مانگا و انیمه جوجوتسو کایسن ؛ آرک داستانی Shinjuku Showdown در آستانه پایان

سر مجموعه Jujutsu Kaisen در یک سال اخیر خیلی شلوغ بود. در کنار تجربه موفق فصل دوم انیمه، یکی از بزرگ‌ترین آرک‌های داستانی این اثر تحت عنوان Shinjuku Showdown شروع و مدتی پیش شماره جدید آن منتشر شد. مدت‌ها است که طرفداران جوجوتسو کایسن با ترس و نگرانی مانگا را می‌خوانند، زیرا سوکونا بیش از پیش در برابر جامعه قرار گرفته است. حال به نظر می‌رسد که Jujutsu Kaisen در حال آماده شدن برای یک صحنه حماسی در نقطه اوج داستان است.

ادامه مطلب داستان مانگا و انیمه جوجوتسو کایسن را لو می‌دهد

این خبر در قالب Weekly Shonen Jump منتشر شده است. در شماره جدید این هفته‌نامه، در کنار بخش جدیدی از مانگا جوجوتسو کایسن، یادداشتی در رابطه با این مجموعه و آرک داستانی Shinjuku Showdown چاپ شد. طبق این یادداشت، آرک داستانی مذکور در نقطه اوج خود قرار دارد، به همین دلیل طرفداران باید توجه زیادی به آن داشته و داستان را با دقت دنبال کنند.

انیمه جوجوتسو کایسن ؛ مبارزه حماسی بین سوکونا و ساتورو گوجو

روند چاپ آرک داستانی Shinjuku Showdown، از ماه می سال گذشته شروع شده و هنوز ادامه دارد. این بخش از داستان Jujutsu Kaisen از همان اول خشونت‌بار و درگیر‌کننده ظاهر شده است. آغاز آرک مذکور با مبارزه سوکونا و ساتورو گوجو که از قلمرو زندان آزاد شده، همراه است. خوانندگان مانگا جوجوتسو کایسن به خوبی می‌دانند که از این مرحله روند عادی داستان بر هم می‌خورد. از مرگ شخصیت‌های مهم تا بازگشت‌های لحظه آخر، Shinjuku Showdown یک آرک داستانی عالی است.

جوجوتسو کایسن هیچ ترسی از حذف شخصیت‌های اصلی و محبوب ندارد، در نتیجه باید نسبت به آینده این اثر گران باشیم

جوجوتسو کایسن اثری مشهور و محبوب از گگه آکوتامی است که با فروش بیش از ۹۰ میلیون نسخه، یکی از موفق‌ترین آثار تاریخ مانگا محسوب می‌شود. تا‌کنون ۲۶ جلد از اثر مذکور منتشر شده و روند چاپ آن هنوز ادامه دارد. استودیو MAPPA، سازنده آثاری از جمله فصل آخر انیمه اتک آن تایتان، از سال ۲۰۲۰ شروع به پخش انیمه Jujutsu Kaisen کرده و عملکرد بسیار موفقی به ثبت رساند.

انیمه جوجوتسو کایسن ؛ معرفی تکنیک‌های نفرین‌شده و ماهیت آن‌ها

یوجی ایتادوری، شخصیت اصلی مانگا و انیمه جوجوتسو کایسن است که با وجود توانایی‌های فیزیکی، علاقه‌ای به ورزش و سایر فعالیت‌ها ندارد. یک روز به طور اتفاقی او متوجه می‌شود که یک نفرین به سراغ هم‌کلاسی‌اش آمده است. در همین حین مگومی فوشیگورو با نفرین مبارزه کرده و به دنبال یک شی اسراسر‌آمیز می‌گردد. در نهایت یوجی این انگشت را می‌خورد تا پادشاه نفرین‌ها یعنی سوکونا در وجود او زنده شود. از این مرحله زندگی یوجی به طور کامل تغییر می‌کند.

نظر شما در مورد انیمه و مانگا جوجوتسو کایسن چیست؟ آیا از طرفداران این اثر بوده و در کنار تماشای انیمه، مانگای آن را هم می‌خوانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *