قیمت فعلی بیت‌کوین‌کش کمتر از ارزش واقعی آن است! فرصتی طلایی برای خرید؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال بیت‌کوین‌کش (BCH) طی چند هفته گذشته به‌طور پیوسته کاهش یافته و در حال حاضر با یک افت ۳ درصدی در هفته گذشته، به محدوده ۳۷۰ دلار رسیده است.

با این حال، برخی سیگنال‌ها حاکی از آنند که ارزش واقعی این توکن بیشتر از قیمت کنونی آن است. بنابراین، خرید آن می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاران باشد.

نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته (MVRV) بیت‌کوین‌کش در تایم‌فریم‌های ۳۰ روزه و ۳۶۵ روزه به ترتیب منفی ۳.۰۷ و منفی ۱۱.۱۵ درصد است که نشان می‌دهد این ارز دیجیتال در حال حاضر با قیمتی کمتر از ارزش واقعی خود به فروش می‌رسد.

منفی بودن این نسبت، یک سیگنال خرید به حساب می‌آید و معامله‌گران می‌توانند با ورود به بازار در سطوح قیمت فعلی، سود چشمگیری کسب کنند.

۲۵۰ نات کوین رایگان
فقط با تکمیل ثبت نام در ارزپلاس، ۲۵۰ نات کوین رایگان جایزه بگیر!




شروع


با این حال، معامله‌گران آتی بیت‌کوین‌کش همچنان به پوزیشن‌های شورت وارد می‌شوند که نشان‌دهنده عدم اعتماد آن‌ها به بهبود قیمت در کوتاه‌مدت است.

بر اساس داده‌های کوین‌گلس، فاندینگ ریت BCH از ابتدای جولای به طور قابل‌توجهی منفی بوده و در زمان نگارش این خبر به منفی ۰.۰۲ درصد رسیده است.

در این میان، لازم به ذکر است که قیمت بیت‌کوین‌کش در روز سه‌شنبه به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خود سقوط کرد که این مسئله، احتمال ادامه روند نزولی را تقویت می‌کند.

در صورت تداوم این روند، فشار نزولی بیشتری بر قیمت بیت‌کوین‌کش وارد خواهد شد و ممکن است قیمت آن به کف ۶ ماهه، یعنی ۲۸۶ دلار کاهش یابد.

با این حال، اگر روند فعلی معکوس شود و تقاضا برای بیت‌کوین‌کش رشد کند، قیمت آن ممکن است تا ۳۸۸ دلار افزایش یابد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

دیجیتالی‌سازی دارایی‌های واقعی با اولانچ؛ نویدبخش آینده‌ای روشن برای بازار کریپتو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا (DMV) با دیجیتالی کردن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد