لو رفتن تریلر بازی جی تی ای ۶ به تحقیقات یوتیوب منجر شده است

زمانی که تریلر معرفی بازی جی تی ای ۶ زودتر از موعد مقرر به صورت غیر رسمی منتشر شد، سازندگان و طرفداران در شوک فرو رفتند. سال‌ها انتظار بازیکنان و برنامه‌ریزی و تلاش‌های صد‌ها بازی‌ساز به واسطه یک توییت از بین رفت. این امر موجب شد که راکستار تریلر رونمایی GTA 6 را زودتر منتشر کند. حال مشخص شده که لو رفتن این تریلر باعث شده یوتیوب تحقیقات خود را برای جلوگیری از تکرار این اتفاق شروع کند.

در طول سال ۲۰۲۳، تعداد زیادی از تریلر‌های منتشر نشده و برنامه‌های رویداد‌های مختلف در فضای اینترنت لو رفتند. سوالی که بسیاری از طرفداران مطرح کردند، این است که چطور تریلر بازی جی تی ای ۶ در زمانی نزدیک به انتشار رسمی فاش شده است؟ اصلی‌ترین تئوری این است که فردی از داخل یوتیوب به واسطه دسترسی به ویدیو‌های خصوصی و پخش نشده اقدام به انتشار غیر رسمی این تریلر کرده است. با افزایش مواردی که به شکل مشابهی لو رفته‌اند، این فرضیه بیش از پیش به واقعیت نزدیک شد.

ناشر بازی جی تی ای ۶ به نسخه PC این بازی اشاره کرد

رسانه‌های مختلف صنعت ویدیو گیم اشاره کرده‌اند که یوتیوب منبع فاش شدن بسیاری از تریلرها بوده است. شرکت گوگل در سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ اقدام به بررسی موارد لو رفته کرده است. به این واسطه مشخص شد که یک کارمند گوگل مسئولیت فاش شدن اطلاعات مربوط به بازی‌های نینتندو را بر‌عهده داشته است. اما اکنون نوبت به بررسی دلایل افشای تریلر معرفی مورد‌انتظار‌ترین بازی تاریخ یعنی جی تی ای ۶ رسیده است.

طبق گزارش‌ها، گوگل و یوتیوب دو تحقیق و بررسی مشابه را انجام داده‌اند. تازه‌ترین تحقیقات به سرعت پس از افشای تریلر بازی GTA 6 شروع شده است. این امر از آن جهت منطقی است که تریلر مذکور از مهم‌ترین محتوا‌های موجود در یوتیوب بوده و توانسته رکورد بیشترین بازدید ویدیو غیر مرتبط با موسیقی در ۲۴ ساعت اول انتشار را به نام خود ثبت کند. همچنین شرکت Take-Two Interactive، به عنوان مالک راکستار، به دنبال فرد افشا‌کننده و پیگیری مراحل قانونی مجازات است.

افشای تریلر معرفی بازی جی تی ای ۶ موجب شده که بسیاری از طرفداران نسبت به تکرار این اتفاق در قبال تریلر دوم نگران باشند

در حال حاضر مشخص نیست که تحقیقات گوگل و یوتیوب چه نتیجه‌ای خواهد داشت. با این حال انتظار می‌رود که به موجب آن سطح امنیتی و دسترسی بهبود بخشیده شده و اقدامات قانونی در قبال یک یا چندین کارمند انجام شود. پیش از این در قالب تحقیقات ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸، تعدادی از کارمندان اخراج شدند. اگر‌چه به نظر می‌رسد که تلاش‌های گوگل و یوتیوب تاثیری نداشته، زیرا هفته گذشته یکی از کارمندان گوگل لیست کامل بازی‌های حاضر در رویداد PlayStation State of Play را فاش کرده بود.

بخش آنلاین جی تی ای ۶ بازی‌های آنلاین را به استانداردهای جدیدی می‌رساند

در شرایط کنونی، بسیاری از طرفداران نگران هستند که روند مشابهی در قبال دومین تریلر بازی جی تی ای ۶ تکرار شده و این ویدیو هم زودتر از موعد مقرر به صورت غیر رسمی منتشر شود. به تازگی جف کیلی، مجری و برگزار‌کننده رویداد Summer Game Fest، اعلام کرد که بازی GTA در این رویداد حضور نخواهد داشت.

نظر شما در مورد لو رفتن تریلر بازی‌های مختلف به خصوص جی تی ای ۶ چیست؟ آیا موافق اقدام قانونی علیه افرادی که دست به افشای بازی‌ها می‌زنند، هستید؟ پیش‌بینی می‌کنید گوگل و راکستار بتوانند از لو رفتن تریلر دوم بازی GTA 6 جلوگیری کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Rockstar Intel


بهترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن که می‌تونید روی موبایل بازی کنید




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

Call of Duty احتمالا برای کراس‌اور ددپول و ولورین آماده می‌شود

این احتمال وجود دارد که به‌زودی شاهد کراس‌اور Call of Duty و فیلم مورد انتظار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *