مانیتورهای گیمینگ MSI با نرخ نوسازی 240 هرتزی و زمان پاسخدهی 0.03 میلی‌ثانیه از راه رسیدند

ام اس آی به تازگی از دو مانیتور گیمینگ جدید QD-OLED با نام‌های MPG 341CQPX و MAG 271QPX رونمایی کرده است. مدل اول به نمایشگر خمیده فوق عریض 34 اینچی مجهز شده و مدل دوم نیز از نمایشگر تخت 27 اینچی بهره می‌برد. همچنین باید به نرخ نوسازی 240 هرتزی و نرخ پاسخدهی ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه این مانیتورها اشاره کرد.

مانیتورهای گیمینگ جدید ام اس آی با نام‌های MPG 341CQPX QD-OLED و MAG 271QPX QD-OLED E2 به بازار عرضه شده‌اند. پنل اولد هر دو مانیتور از وضوح 1440 برخوردار بوده و نرخ پاسخ‌دهی آنها به ۰٫۰۳ میلی‌ثانیه می‌رسد. همچنین نرخ نوسازی این نمایشگرها برابر ۲۴۰ هرتز بوده و از فناوری کوانتوم‌دات بهره می‌برد.

مشخصات مانیتورهای گیمینگ جدید MSI

بر اساس گزارش videocardz مانیتورهای جدید MSI قابلیت‌های ویژه‌ای برای گیمرها دارند. به عنوان مثال MSI از نسل سوم پنل‌‌های QD-OLED در مانیتورهای جدیدش استفاده کرده تا دقت رنگ نمایشگرهایش را بالا ببرد. 

کیفیت این پنل‌ها به قدری بالاست که MSI مانیتورهای جدیدش را تا سه سال در قبال سوختگی پیکسل‌ها گارانتی کرده است. در واقع مانیتورهای جدید MSI از فناوری‌هایی نظیر Taskbar Detection و Multi-Logo Detection برای جلوگیری از سوختگی پیکسل‌ها بهره می‌برند.

مانیتور MAG 271QPX به درگاه‌های USB-C 2.0 Type-C با قابلیت شارژ با توان ۱۵ وات و دو درگاه HDMI 2.1 درکنار درگاه DisplayPort 1.4a و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون مجهز است. مانیتور MPG 341CQPX نیز علاوه بر پورت‌های فوق به درگاه‌های USB Type-B و دو پورت USB 2.0 Type-A و سوییچ KVM نیز مجهز شده است.

در همین رابطه بخوانید:



– 

نکته جالب‌تر اینکه درگاه USB-C این مانیتور می‌تواند دستگاه‌های دیگر را با توان ۹۰ وات شارژ کند. مانیتور جدید MPG 341CQPX QD-OLED ام اس آی با قیمت 900 دلار روانه بازار شده و قیمت مانیتور MAG 271QPX QD-OLED E2 نیز برابر 680 دلار اعلام شده است.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دانلود آهنگ دوسم نداره او چشم قشنگه + ریمیکس از مجتبی ترکاشوند

دانلود آهنگ جدید مجتبی ترکاشوند به نام «دوسم نداره او چشم قشنگه + ریمیکس تند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *