یا چنگی به دل نمی‌زند؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.

منبع: reddit


گیم‌پلی ماینکرفت #۱ بازار استریت وارد می‌شود!