مانیتور خمیده Red Magic Realm با پنل QD-OLED و رفرش‌ریت 240 برای حرفه‌ای‌ها معرفی شد

برند Nubia از عرضه مانیتور گیمینگ Nubia Red Magic Realm خبر داده است. این مانیتور 32 اینچی خمیده به پنل QD-OLED سامسونگ با رزولوشن 4K مجهز شده و رفرش‌ریت 240 هرتز و زمان پاسخ‌گویی 0.03 میلی‌ثانیه را در اختیار گیمرهای حرفه‌ای قرار می‌دهد.

اوایل این ماه بود که شرکت Nubia از یک مانیتور 32 اینچی گیمینگ به نام Red Magic Realm رونمایی کرد و مدعی شد که این محصول به زودی برای گیمرهای حرفه‌ای عرضه خواهد شد.

حالا به نظر می‌رسد که این وعده به واقعیت پیوسته و مانیتور مورد بحث با پنل QD-OLED و قیمت 1030 دلاری در فروشگاه‌های مختلف عرضه شده است. علاوه بر قیمت، مشخصات فنی این مانیتور گیمینگ نیز رسماً اعلام شده و می‌توانیم نیم‌نگاهی به آن داشته باشیم.

مشخصات فنی مانیتور Nubia Red Magic Realm

مانیتور گیمینگ Nubia Red Magic Realm به یک پنل QD-OLED سامسونگ با رزولوشن 4K (3840 در 2160 پیکسل) مجهز شده که رفرش‌ریت 240 هرتز را به همراه دارد.

این مشخصات در کنار زمان پاسخ‌گویی 0.03 میلی‌ثانیه در حالت GtG (خاکستری به خاکستری) باعث خواهد شد تا یک تجربه گیمینگ روان و بدون تاری حرکت را تجربه کنید.

صفحه‌نمایش منحنی 32 اینچی مانیتور Nubia Red Magic Realm از انحنای 1700R بهره می‌برد که در مقایسه با نمایشگرهای تخت، تجربه‌ای فراگیرتر ارائه خواهد داد. علاوه بر این، این مانیتور به دو عدد اسپیکر داخلی مجهز شده است.

به لطف استفاده از پنل QD-OLED سامسونگ در مانیتور گیمینگ Nubia، این محصول می‌تواند کنتراست بالا (1500000:1) و حداکثر روشنایی 1000 نیت را ارائه می‌دهد.

به گزارش Gizmochina، در بخش اتصالات شاهد یک پورت HDMI 2.1، یک پورت DP 1.4 و یک پورت USB-C با قابلیت شارژ معکوس 65 واتی هستیم که اجازه می‌دهد دستگاه‌های متصل مانند گوشی‌های هوشمند خود را شارژ کنید.

این مانیتور خمیده همچنین به قابلیت‌های گیمینگ مانند G-SYNC انویدیا و FreeSync شرکت AMD نیز مجهز شده تا مشکلاتی همچون پارگی تصویر در هنگام انجام بازی‌های پرجنب‌وجوش رخ ندهد.

البته این تمام قابلیت‌های گیمینگ مانیتور Nubia Red Magic Realm نیست و ویژگی‌های دیگری همچون حالت دید در شب، حالت شفاف، crosshair، تایمز و شمارنده FPS نیز وجود دارد.

نظر شما در رابطه با این مانیتور خمیده گیمینگ چیست؟ آیا پرداخت چنین رقمی برای یک مانیتور گیمینگ ساخت برند Nubia معقول به نظر می‌رسد؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ناگفته خواندنی روحانی از دیدارش با احمدی نژاد – روزنامه مردم سالاری

پشت سر گذاشت تا به عنوان یک بازیگر استایل و فیزیک قابل قبولی داشته باشد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *