قدرتمندترین گوشی هوشمند میان‌رده سامسونگ با قیمت جذاب معرفی شد؛ گلکسی M35 5G

یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند اقتصادی سامسونگ، گلکسی M34، این هفته جانشینی قدرتمند پیدا کرده که می‌تواند نفسی تازه در روح این سری از محصولات سامسونگ بدمد. تیم آبی دنیای گوشی هوشمند ساعاتی پیش گوشی گلکسی M35 5G را معرفی کرد که با توجه به مشخصات فنی آن، به احتمال زیاد به یکی از بهترین گوشی‌های میان رده بازار تبدیل خواهد شد.

سامسونگ در تبلیغات منتشر شده برای گوشی گلکسی M35 5G از عبارت «ویژگی‌های هیولایی پیشرو در رده خود»، استفاده کرده و وعده می‌دهد که این گوشی می‌توان از بیشتر محصولات خود در همین محدوده قیمتی پیشی بگیرد. در همین رابطه، گلکسی M35 5G با قیمتی تنها از ۱۵،۹۹۹ روپیه (۱۹۰ دلار / ۱۷۵ یورو) و ابتدا در هند به فروش خواهد رسید. سامسونگ اعلام کرده است که فروش این گوشی از تاریخ ۲۰ جولای (از پس‌فردا) در آمازون، وب‌سایت سامسونگ و فروشگاه‌های منتخب آغاز می‌شود.

در همین رابطه بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ بازار ایران

همچنین ذکر این نکته ضروری است که گلکسی M35 5G در سه رنگ مختلف آبی مهتابی، آبی طلوع و خاکستری در هند عرضه خواهد شد. در نظر داشته باشید که سامسونگ در مناطق مختلف نیز برخی از تخفیف‌ها و شرایط ویژه را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و به همین دلیل کاربرانی که در موج اول این گوشی را خریداری کنند از قیمت اعلام شده نیز کمتر پرداخت خواهند کرد.

با نگاهی به مشخصات فنی، برجسته‌ترین ویژگی گلکسی M35 احتمالاً نمایشگر 6.6 اینچی Super AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است.

از همه مهم‌تر، گلکسی M35 5G اولین گوشی هوشمند سری M و تنها محصول در این رده قیمتی است که با محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس شرکت کورنینگ عرضه می‌شود. این نوع شیشه نه تنها در برابر لغزش و سقوط‌های اتفاقی مقاوم است، بلکه اطمینان حاصل می‌کند که کاربران به طور کامل از خط و خش در امان باشند.

علاوه بر این، گلکسی M35 5G از پردازنده اگزینوس 1380 مبتنی بر لیتوگرافی ساخت 5 نانومتری بهره می‌برد و به منظور خنک‌سازی کارآمد، به محفظه خنک‌کننده بخار بزرگی مجهز شده که آن هم در این سری بسیار کم‌سابقه است. با این ویژگی، گلکسی M35 5G به گزینه‌ای ایده‌آل برای گیمرهای با بودجه محدود تبدیل می‌شود.

به بخش اپتیک که بیاییم، شاهد دوربینی سه‌گانه در این گوشی هستیم که از یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. گلکسی M35 5G همچنین در جلو، از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

یک نقطه بسیار جذاب دیگر این گوشی نیز باتری آن است. طبق اعلام سامسونگ، گلکسی M35 5G از یک باتری عظیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات نیرو می‌گیرد که می‌تواند دستگاه شما را در یک رده انرژی بالاتر از همه دستگاه‌های هم‌رده قرار دهد.

دیگر ویژگی‌های برجسته این گوشی شامل حافظه رم ۶/۸ گیگابایتی، حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی، درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی (تا ۱ ترابایت)، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ می‌شود.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

واکنش مطهری به حواشی داوری: نمی‌دانم VAR وجود دارد یا نه!

حمید مطهری، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست دو بر صفر برابر پرسپولیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد