مانیتور ۲۳٫۸ اینچی جدید QHD و ۷۵ هرتز ویوسونیک فقط ۸۰ دلار قیمت دارد

ویوسونیک مانیتور جدید ۲۳٫۸ اینچی خود با نام VA2479-2K-HD را معرفی کرد. این مانیتور در‌حال‌حاضر با قیمتی معادل ۸۱ دلار عرضه می‌شود.

مانیتور ویوسونیک مدل VA2479-2K-HD با وضوح QHD (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰) و نرخ نوسازی ۷۵ هرتز، برای مخاطبانی با کاربری اداری و سرگرمی طراحی شده است. پنل IPS با زاویه‌ی دید گسترده‌ی ۱۷۸ درجه کیفیت تصویر یکنواخت از تمامی زوایا را نوید می‌دهد.

VA2479-2K-HD از HDR10 پشتیبانی می‌کند که باعث بهبود نمایش مناطق تاریک و روشن تصاویر می‌شود. این مانیتور پوشش صددرصدی طیف رنگی sRGB و عمق رنگ ۸ بیتی دارد که رنگ‌های دقیقی با قابلیت نمایش ۱۶٫۷ میلیون رنگ را ارائه می‌دهد.

ViewSonic

این مانیتور به فناوری +Eye ProTech شرکت ViewSonic مجهز شده است که ترکیبی از سخت‌افزار و نرم‌افزار برای محافظت از چشمان کاربر است. فیلتر نور آبی داخلی انتشار نور آبی مضر را تا بیش از ۴۰ درصد کاهش می‌دهد و در‌عین‌حال فناوری ضد‌سوسو‌زدن تصویری پایدار را تضمین می‌کند. همچنین، می‌توان با استفاده از تنظیمات نرم‌افزاری مانیتور، میزان کاهش نور آبی را حتی بیشتر تنظیم کرد.

مانیتور VA2479-2K-HD پایه‌ی فلزی دارد و حاشیه‌های باریک در سه طرف این مانیتور را برای ستاپ‌های متشکل از چند مانیتور مناسب می‌کند. این مانیتور برای اتصال به‌ دیوار با استاندارد‌ VESA مطابقت دارد.

ازنظر پورت‌ها، VA2479-2K-HD به دو پورت HDMI 2.0، یک پورت DP 1.2 و یک رابط صوتی مجهز شده است. همچنین، این مانیتور به فناوری Adaptive Sync مجهز است که با همگام‌سازی با کارت گرافیک، از پارگی و تأخیر تصویر جلوگیری می‌کند.

مانیتور VA2479-2K-HD حالت‌های نمایش مختلفی را ازجمله حالت‌های استاندارد، بازی، فیلم، مرور وب، متن، خاکستری پزشکی و MAC را ازطریق منو OSD ارائه می‌دهد.


منبع: https://www.zoomit.ir/monitor/424643-viewsonic-va2479-2k-hd-monitor/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تصاویر رسمی گلکسی واچ اولترا، گلکسی واچ ۷ و گلکسی بادز ۳ سامسونگ لو رفت

تصاویر رسمی و باکیفیت ساعت‌های هوشمند و هندزفری جدید سامسونگ فاش شدند. منبع: https://www.zoomit.ir/wearables/423132-galaxy-watch-buds-renders-leak/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد