قیمت نات کوین چقدر خواهد بود؟ بررسی قیمت NOT

معاملات توکن بازی جنجالی نات کوین (Notcoin) قرار است از روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در صرافی‌های ارز دیجیتال مختلف آغاز شود. در حال حاضر حدود ۳۵ میلیون کاربر، توکن NOT در اختیار دارند و منتظر بازشدن بازارهای خرید و فروش نات کوین هستند تا ببینند در مجموع چقدر از فعالیت در این بازی تلگرامی پاداش دریافت کرده‌اند. در این مطلب قیمت نات کوین در بازارهای پیش از عرضه را بررسی کرده‌ایم تا تخمینی از قیمت احتمالی نات کوین در روز شروع معاملات داشته باشیم.

قیمت نات کوین چقدر است؟

در حال حاضر معاملات توکن اصلی نات کوین در هیچ صرافی متمرکز و غیرمتمرکزی شروع نشده است. با این حال، سه بازار فعال برای معاملات توکن غیرمثلی (NFT) ووچرهای نات کوین و توکن‌های نماینده آن در بازارهای پیش‌فروش وجود دارد. اولین و مهم‌‌ترین بازار پیش‌فروش نات کوین، پلتفرم Getgems است که معاملات NFT ووچرهای نات کوین در آن انجام می‌شود. کف قیمت هر ووچر حاوی ۱۰٬۰۰۰ نات کوین در بازار Getgems هم اکنون برابر با ۱۴ واحد تون کوین (TON) یا معادل ۹۸ دلار (۵٬۸۰۰٬۰۰۰ تومان) است.

بازار بعدی صرافی غیرمتمرکز محبوب شبکه تون کوین یعنی STON.fi است. در این پلتفرم توکنی با نماد wNOT وجود دارد که قیمت آن وابسته به همان ووچرهای توکن نات کوین تعیین می‌شود. قیمت هر توکن wNOT در صرافی STON.fi در حال حاضر حدود ۰.۰۰۸۷ دلار است. این یعنی ۱۰٬۰۰۰ واحد توکن نماینده نات کوین در این بازار ارزان‌تر از Getgems و ۸۷ دلار خرید و فروش می‌شود.

آخرین بازار نیز که می‌توان برای پیش‌بینی قیمت نات کوین به آن استناد کرد، بازار معاملات فیوچرز غیرمتمرکز استورم ترید (Storm Trade) است. در بازار فیوچرز به جای توکن‌های واقعی، قراردادهای مالی وابسته به یک ارز دیجیتال خاص خرید و فروش می‌شوند و طرفین معامله فقط در مورد قیمت خرید و فروش دارایی‌ها به توافق می‌رسند. در این پلتفرم هر یک میلیون نات کوین در بازار فیوچرز پیش از عرضه ۱.۱۶ تون کوین، معادل ۸.۱۸ دلار است. فقط توجه داشته باشید که در استورم ترید قیمت نات کوین قبل از حذف سه صفر از موجودی کاربران در نظر گرفته شده است. بنابراین، با در نظر گرفتن اقتصاد توکنی (Tokenomic) جدید نات کوین، قیمت هر ۱۰٬۰۰۰ NOT در این بازار ۸۱.۸ دلار است. در مجموع می‌توان گفت نات کوین در بازارهای پیش از عرضه بین ۸۰ تا ۱۰۰ دلار خرید و فروش می‌شود.

نمودار یک روزه قیمت نات کوین در برابر تون کوین در پلتفرم استورم ترید

قیمت نات کوین در زمان عرضه چقدر خواهد بود؟

پیش‌بینی نوسان قیمت ارزهای دیجیتال به‌طور دقیق ممکن است. در مورد نات کوین اما، با توجه به شکل متفاوت عرضه این ارز دیجیتال در بازار و جمعیت زیاد هولدرهای آن، پیش‌بینی قیمت NOT پیچیده‌تر هم می‌شود. قیمت نات کوین در ساعات اولیه عرضه آن در صرافی‌ها تحت‌تأثیر فشار فروش هولدرهایش خواهد بود. البته احتمالاً بخشی از کاربران نات کوین برای فروش توکن‌های خود عجله نکنند و آنها را برای شرکت در برنامه‌های آینده این بازی، مثل استیکینگ نات کوین، نگه دارند. در هر صورت، برای دیدن قیمت نات کوین در بازارهای رسمی، باید تا روز پنجشنبه صبر کرد.

جمع‌بندی

بازی نات کوین در جذب کاربران تازه و ناآشنا با فضای ارزهای دیجیتال، بسیار موفق عمل کرده است. توکن این بازی به‌زودی و در روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در صرافی‌های مختلف لیست خواهد شد. نات کوین هنوز قیمت دقیقی ندارد، اما قیمت هر ۱۰٬۰۰۰ واحد NOT در بازارهای پیش از عرضه بین ۸۰ تا ۱۰۰ دلار است. اگر می‌خواهید مراحل برداشت و فروش نات کوین را از حالا بدانید، می‌توانید مطلب آموزش برداشت و فروش نات کوین را در مجله نوبیتکس بخوانید.

سؤالات متداول

قیمت نات کوین چند دلار است؟

قیمت هر ۱۰٬۰۰۰ نات کوین در بازارهای پیش از عرضه بین ۸۰ تا ۱۰۰ دلار است.

قیمت نات کوین چند تومان است؟

با توجه به قیمت دلاری نات کوین در بازارهای پیش از عرضه، ارزش هر ۱۰٬۰۰۰ واحد آن حدود ۵ تا ۶ میلیون تومان است.

معاملات نات کوین چه زمانی شروع می‌شود؟

معاملات نات کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال از روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت شروع می‌شود.

نوشته قیمت نات کوین چقدر خواهد بود؟ بررسی قیمت NOT اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه چقدر است؟ (۱۱ تیر ۱۴۰۳)

قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه با نوسانات زیادی مواجه شده است و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *