ماد رایگان Fallout: London رسما منتشر شد

ماد Fallout London مدت‌هاست توسط تیمی مستقل از بتسدا در حال ساخت است و بالاخره به مرحله انتشار رسید. قسمت جالب اینجاست که حالا این ماد عظیم برای Fallout 4 به طور رسمی توسط GOG.com منتشر شده است. در حال حاضر بازیکنان می‌توانند آن را نصب کنند و از تجربه آن لذت ببرند. نصب و اجرای این ماد بر روی بازی Fallout 4 رایگان است و بازیکنان فقط باید آن را از لانچر مادهای GOG نصب کنند. به علاوه، بازیکنان باید مطمئن باشند که آپدیت نسل بعدی را برای بازی خود نصب نکرده باشند. در غیر این صورت، ماد با بازی سازگار نخواهد بود.

این ماد غول پیکر در پنج‌سال توسط تیم FOLON در حال توسعه بوده و بالاخره تاریخ انتشار آن فرا رسیده است. در حال حاضر Fallout: London برای تمام بازیکنان در سراسر جهان قابل دانلود است. البته اگر بازیکن کنسولی بوده و یا از فروشگاه Epic Games بازی اصلی را خریده‌اید، نصب ماد برای شما انجام پذیر نیست. با این حال، اگر به شدت مشتاق تجربه این ماد هستید Fallout 4 در GOG.com با تخفیف 60 درصدی هم در دسترس است.

فرایند نصب ماد Fallout: London

به دلیل وسعت عظیم Fallout: London، اکثر وب‌سایت‌های محبوب ماد نمی‌توانستند میزبان آن باشند و GOG.com با قبول این مسئولیت، حتی امکان استفاده از لانچر اختصاصی را برای کاربران فراهم کرد. برای کسانی که می‌خواهند وارد این ماجراجویی شوند و Fallout: London را دانلود کنند، باید مطمئن شوند که نسخه Fallout 4: Game of the Year Edition را روی GOG.com یا از طریق Steam در اختیار دارند.

فرآیند نصب ماد Fallout: London نسبتا ساده است. کسانی که آن را از طریق GOG.com دانلود می‌کنند، تنها کاری که باید انجام دهند نصب آن از طریق GOG GALAXY و غیرفعال کردن Cloud ‌Saves است. شما باید دستورالعمل‌های ارائه شده از طریق لانچر را دنبال کنید و خیلی زود می‌توانید از تجربه این ماد غول‌پیکر لذت ببرید. در کنار این مسئله تیم FOLON به عنوان هشدار، گفته که باید به غیرفعال کردن Cloud ‌Saves باید حواستان باشد. ماد Fallout: London تغییرات غیر‌قابل بازگشتی در فایل‌های بازی ایجاد می‌کند و عمل نکردن به این موضوع می‌تواند باعث شود Fallout 4 به درستی کار نکند.

Fallout: London یک ماد پر ‌از محتوا با بیش از 200 ماموریت جدید و 20 گروه برای به دست آوردن قدرت و فرمانروایی بر شهر است. برای دانلود Fallout: London، نیاز به حداقل 65 گیگابایت فضای خالی برای خود ماد دارید، جدا از فضایی که بازی Fallout 4: Game of the Year Edition اشغال می‌کند.

منبع: Wccftech


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازی Balatro به‌زودی برای موبایل عرضه می‌شود

بازی Balatro به‌طور غیرمنتظره‌ای در اوایل سال جاری میلادی منتشر شد و به‌دلیل گیم‌پلی روگ‌لایک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد