قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟ (۴ تیر ۱۴۰۳)

نوسانات HMSTR در بازار پیش از عرضه همچنان ادامه دارد و قیمت همستر کامبت در حال حاضر در یک صرافی به ۰.۳۸ دلار رسیده‌ است.

خلاصه خبر

  • قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io به ۰.۴ دلار رسید.
  • نوسانات بازار پیش از عرضه به شدت زیاد است.

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io به ۰.۴ دلار رسیده‌ است. این ارز متعلق به یک بازی تلگرامی به همین نام است که حدود ۱۶۰ میلیون کاربر دارد. البته به طور دقیق مشخص نشده است که چند درصد از این کاربران بازیکنان واقعی آن هستند. 

قیمت همستر‌ کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io

قیمت همستر کامبت در بازارهای پیش از عرضه صرافی‌های مختلف با هم فرق دارد. توسعه‌دهندگان همستر ‌کامبت در تلاش هستند تا آن را در بازارهای پیش از عرضه صرافی‌های مختلف لیست کنند. برای مثال صرافی کوکوین بارها لیست شدن این ارز را در بازار پیش از عرضه خود به تعویق انداخت. کوکوین حتی بعد از یک بار لیست کردن آن دوباره ارز مذکور را از پلتفرم خود حذف کرد. این پلتفرم قرار بود توکن HMSTR را دوباره فردا ۲۵ ژوئن (۵ تیر) در بازار پیش از عرضه خود لیست کند اما دوباره آن را به ۲۸ ژوئن (۸ تیر) به تعویق انداخته است.

در هر صورت تا زمانی که قیمت همستر کامبت در بازار اسپات مشخص نشود و توکن آن در این بازار لیست نگردد، نمی‌توان به نتیجه خاصی رسید. بازار پیش از عرضه ریسک به شدت زیادی دارد و همین مسئله باعث می‌شود سازوکار آن برای کشف قیمت خیلی موثر نباشد.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی تلگرامی همستر‌ کامبت در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در همستر‌‌ کامبت نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با همستر کامبت و بازی‌های مشابه ندارد.

نوشته قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟ (۴ تیر ۱۴۰۳) اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

سکوت تپ سواپ و عصبانیت کاربران؛ ماجرا چیست؟

توسعه‌دهندگان تپ سواپ قبلاً اعلام کرده بودند که در ۱ جولای (۱۱ تیر) توکن خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *