قیمت نات کوین (NOT) با توکن سوزی ۲ برابر خواهد شد؟

قیمت نات کوین (Notcoin)، تحت تأثیر ابتکارات جدید آن احتمالاً در هفته‌های آینده یک حرکت صعودی قابل توجه را تجربه خواهد کرد. این توکن مبتنی بر بازی محبوب تلگرامی، آماده رشد قابل توجهی است و پیش‌بینی می‌شود ارزش بازار آن در هفته‌های آینده با افزایش چشمگیری مواجه شود. این چشم‌انداز خوش‌بینانه، توسط شاخص‌های تکنیکال قوی و عوامل بنیادی، به ویژه اعلام توکن سوزی اخیر این اکوسیستم، پشتیبانی می‌شود.

حالا گزارش تحلیلی جدید وب‌سایت کوین تلگراف (Cointelegraph) درباره آینده نات کوین را با هم بررسی می‌کنیم و خواهیم دید که آیا این ارز دیجیتال محبوب پتانسیل رشد قیمت ۱۰۰ درصدی را دارد یا ماجرا به شکل دیگری است.

نات کوین ۲۱۰ میلیون توکن را در یک روز می‌سوزاند

در ۲۵ ژوئن (۵ تیر)، تیم نات کوین اعلام کرد که ۲۱۰ میلیون توکن نات کوین به ارزش ۳ میلیون دلار را در یک روز سوزانده است. این اقدام توجه معامله‌گران را جلب کرد و به افزایش قیمت نات کوین تا ۱۶.۴۰ درصد و رسیدن آن به سطح ۰.۰۱۶۴ دلار کمک کرد.

تیم توسعه‌دهنده نات کوین همچنین برنامه‌هایی را برای توزیع ۴.۲ میلیون دلار توکن در ماین کاربران طلایی و پلاتینیومی (Gold and Platinum) حاضر در ابتکار اکسپلور (Explore) خود اعلام کرد. این ابتکار به هر پروژه‌ای اجازه می‌دهد تا NOT را به استخر اکسپلور اضافه کند و کمپین‌هایی با تسک‌هایی برای کاربران ایجاد کند که در ازای تکمیل آن تسک‌ها نات کوین دریافت می‌کنند.

هر دو این به‌روزرسانی‌ها به دو سناریوی بنیادی صعودی اشاره دارند. به عنوان مثال، سوزاندن توکن‌ها برای همیشه، بخشی از عرضه یک کوین را از گردش فعال حذف می‌کند و در صورتی که به‌طور همزمان تقاضا برای آن ارز دیجیتال افزایش یابد، این اقدام از نظر تئوریک یک استراتژی صعودی است.

به همین ترتیب، کسب نات کوین توسط کاربران برای تکمیل تسک‌ها، تقاضای مداوم برای این توکن را تضمین می‌کند، زیرا پروژه‌ها و کاربران جدید به صورت مداوم به این پلتفرم می‌پیوندند. هر دو ویژگی در نقشه راه ۴ ساله ساشا (Sasha)، بنیانگذار نات کوین، برای این پروژه محوریتی اساسی دارند.

پروژه نات کوین در حال حاضر بر روی اپلیکیشن خود تمرکز دارد که شامل کمپین‌هایی است که به کاربران اجازه می‌دهد با مشارکت در بازی‌های جدید تلگرام، نات کوین کسب کنند. هدف این است که اپلیکیشن را به عنوان یک مرکز اصلی برای راه‌اندازی سایر پروژه‌های اکوسیستم تثبیت کند، تقاضا برای نات کوین را افزایش دهد و فرایند توکن سوزی را در آن بگنجاند.

تحلیل قیمت نات کوین (Notcoin)

شاخص‌های تکنیکال در چارت قیمت نات کوین نشان می‌دهند که رالی قیمتی فعلی NOT بخشی از یک بازگشت گسترده‌تر، پس از آزمایش خط روند پایین‌تر الگوی کُنج نزولی (Falling Wedge) است.

کنج‌های نزولی به عنوان الگوهای بازگشتی صعودی در نظر گرفته می‌شوند که با دو خط روند همگرا و نزولی مشخص می‌شوند. طبق قاعده، این الگوها پس از شکست قیمت به بالای خط روند بالایی معتبر می‌شوند و به اندازه حداکثر فاصله بین خط روند بالایی و پایینی افزایش می‌یابند.

با اعمال همین اصول تکنیکال به سناریوی صعودی نات کوین، هدف صعودی قیمت آن برای ماه جولای بین ۰.۰۲۳ دلار و ۰.۰۰۳۱ دلار است که بسته به نقطه شکست، ۴۵ تا ۱۰۰ درصد بالاتر از سطوح فعلی قیمت است.

در مقابل، سناریوی نزولی این است که شکست زیر خط روند پایین کنج، خطر باطل شدن کامل الگوی بازگشتی صعودی را به همراه دارد و ممکن است بهای خرید نات کوین را به سمت ۰.۰۱۱ دلار که همان سطح حمایتی از ۳۱ مه تا ۱ ژوئن ( ۱۱ تا ۱۲ خرداد) است، سوق دهد.

The post قیمت نات کوین (NOT) با توکن سوزی ۲ برابر خواهد شد؟ appeared first on ارزدیجیتال.


منبع: https://arzdigital.com/report-notcoin-100-price-rally/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پزشکیان چند رای برای بُرد در مرحله اول نیاز داشت؟

بر اساس آمارها، دکتر پزشکیان با اختلاف حدودی یک میلیون و نهصد و شصت هزار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *