ماد جدید GTA V این بازی را به یک فیلم ترسناک تبدیل می‌کند

ماد تازه‌ای برای بازی GTA V به نام Evil Soul منتشر شده که هدف آن، ترساندن بازی‌کنان است. این ماد توسط فردی با نام مستعار AlexDevilish توسعه یافته و به‌صورت آزمایشی منتشر شده است. ماد اویل سول باعث شده تا بازی محبوب راک‌استار گیمز به یک اثر ترسناک تبدیل شود که بازی‌کننده برای نجات جانش باید دست به کارهای عجیبی بزند.

روند ماد به این صورت است که وقتی ساعت به دوازده شب می‌رسد، یک‌باره چراغ‌های شهر خاموش می‌شوند و یک موجود خطرناک، خیابان‌ها را تسخیر می‌کند. سازنده این ماد، دانلود و تجربه‌ی آن را به گیمرهای نوجوان و جوان‌تر پیشنهاد نمی‌‌کند. توضیحات ماد نشان می‌دهد که پس از ظهور یک روح پریشان، مردم شهر یکی پس از دیگری سلاخی می‌شوند و بازی GTA V تبدیل به یک فیلم ترسناک می‌شود. این روح سرگردان شما را تهدید می‌کند و همیشه مواظب حرکات شماست و ممکن است به یک باره شما را به چنگ بیندازد.

ماد Evil Souls از طریق وب‌سایت نکسوس ماد قابل دانلود است. توسعه‌دهنده نوشته است که برای نصب آن، نیازمند ScriptHook V هستید. باید این نرم‌افزار را دانلود کنید و سپس فایل‌های DLL ماد را به محل نصب بازی GTA V انتقال دهید. روح پریشان اضافه‌شده سه ساعت وقت دارد که شما را به چنگ بیندازد. او وقتی حمله می‌کند که شما در ضعیف‌ترین حالت ممکن باشید. بعد از اینکه شما را گیر آورد، به یک معدن قدیمی منتقل می‌شود و آنجا دیگر کارتان ساخته است. در صورتی که بخواهید فرار کنید، بلاهای بدتری سرتان می‌آید.

ماد ترسناک GTA V

ویدیو منتشر شده از این ماد نشان می‌دهد که بعد از ساعت دوازده شب، یک باره مردم شروع به مردن می‌کنند. دوربین بازی به حالت اول شخص تغییر می‌کند. چراغ‌ها خاموش و روشن می‌شوند و اشیاء به اطراف پرتاب می‌شوند. یک صدای بسیار ترسناک پخش می‌شود و شما حضور یک اهریمن را حس می‌کنید. جالب است که یک بازی اکشن ماجراجویی جهان باز را می‌توان این‌قدر ساده به یک بازی ترسناک تبدیل کرد. این نشان می‌دهد که بازی GTA V، پتانسیل زیادی دارد و می‌توان روند سندباکس آن را به اشکال مختلفی استفاده کرد.

شرکت تیک‌تو اینتراکتیو، رفتار مناسبی در قبال مادسازها نشان نداده است. اکثر مادهای جذاب GTA V به دستور این شرکت حذف شده‌اند. هر چند مادهای جذابی همچنان برای دانلود وجود دارند. مثلاً یکی از این ماد به نام Grand Theft Auto 5.5، روند کلی بازی را به طور کلی بهتر می‌کند. نظر شما در مورد ماد ترسناک GTA V چیست؟

منبع: Wccftech


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

بازی بعدی سازنده Like A Dragon طرفداران را سورپرایز خواهد کرد

استودیوی سازنده سری یاکوزا گفته است که بازی بعدی Like a Dragon بازیکنان را غافلگیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *