قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟ (۳ تیر ۱۴۰۳)

معاملات همستر کامبت در بازار پیش از Gate.io همچنان ادامه دارد و قیمت آن با نوسانات زیادی روبه‌رو شده است.

خلاصه خبر

  • معاملات همستر کامبت در بازار پیش از عرضه ادامه دارد.
  • قیمت ‌همستر به ۰.۳۸ دلار رسیده است.

قیمت همستر در بازار پیش از عرضه Gate.io همچنان ادامه دارد. به عبارت دقیق‌تر قیمت HMSTR در این پلتفرم در حال حاضر در محدوده ۰.۳۸ دلار قرار دارد. البته نوسانات همستر کامبت در بازار مذکور به شدت زیاد است و همان طور که در تصویر پایین مشخص است، بیشترین قیمت Bid یا فروش آن به ۵۰۰٬۰۰۰ دلار می‌رسد. 

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه

باید توجه داشته باشیم که نوسانات بازار پیش از عرضه خیلی بیشتر از نوسانات بازار اسپات است.  همین مسئله باعث می‌شود که همستر نیز با نوسانات غیر قابل پیش‌بینی مواجه شود. در هر صورت تا زمانی که همستر در بازار اسپات لیست نشود، نمی‌توان با اطمینان درباره قیمت آن نظر داد.

با این حال توسعه‌دهندگان بازی تلگرامی همستر کامبت تاکنون اطلاعات دقیقی از زمان راه‌اندازی، ایردراپ یا لیست شدن آن ارائه نکرده‌اند. آن‌ها فقط از بازیکنان این بازی خواسته‌اند تا با به جای تمرکز بر ذخایر و موجودی‌شان، روی سودی تمرکز کنند که در هر ساعت به دست می‌آورند.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی تلگرامی همستر‌ کامبت در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در همستر‌‌ کامبت نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با همستر کامبت و بازی‌های مشابه ندارد.

نوشته قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟ (۳ تیر ۱۴۰۳) اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

سکوت تپ سواپ و عصبانیت کاربران؛ ماجرا چیست؟

توسعه‌دهندگان تپ سواپ قبلاً اعلام کرده بودند که در ۱ جولای (۱۱ تیر) توکن خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *