قابلیت جدید اینستاگرام امکان برگزاری لایو با اعضای کلوز فرندز را فراهم می‌کند

اینستاگرام به تازگی قابلیتی را معرفی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد تنها برای اعضای کلوز فرندز خود لایو پخش کنند. این ویژگی جدید که «Close Friends on Live» نام دارد، به کاربران اجازه می‌دهد تا در لایوهای خود با حداکثر سه نفر دیگر همراه شوند.

اینستاگرام اعلام کرده است که از این قابلیت جدید می‌توان برای اشتراک‌گذاری افکار خود با دوستان صمیمی، اشتراک‌گذاری میم‌ها، برنامه‌ریزی سفرها، انجام تکالیف به‌ صورت گروهی و مواردی از این قبیل استفاده کرد.

از زمان معرفی ویژگی پخش زنده (لایو) اینستاگرام در سال ۲۰۱۶، این پلتفرم اجتماعی به کاربران خود امکان می‌داد تا تجربیات به یادماندنی خود را در لحظه و بدون هیچ گونه محدودیتی با دنبال‌کنندگان‌شان به اشتراک بگذارند. اما تا به امروز، این لایوها برای همگان قابل مشاهده بودند.

با تحولات تازه‌ای که اینستاگرام به ارمغان آورده، کاربران اکنون قادرند تا کنترل بیشتری بر مخاطبین خود داشته باشند. این قابلیت جدید به افراد اجازه می‌دهد تا دایره تماشاگران لایو خود را به دقت انتخاب کنند و تنها به افراد مورد نظر خود اجازه دسترسی به محتوای زنده را بدهند.

با این قابلیت جدید، اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که کنترل بیشتری بر روی افرادی که می‌توانند پخش زنده آن‌ها را مشاهده کنند، داشته باشند. این امر می‌تواند افرادی را که قبلاً از این ویژگی استفاده نکرده‌اند را ترغیب به امتحان کردن آن کند. معرفی این قابلیت جدید نشان‌دهنده ادامه تلاش اینستاگرام برای ایجاد ارتباطات خصوصی‌تر و گزینشی‌تر در پلتفرم خود است.

اواخر سال گذشته، این شرکت قابلیت جدیدی به نام یادداشت‌ها (Note) را معرفی کرد تا کاربران بتوانند با استفاده از متن و ایموجی، دوستان واقعی خود را از حال و احوالشان با خبر سازند. کاربران می‌توانند یادداشتی ارسال کنند که به مدت ۲۴ ساعت در بالای لیست دایرکت‌های فالورهایشان ظاهر می‌شود. اینستاگرام این قابلیت را به‌ عنوان راهی برای شروع مکالمات سبک و خصوصی با دوستان در نظر گرفته است.

اینستاگرام اخیراً با آزمایش ویژگی‌های جدیدی خبرساز شده است. یکی از این نوآوری‌ها، قابلیت سازماندهی پیام‌های دایرکت است که به کاربران امکان می‌دهد مکالمات خود را در پنج پوشه متفاوت مرتب سازند. علاوه بر این، اینستاگرام در حال بررسی یک مدل تبلیغاتی جدید است که تبلیغات را به شکلی غیرقابل رد شدن در میان پست‌های کاربران جای می‌دهد. باید دید این ویژگی‌های چه زمانی برای همه‌ی کاربران منتشر خواهد شد.

منبع: Techcrunch

نوشته قابلیت جدید اینستاگرام امکان برگزاری لایو با اعضای کلوز فرندز را فراهم می‌کند اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

رندرهای رسمی گلکسی واچ ۷ و بادز ۳ سامسونگ فاش شد

سامسونگ در تاریخ ۲۰ تیر از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کند و در کنار گوشی‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *