مانگا Oshi No Ko از هفته آینده وارد بخش پایانی می‌شود

اوشی نو کو یکی از محبوب‌ترین مانگا‌ها و انیمه‌های سال‌های اخیر است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. حال اعلام شده که از هفته آینده آخرین آرک داستانی مانگا Oshi No Ko شروع به چاپ خواهد کرد.

اوشی نو کو مانگا موفقی است که انیمه اقتباسی نقش بسزایی در فروش بالای آن داشته. انیمه ساخته شده توسط استودیو Doga Dobo که فصل اول آن در سال ۲۰۲۳ به نمایش گذاشته شد، توجه زیادی را به منبع اقتباس خود جلب کرد. حال مشخص شده که خالقان مانگا Oshi No Ko آماده به پایان رساندن اثر مشهور خود هستند.

بهترین انیمه های سال ۲۰۲۴ که باید تماشا کنید + ویدیو

طبق اعلام شوئیشا، مانگا اوشی نو کو از هفته آینده آرک داستانی پایانی خود را شروع خواهد کرد. نویسندگی این اثر همچنان بر عهده آکا آکاساکا بوده و منگو یوکویاری تصویر‌گری آن را انجام خواهد داد. انتظار می‌رود که در آخرین بخش از مانگا Oshi No Ko، آکوآ و روبی با یکدیگر متحد شده و سرنخ‌هایی را به هم وصل وصل کنند. این دو همچنان به دنبال فردی هستند که سال‌ها پیش مادرشان را کشته است.

روند انتشار مانگا اوشی نو کو از سال ۲۰۲۰ شروع شده و تا‌کنون ۱۴ جلد از آن در دسترس قرار گرفته است. فصل دوم انیمه اقتباسی این اثر قرار است در تاریخ ۱۳ تیر ۱۴۰۳ (۳ ژوئیه ۲۰۲۴) شروع به پخش کند. مانگا Oshi No Ko تجربه‌ای درگیر‌کننده و جالب‌توجه است که دنیای شهرت را از زاویه‌ای متفاوت و تاریک به تصویر کشیده و نشان می‌دهد که این امر چه تاثیراتی روی زندگی افراد می‌تواند داشته باشد.

فصل دوم انیمه Oshi No Ko به زودی شروع به پخش خواهد کرد

مانگا اوشی نو کو داستان آیدل مشهوری به نام آی هوشینو را روایت می‌کند که برای تولد مخفیانه فرزند خود به یک کلینیک در حومه شهر مراجعه کرده است. دکتر این کلینیک یعنی گورو آمامیا که از طرفداران آی بوده، به او اطمینان می‌دهد دور از چشم رسانه‌ها فرزند را به دنیا بیاورد. اما پیش از آن که گورو موفق به این کار شود، یک طرفدار افراطی آی دست به قتل او می‌زند. همچنین یکی از بیماران کلینیک به نام سارینا که او هم از طرفداران آی بوده، فوت می‌کند.

تریلر تازه‌ای از فصل دوم انیمه Oshi no Ko منتشر شد + ویدیو

اما مرگ پایان زندگی گورو و سارینا نیست. هر دوی آن‌ها به عنوان فرزندان آی یعنی آکوآ و روبی دوباره متولد می‌شوند. آن‌ها در کنار مادر خود روزگاری شادی را می‌گذرانند. اما این شادی چندان پایدار نیست، زیرا طرفدار افراطی آی برگشته و این بار خود او را به قتل می‌رساند. از این لحظه آکوآ عهده می‌بندد که قاتل آی و پدر خود را پیدا کند.

نظر شما در مورد شروع آخرین آرک داستانی مانگا Oshi No Ko از هفته آینده چیست؟ آیا از طرفداران این اثر بوده و بخش‌های مختلف آن را خوانده‌اید؟ بین مانگا و انیمه اوشی نو کو ترجیح می‌دهید کدام‌یک را دنبال کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


امسال منتظر چه بازی‌هایی هستیم؟ میزگیم با امید لنون و شایان




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *