قابلیت فشرده‌سازی به اپلیکیشن مدیریت فایل گوگل اضافه می‌شود

براساس گزارش Android Authority، گوگل قرار است قابلیت‌های جدیدی را برای اپلیکیشن مدیریت فایل معرفی کند. یکی‌ از قابلیت‌های جدید مهمی که در نظر گرفته شده، قابلیت فشرده‌سازی (Compress) است که به کاربران امکان می‌دهد تا فایل‌ها را مستقیماً از خود اپلیکیشن به فایل زیپ تبدیل کنند.

Android Authority

اکنون برای استخراج فایل‌های فشرده‌ی Zip می‌توان از نسخه‌ی فعلی اپلیکیشن مدیریت فایل استفاده کرد. افزوده‌شدن قابلیت فشرده‌سازی فایل‌ها، کارهایی مانند اشتراک‌گذاری چندین فایل و آرشیوکردن داده‌ها را نیز آسان می‌کند.

یکی‌ دیگر از قابلیت‌های جدید فایل منیجر، افزودن به مجموعه (Add to collection) است که امکان پین‌کردن پوشه‌ها به تب Collection در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن را فراهم می‌کند.

چیدمان جدید تب‌های مجموعه‌ها و دسته‌بندی‌ها
چیدمان فعلی تب‌های مجموعه‌ها و دسته‌بندی‌ها

تب Collection فقط یک پوشه‌ی امن (safe folder) و پوشه‌ای برای فایل‌های ستاره‌‌دار دارد. با به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن مدیریت‌ فایل گوگل، کاربران می‌توانند با سازمان‌دهی بهتر پوشه‌ها، سریع‌تر و آسان‌تر به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

قابلیت کالکشن فقط به پوشه‌ها محدود می‌شود و فایل‌ها را به‌تنهایی نمی‌توان به تب کالکشن پین کرد. گوگل در نسخه‌ی بتا نحوه‌ی قرارگرفتن تب‌های کالکشن و دسته‌بندی (Categories) را جابه‌جا کرده و کالکشن را بالاتر از دسته‌بندی قرار داده است.

انتظار می‌رود بعد از آزمایش و توسعه‌ی بیشتر قابلیت‌های فشرده‌سازی و افزودن به مجموعه، ویژگی‌های جدید مدیریت فایل‌های گوگل، با آپدیت جدید وارد نسخه‌ی اصلی شوند.


منبع: https://www.zoomit.ir/software-application/424049-files-google-new-features/

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

تصاویر لورفته گلکسی S25 اولترا تغییرات طراحی گوشی را نشان می‌دهند

مدتی پیش بود که رندر‌های غیررسمی نمای جلویی و گوشه‌های نسبتاً گرد گلکسی S25 اولترا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد