لیدی گاگا برای ایفای نقش هارلی کویین از زندگی چارلز منسون الهام گرفته است

در فیلم جوکر ۲ یا Joker: Folie À Deux به کارگردانی تاد فیلیپس، لیدی گاگا حضوری غیرمنتظره خواهد داشت. فیلیپس در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بازی گاگا در نقش هارلی کویین کاملا بر اساس برداشت و تفسیر خودش از این شخصیت بوده است.

فیلیپس به تازگی در مصاحبه با مجله امپایر درباره لیدی گاگا گفت:

او برای ایفای این نقش از چارلز منسون (قاتل زنجیره‌ای مشهور) الگو گرفت. این فرد دخترانی داشت که او را مثل بت می‌پرستیدند. گاهی اوقات این قاتلان زندانی افرادی را دارند که تحسین‌شان می‌کنند. در فیلم چیزهایی درباره هارلی وجود دارند که از کمیک‌ها گرفته شده‌اند. ولی ما این چیزها را به شکلی که خودمان می‌خواستیم درآورده‌ایم.

گاگا که به خاطر بازی در فیلم A Star is Born نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، به مجله امپایر گفت که بازی کردن در نقش روانپزشک جوکر در تیمارستان آرکام شبیه هیچ کدام از کارهای قبلی او نبوده است. گاگا تاکید کرد که او برای رسیدن به صدای هارلی کویین مجبور شده تمام مهارت‌های خوانندگی خودش را فراموش کند.

مسئول انتخاب بازیگران فیلم جوکر ۲ به تحسین لیدی گاگا پرداخت

این ستاره موسیقی پاپ توضیح داد که به عنوان یک خواننده حرفه‌ای، برای رسیدن به شخصیت لیدی گاگا روی صحنه از تکنیک‌های خاصی استفاده می‌کند که برای ایفای نقش هارلی مجبور شده همه آنها را از خودش جدا کند. گاگا گفت:

برای من نت‌های اشتباه زیادی وجود دارند که البته هارلی آنها را اجرا می‌کند. من یک خواننده آموزش دیده هستم؛ درست است؟ بنابراین حتی نفس کشیدن من موقعی که به جای هارلی می‌خواندم متفاوت بود. هارلی هرگز نمی‌دانست که چطور باید بخواند. در واقع این شبیه حذف کردن تکنیک‌ها از خودم بود. حسی مانند حذف کردن فرم هنری خودم از همه چیز و بودن در قالب شخصیت هارلی.

در فیلم جوکر ۲ از یک سو شاهد تبدیل شدن آرتور فلک به شخصیت جوکر هستیم و از سوی دیگر آغاز داستان هارلی کویین را آن‌طور که در کمیک سال ۱۹۹۴ بتمن با نام Mad Love روایت شد، می‌بینیم. دکتر هارلین کویینزل در ابتدا به عنوان روانپزشک با جوکر صحبت می‌کند، اما در نهایت عاشق این شخصیت شده و با او همدست می‌شود.

در فیلم جوکر ۲ یک بار دیگر واکین فینیکس نقش جوکر را ایفا می‌کند. این فیلم در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهرماه) در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: TheWrap


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا فیلم ماینکرفت برای کودکان ساخته شده است؟

تیزر تریلر فیلم ماینکرفت (Minecraft) به تازگی منتشر شد و باعث شد تا نگاهی اجمالی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد