قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳)

در حالی که نوسانات قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه ادامه دارد، بازیکنان این بازی منتظر راه‌اندازی توکن آن هستند.

خلاصه خبر

  • قیمت‌ همستر‌ کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io به ۰.۴ دلار رسید.
  • نوسانات بازار پیش از عرضه به شدت زیاد است.

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io به ۰.۵ دلار رسیده است. این در حالی است که قیمت آن در روز قبل در محدوده ۰.۴ دلار قرار داشت.

قیمت‌ همستر کامبت در بازار پیش از عرضه

اخبار مثبت همستر کامبت همچنان ادامه دارد. توسعه‌دهندگان این بازی در روز قبل اعلام کردند که تعداد بازیکنان آن به بیش از ۲۰۰ میلیون نفر رسیده است. این در حالی است که حدود ۱۱ روز پیش تعداد بازیکنان آن به ۱۵۰ میلیون نفر می‌رسد.

در هر صورت بازیکنان این بازی بی‌صبرانه منتظر راه‌اندازی توکن همستر کامبت هستند تا قیمت واقعی آن در بازار اسپات لیست شود. گفتنی است که بازی همستر‌ کامبت در تلاش است راه بازی نات کوین را ادامه دهد اما تعداد بازیکنان آن خیلی بیشتر است. کاربران بیشتر می‌تواند به رشد یک بازی و یا حتی توکن کمک کند اما حفظ یکپارچگی آن‌ها کار سختی است.

بسیاری از کاربران همستر‌ ‌کامبت هم از اینکه اطلاعات دقیقی درباره زمان راه‌اندازی، ایردراپ و قیمت همستر کامبت وجود ندارد، ناراحت شده‌اند. 

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی تلگرامی همستر‌ کامبت در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در همستر‌‌ کامبت نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با همستر کامبت و بازی‌های مشابه ندارد.

نوشته قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

سکوت تپ سواپ و عصبانیت کاربران؛ ماجرا چیست؟

توسعه‌دهندگان تپ سواپ قبلاً اعلام کرده بودند که در ۱ جولای (۱۱ تیر) توکن خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *