ماد چندنفره بازی Cyberpunk 2077 در حال ساخت است

یک مادساز مستقل، در حال توسعه یک ماد برای تجربه چندنفره Cyberpunk 2077 است. این مادساز که به صورت تنها روی این پروژه کار می‌کند، ویدیوهایی از آن منتشر کرده که ظاهر بسیار چشمگیری دارند.

Cyberpunk 2077 یکی از پر حاشیه‌ترین عرضه‌های تاریخ صنعت ویدیوگیم را داشت. پس از اثر فوق‌العاده‌ای به نام The Witcher 3: Wild Hunt، انتظارات از CD Projekt Red بسیار بالا بود. البته خود این استودیو لهستانی هم با نمایش‌های بزرگ، هیجان زیادی را برای این بازی ایجاد کرد. در نهایت، سایبرپانک 2077 پس از بارها تاخیر و مشکلات فنی، در سال 2020 منتشر شد.

ساخته جدید  CD Projekt Red در هسته خود تمام ویژگی‌های یک بازی عالی را داشت. اما مشکلات بسیار زیاد بازی در بحث فنی و اجرا روی کنسول‌های نسل گذشته، اجازه درخشش به این عنوان را نداد. به خاطر همین مشکلات زیاد، بازی از فروشگاه دیجیتالی پلی استیشن حذف شد و بازیکنان پول خود را پس گرفتند. با همه این‌ها، توسعه دهندگان از این بازی قطع امید نکردند. بعد از چهار سال کار سخت و انتشار آپدیت‌های متنوع، Cyberpunk 2077 تبدیل به همان شاهکاری شد که همه انتظار داشتند.

متاسفانه، همین موضوعات باعث شد تا استودیو وقتی برای توسعه حالت چندنفره این بازی نداشته باشد و آن را کنار بگذارد. و از آنجایی که CD Projekt اعلام کرده که پشتیبانی از سایبرپانک 2077 به پایان رسیده، بعید است که شاهد عرضه رسمی این حالت باشیم.

ماد چندنفره بازی Cyberpunk 2077 در راه است

خوشبختانه، یک مادساز مستقل، ماموریتی را آغاز کرده تا به طرفداران آنچه می‌خواهند را بدهد. او در حال کار بر روی یک حالت چندنفره به نام CyberMP است که عده زیادی را تحت تاثیر قرار داده. در ویدیوی یوتیوب که JuiceHead منتشر کرده، می‌توانیم نگاهی دقیق به نحوه توسعه این ماد بیندازیم.

در ویدیو، ما یک لابی متشکل از 20 بازیکن را می‌بینیم. اگر چه که هیچ ماموریت یا کوئستی نیست که بازیکنان بتوانند آن را با یکدیگر کامل کنند. تنها یک حالت 2v2 Deathmatch و کل شهر Night City برای کاوش بازیکنان، وجود دارد. بازیکنان می‌توانند با یکدیگر چت کنند، وسایل نقلیه spawn کنند و کارهایی از این قبیل.

از نظر ظاهری این ماد محتوای زیادی ندارد، اما هنوز هم چشمگیر است. البته از آنجایی که حالت مذکور فقط توسط یک نفر توسعه می‌یابد، هنوز کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود. همچنین این ماد به انیمیشن‌های جدیدی هم نساز دارد. چرا که بازی اصلی اول‌شخص بود و انیمیشن‌های آن برای بازی با دیگر بازیکنان واقعی طراحی نشده است. اما JuiceHead می‌گوید که او چند ماهی را صرف توسعه این ماد کرده و در این مدت انیمیشن‌هایی را طراحی کرده است.

هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای ماد CyberMP تعیین نشده است. اما می‌توانید به سرور دیسکورد این مادساز بپیوندید و در جریان تمام اخبار این پروژه باشید.

منبع: DualSHOCKERS


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تاریخ انتشار بازی EA Sports FC 25 رسماً اعلام شد

شرکت EA Sports به‌طور رسمی از بازی FC 25 با پخش چند تریلر و توضیحات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *