فیل اسپنسر تأیید می‌کند که بازی‌های بیشتری از XBOX برای پلتفرم‌های دیگر عرضه می‌شود

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، تایید کرده است که در آینده بازی‌های بیشتری از ایکس باکس بر روی پلتفرم‌های دیگر عرضه خواهند شد. چند ماه گذشته برای ایکس‌باکس خیلی اتفاق افتاده است و شایعاتی مبنی بر عرضه بازی‌های فرست پارتی برای پلتفرم‌های دیگر وجود داشت. ابتدا، شایعاتی مبنی بر اینکه یک و یا چند بازی و در نهایت تمامی بازی‌های فرست پارتی ایکس‌باکس برای پلتفرم‌های دیگر عرضه خواهند شد، به گوش می‌رسید. پس از هفته‌ها شایعه، ایکس‌باکس سرانجام در یک پادکست تجاری به این شایعات پرداخت. فیل اسپنسر پس از تایید اینکه چهار بازی برای پلتفرم‌های دیگر عرضه می‌شوند، گفت: این تغییری اساسی در استراتژی ما نیست. اما تنها چند ماه بعد، به نظر می‌رسد که این استراتژی تغییر کرده است.

در طی یک مصاحبه جدید با IGN، اسپنسر دوباره به شایعات با پاسخی کاملاً متفاوت پرداخت. اسپنسر گفت: شما قرار است بازی‌های ما را روی پلتفرم‌های بیشتری ببینید و ما آن را به‌عنوان یک مزیت برای فرنچایزهایی که می‌سازیم، می‌بینیم و این را از دید بازیکنان می‌بینیم و بازیکنان دوست دارند بتوانند (بر روی همه پلتفرمها) بازی کنند.

The post فیل اسپنسر تأیید می‌کند که بازی‌های بیشتری از XBOX برای پلتفرم‌های دیگر عرضه می‌شود appeared first on بازی سنتر.


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

جذاب ترین کدهای تقلب در بازی های ویدیویی

کدهای تقلب لزوماً فقط جهت ساده‌سازی بازی‌ها به کار نمی‌روند؛ برخی از این کدها دارای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *