قسمت جدید فصل دوم انیمه Oshi no Ko هفته آینده پخش نمی‌شود

استودیو Doga Kobo اعلام کرده که اپیزود بعدی فصل دوم انیمه Oshi no Ko با یک هفته تاخیر مواجه شده و چهار‌شنبه آینده قسمت ۱۰ این فصل به نمایش گذاشته نمی‌شود.

آثار تلویزیونی از جمله انیمه‌ها معمولا در پخش خود با مشکلاتی مواجه می‌شوند. به این واسطه روند معمول نمایش با تاخیر همراه خواهد شد. حال انیمه اوشی نو کو هم به چنین شرایطی دچار شده است. این از آن جهت بوده که استودیو Doga Kobo از تاخیر در نمایش اپیزود بعدی فصل دوم اثر مذکور خبر داده است.

ویدیوهای سریال Oshi no Ko شخصیت‌های نسخه لایو اکشن را نشان می‌دهند

هفته آینده قرار بود اپیزود ۱۰ فصل دوم انیمه Oshi no Ko که مجموعا قسمت ۲۱ این اثر محسوب می‌شود، به نمایش در بیاید. با این حال با استناد به اعلام استودیو دوگا کوبو، اپیزود مذکور به جای چهار‌شنبه هفته آینده، در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ (۱۱ سپتامبر ۲۰۲۴) پخش می‌شود. به جای این اپیزود، خلاصه‌ای از قسمت‌های پخش شده، نمایش داده می‌شود.

مانگا Oshi no Ko، اثری مشهور به نویسندگی آکا آکاساکا و تصویر‌گری منگو یوکویاری است که از سال ۲۰۲۰ در قالب هفته‌نامه یانگ جامپ منتشر می‌شود. تا‌کنون ۱۵ جلد از این اثر به صورت تانکوبون در دسترس قرار گرفته که مجموعا ۱۸ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. این اثر به دلیل نمایش نیمه تاریک دنیای سرگرمی و شهرت در بین مخاطبان شناخته می‌شود. استودیو Doga Kobo در سال ۲۰۲۳ شروع به پخش فصل اول انیمه اقتباسی اوشی نو کو در قالب ۱۱ اپیزود کرد. فصل دوم این اثر که اخیرا شروع شده، شامل ۱۳ قسمت خواهد بود.

در فصل دوم انیمه Oshi no Ko، آکوا در قالب گروه تئاتر به دنبال سرنخ از پدرش و قاتل آی است

انیمه Oshi no Ko با یک آیدل مشهور به نام آی هوشینو شروع می‌شود. او به منظور تولد مخفیانه فرزندش به یک متخصص در حومه به نام گورو مراجعه می‌کند. گورو هم از طرفداران آی بوده و در کلینیک او، بیماری با علاقه یکسان به نام سارینا تندوجی بستری است. اما پیش از آن که گورو به وعده خود عمل کند، به یک دست یک طرفدار افراطی آی کشته می‌شود. در همین حین سارینا هم فوت می‌کند. اما این پایان کار نبوده و گورو و سارینا به عنوان فرزندان آی یعنی آکوا و روبی به زندگی بر‌می‌گردند. اما روزگار خوش آن‌ها با بازگشت طرفدار و قتل آی به پایان می‌رسد.

انیمه Oshi no Ko ؛ تیتراژ ابتدایی و انتهایی فصل دوم

در فصل دوم انیمه Oshi no Ko، آکوا همچنان به دنبال کشف حقیقت و انتقام است. با این حال، روبی راه مادر را ادامه داده و تصمیم دارد به یک آیدل تبدیل شود. در مقابل آکوا به یک گروه تئاتر معروف می‌پیوندد تا سرنخی از هویت پدرش و قاتل آی پیدا کند. این گروه مشغول آماده کردن یک اجرای اقتباسی از مانگای مشهوری است که با چالش‌های مختلف همراه بوده.

نظر شما در مورد تاخیر در نمایش اپیزود بعدی فصل دوم انیمه اوشی نو کو چیست؟ آیا این اثر را دنبال کرده و قسمت‌های مختلف آن را در سریع‌ترین زمان مشاهده می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


بهترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ با امید لنون و شایان


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

ماینکرفت | آموزش نحوه دراپ کردن آیتم‌ها در نسخه موبایل

inventory در بازی ماینکرفت (Minecraft) بدون توجه به اینکه از کدام نسخه لذت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد