قیمت خودرو امروز 13 تیر 1403 + جدول

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، 13 تیر 1403 رشد محدودی نسبت به روز گذشته دارد. اکثر محصولات بازار در رکود کامل به سر می‌برند و برخی دیگر، رشد چند میلیون تومانی را تجربه می‌کنند.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه، 15 تیر 1403 بین دو نامزد انتخاباتی، یعنی سعید جلیلی و مسعود پزشکیان برگزار می‌شود که پیروزی هرکدام از آن‌ها می‌تواند تأثیر متفاوتی روی بازار خودرو داشته باشد. به هر حال باید منتظر روز جمعه بود و دید کدام نامزد انتخاباتی روی صندلی ریاست جمهوری دولت چهاردهم می‌نشیند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از صبح امروز تغییرات اندکی را تجربه می‌کند.

ساینا S دنده‌ای یکی از ارزان‌ترین محصولات صفر کیلومتر بازار خودرو به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته یک میلیون تومان گران‌تر شده و با 444 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G سدان لوکس و تولیدی شرکت سایپا است که 1.5 میلیون تومان نسبت به دیروز ارزان‌تر شده و به نرخ 734.5 میلیون تومانی معامله می‌شود.

تارا V1 دنده دستی که سدان تولیدی ایران خودرو محسوب می‌شود، یکی از معدود خودروهای داخلی بازار بوده که از صبح امروز روند صعودی در پیش گرفته است. این خودرو با رشد پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، وارد کانال 822 میلیون تومان شد.

پژو 207i اتوماتیک پانوراما هاچ‌بک محبوب ایران خودرو با افت 14 میلیون تومانی، رکورددار کاهش قیمت در بازار داخلی‌ها به شمار می‌رود و به قیمت یک میلیارد و 18 میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی بازار نیز غالباً افت ناچیزی را تجربه می‌کنند.

جک J4 سدان اقتصادی شرکت کرمان موتور به شمار می‌رود که افت 6.5 میلیون تومانی دارد و با 797 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ام وی ام X33 دستی کراس‌اوور اقتصادی مدیران خودرو از صبح امروز هفت میلیون تومان افت قیمت داشته و به یک میلیارد و 79 میلیون تومان رسیده است.

کی ام سی J7 سدان مونتاژی کرمان موتور با افت 22 میلیون تومانی که نسبت به روز گذشته تجربه کرد، رکورددار افت قیمت در بازار مونتاژی‌ها بود و هم‌اکنون با یک میلیارد و 748 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فیدلیتی پرایم پنج نفره محصول مونتاژی بهمن موتور و یکی از معدود خودروهای مونتاژی بازار است که از صبح امروز دچار رشد قیمت شد. این خودرو 15 میلیون تومان گران‌تر شده و با یک میلیارد و 950 میلیون تومان معامله می‌شود.

برای مطالعه بیشتر، صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز را دنبال کنید.










منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آغوش کریستیانو رونالدو، مرهمی بر اشک های تلخ په په + عکس

مدافع باتجربه و مسن پرتغال پس از شکست تیمش برابر فرانسه به گریه افتاد. منبع: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *