قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟ (۱۵ تیر ۱۴۰۳)

نوسانات قیمت همستر کامبت در بازار پس از عرضه ادامه دارد و بازیکنان آن همچنان امیدوارند که توکن HMSTR به زودی راه‌اندازی شود.

خلاصه خبر

  • قیمت همستر‌ کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io به ۰.۳ دلار رسید.
  • نوسانات بازار پیش از عرضه به شدت زیاد است.

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io به ۰.۳۳۵ دلار رسیده‌ است. این ارز متعلق به یک بازی تلگرامی به همین نام است که حدود ۲۰۰ میلیون کاربر دارد. البته هنوز به طور دقیق مشخص نشده است که چند درصد از این کاربران بازیکنان واقعی آن هستند. 

قیمت همستر‌ کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io

کاربران این بازی تلگرامی همچنان منتظرند تا قیمت همستر کامبت در بازار اسپات مشخص شود. توسعه‌دهندگان آن هم اعلام کردند که در ماه جولای (اواسط تیر تا اواسط مرداد) توکن مذکور را راه‌اندازی می‌کنند اما هنوز هیچ اطلاعات دقیقی درباره لیست شدن‌‌ آن در صرافی‌های مختلف وجود ندارد.

در روز قبل پاول دوروف (Pavel Durov)، بنیانگذار شبکه اجتماعی تلگرام از این بازی حمایت کرد. او خاطرنشان کرد همستر کامبت سریع‌ترین رشد را بین بازی‌های تلگرامی (از نظر جذب کاربر) داشته‌ است.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی تلگرامی همستر‌ کامبت در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در همستر‌‌ کامبت نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با همستر کامبت و بازی‌های مشابه ندارد.




منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

قیمت بیت کوین به زیر ۵۸٬۰۰۰ دلار سقوط کرد؛ علت چیست؟

با افزایش فشار فروش بازار، قیمت بیت کوین برای دقایقی به محدوده ۵۷٬۸۷۴ دلار رسید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *