قابلیت کراس‌پلی و عکاسی به بازی Baldur’s Gate 3 اضافه خواهد شد

استودیوی لاریان اعلام کرده است که پشتیبانی از بازی Baldur’s Gate 3 پس از پچ هفت ادامه خواهد داشت.

چندی پیش استودیوی لاریان اعلام کرد که پچ هفت آخرین به‌روزرسانی بزرگ Baldur’s Gate 3 خواهد بود. باتوجه‌به حجم محتوا و بهبودهای ارائه شده در این پچ، ادعای لاریان منطقی به نظر می‌رسید؛ اما آخرین پست انجمن Baldur’s Gate 3 در استیم نشان می‌دهد که این به‌روزرسانی پایان ماجرا نخواهد بود.

لاریان برای آینده چندین شگفتی در آستین دارد که شامل قابلیت محبوب کراس‌پلی و ابزار پرکاربرد عکاسی (Photo Mode) می‌شود. این استودیو همچنین اعلام کرده است که به بهبود کیفیت بازی، بهینه‌سازی پرفورمنس آن و تغییرات مورد نیاز در گیم‌پلی ادامه خواهد داد.

بااین‌حال زمان مشخصی برای انجام این کارها وجود ندارد؛ زیرا اولویت توسعه‌دهنده در حال حاضر عرضه پچ هفت است. به‌روزرسانی مورد بحث در ماه سپتامبر (شهریور) منتشر خواهد شد و ابزار مادسازی را در اختیار طرفداران قرار خواهد داد تا بتوانند سلاح‌ها، نژادها، کلاس‌های اصلی و فرعی، لوازم تزئینی و غیره را ویرایش یا ایجاد کنند.

کات‌سین‌های جدیدی نیز برای پایان‌های بازی در نظر گرفته شده است. همچنین با عرضه پچ هفت قابلیتی به نام «تقسیم پویای صفحه‌نمایش» به بازی اضافه خواهد شد و دشمنان در حالت Honour Mode حرکات جدیدی خواهند داشت. درنهایت نیز اعلام شده است که بهبودهای مختلفی برای شخصیت‌های قابل بازی ارائه خواهد شد.

بازی Baldur’s Gate 3 هم‌اکنون برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.


منبع: https://www.zoomg.ir/game-news/369929-baldurs-gate-3-crossplay-photo/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

پیش‌فروش بازی Dragon Quest 3 HD-2D Remake با انتشار تریلری آغاز شد

پیش‌فروش بازی Dragon Quest 3 HD-2D Remake روی تمامی پلتفرم‌ها آغاز شده است و هم‌اکنون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد