مانگا My Hero Academia ؛ نمایش ظاهر جدید دکو

در قالب جدید‌ترین بخش از مانگا My Hero Academia که شماره ۴۲۴ این اثر محسوب می‌شود، ظاهر جدید شخصیت ایزوکو میدوریا معروف به دکو نمایش داده شده است.

این مطلب بخش‌های مختلفی از مانگا مدرسه قهرمانانه من را لو می‌دهد

مجموعه مای هیرو آکادمیا چند سال اخیرا را در حال نمایش نبرد‌های نهایی قهرمانان علیه همه برای یکی و تومورا شیگاراکی سپری کرده است. مدتی پیش شماره ۴۲۳ مانگا My Hero Academia منتشر و در قالب آن نبرد بین نیروهای خیر و شر به پایان رسید. حال شماره جدید این اثر در دسترس قرار گرفته که شخصیت‌های مختلف مدرسه قهرمانانه من از جمله دکو را در دوران پس از مبارزه آخر به نمایش می‌گذارد.

انیمه My Hero Academia ؛ هر آنچه باید پیش از تماشای فصل هفتم بدانید

مانگا My Hero Academia بعد از پایان مبارزه با شرورها، روند جمع‌بندی داستان را شروع کرده است. به همین دلیل هنوز مدرسه قهرمانانه من به اتمام نرسیده و طبق گفته خالق این مجموعه یعنی کوهی هوریکوشی، شماره‌های جدیدی از مانگا آن منتشر خواهد شد. شماره ۴۲۴ مانگا مدرسه قهرمانانه من به عنوان جدید‌ترین بخش از این مجموعه، شخصیت دکو را در حالی نشان می‌دهد که تمامی جراحاتش بهبود پیدا کرده‌اند. به این واسطه مشخص می‌شود که نبرد پایانی با همه برای یکی و شیگاراکی از نظر جسمانی روی دکو تاثیر گذاشته و ظاهر جدیدی به او بخشیده‌اند. ظاهر متفاوت دکو را در زیر مشاهده می‌کنید:

جراحات ناشی از آخرین نبرد، ظاهر دکو را تغییر داده‌اند

در قالب شماره ۴۲۴ مانگا My Hero Academia تایید می‌شود که اقدامات خرابکارانه همه برای یکی با شکست او به پایان رسیده است. حال قهرمانان از سراسر جهان به منظور کمک به بازسازی ژاپن به این کشور سفر کرده‌اند. نتیجه این اقدام قهرمانان، بازگشت سرزمین آفتاب به دوران گذشته خود بوده و دکو و دوستانش می‌توانند با خیال راحت استراحت کرده و پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود، آماده بازگشت به آکادمی U.A شوند.

مانگا و انیمه My Hero Academia ؛ آل مایت عامل نابودی دنیا است

در حدود یک ماه پیش روند پخش هفتمین فصل از انیمه My Hero Academia شروع شد. این فصل که بر‌خلاف فصل‌های قبلی، ۲۱ اپیزود خواهد بود، جلد ۳۴ از مانگا مدرسه قهرمانانه من را اقتباس می‌کند. در فصل جدید، سه آرک داستانی U.A. Traitor ،Star and Stripe و Final War به نمایش گذاشته می‌شوند.

نظر شما در مورد پایان نبرد نهایی بین نیروهای خیر و شر در مانگا My Hero Academia و ظاهر جدید دکو در شماره جدید آن چیست؟ آیا مانگا مدرسه قهرمانانه من را خوانده یا ترجیح می‌دهید انیمه را تماشا کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *