فیلم گلادیاتور ۲ با یک سکانس اکشن بسیار بزرگ شروع می‌شود

ریدلی اسکات هرگز از کارهای بزرگ نترسیده است. سکانس‌های نبرد و درگیری که او در فیلم‌هایی مثل Gladiator و Kingdom Of Heaven و همچنین Robin Hood به تصویر کشیده همین موضوع را به خوبی ثابت می‌کنند. فیلم قبلی او یعنی Napoleon که چند روز قبل از تولد ۸۶ سالگی این کارگردان به اکران درآمد، شش صحنه نبرد بزرگ داشت تا از این طریق بتواند عظمت امپراطور فرانسه را به خوبی نشان دهد. حالا او در فیلم Gladiator II قصد دارد کاری کند که مخاطبان تا مدت‌ها نتوانند از فکر امپراتوری روم بیرون بیایند. فیلم گلادیاتور ۲ که بیشتر از ۲۰ سال بعد از فیلم اول ساخته شده، صحنه‌های نبرد بزرگی دارد و به گفته خود اسکات، بزرگترین صحنه نبردی که او در طول فعالیت حرفه‌ایش کارگردانی کرده، در این فیلم نشان داده می‌شود. اسکات در مصاحبه‌ای با رسانه امپایر در این باره گفت:

ما فیلم را با صحنه‌ای شروع می‌کنیم که احتمالاً بزرگترین سکانس اکشنی است که من تا به حال کارگردانی کرده‌ام. این سکانس احتمالاً از تمام صحنه‌هایی که در فیلم ناپلئون دیده‌اید هم بزرگتر است.

داستان فیلم گلادیاتور ۲ حدود دو دهه بعد از اتفاقات فیلم اول جریان دارد و ماجرای انتقام‌جویی لوسیوس (با بازی پل مسکال) را روایت می‌کند‌.

هنوز مشخص نیست که در آغاز فیلم گلادیاتور ۲ شاهد کدام نبرد عظیم خواهیم بود. اما می‌دانیم که در یکی از سکانس‌های مهم فیلم، شخصیت لوسیوس وارد کولوسئوم می‌شود و با یک کرگدن عظیم‌الجثه مبارزه می‌کند. جالب است که برای فیلمبرداری این صحنه، اسکات تصمیم گرفت تا از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای ساختن کرگدن استفاده کند. او در این باره گفت:

شما باید از کامپیوتر و هوش مصنوعی استقبال کنید. من می‌توانم از رایانه بخواهم تمام مولکول‌ها و چروک‌های روی پوست کرگدن را با دقت بخواند و سپس آنها را روی یک تکه پلاستیک ضخیم، درست مانند بدن کرگدن برش دهد. در نهایت هم این تکه پلاستیک به شکل یک اسکلت درمی‌آید.

بازیگر گلادیاتور ۲ از ادای احترام به فیلم اول می‌گوید

فیلم گلادیاتور ۲ در تاریخ ۲ آذر ماه اکران می‌شود. در این فیلم علاوه بر پل مسکال، بازیگران مطرح دیگری از جمله پدرو پاسکال، کانی نیلسن، دنزل واشنگتن، جوزف کوئین، فرد هچینگر و درک جاکوبی به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: Empireonline


خاطرات گیمرهای دهه هفتاد و هشتاد | میزگیم نوستالژی با گلخان و شایان


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

مورد انتظارترین فیلم‌های دیزنی که بزودی منتشر خواهند شد

شنیدن برخی از نام‌ها همواره برای ما حس خوشایندی دارد. این حس خوشایند ناشی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد