فیلم هری پاتر و جام آتش قرار بود در دو قسمت ساخته شود

با اینکه ۸ فیلم مختلف از مجموعه هری پاتر ساخته و اکران شده، اما طرفداران این مجموعه وقتی شنیدند که قرار بود یک فیلم دیگر هم به این ۸ تا اضافه شود، نارضایتی و ناراحتی خود را از لغو شدن این فیلم ابراز کرده‌اند. فیلم هری پاتر و جام آتش (Harry Potter and the Goblet of Fire) چهارمین فیلم این فرنچایز است که به خاطر داستان بیش از حد سرراست و حذف کردن برخی صحنه‌های مهم، گاهی به عنوان ضعیف‌ترین فیلم هری پاتر نیز از آن یاد می‌شود.

بسیاری از طرفداران این مجموعه معتقدند که ضعف‌های فیلم هری پاتر و جام آتش مستقیماً به کارگردان آن یعنی مایک نیوول مربوط می‌شوند. گفته می‌شود که این کارگردان از خواندن کتاب‌های جی کی رولینگ و همچنین تماشای فیلم‌های قبلی هری پاتر امتناع کرد. به همین دلیل طرفداران معتقدند که فیلم او اصلاً به داستان این مجموعه وفادار نیست.

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، فیلم هری پاتر و جام آتش قرار بود در دو قسمت نمایش داده شود. طبق صحبت‌هایی که استیو کلاوز، نویسنده فیلمنامه این فیلم مطرح کرده، تیم سازنده از همان ابتدا قصد داشتند که این فیلم را در دو بخش بسازند. اما در نهایت به دلیل محدودیت‌هایی که به وجود آمد، از این تصمیم منصرف شدند.

حالا طرفداران مجموعه هری پاتر از شنیدن این خبر ناراحت شده‌اند و این ناراحتی را در ساب‌ردیت r/harrypotter مطرح می‌کنند. البته همه آنها هم از این اتفاق ناراضی نیستند. یک نفر نوشته است: «نیوول کارگردان بدی بود. تقسیم کردن فیلم به دو قسمت هم نمی‌توانست آن را نجات دهد. او احتمالاً می‌خواست صحنه اژدها را طولانی‌تر کند و کل جنگل را آتش بزند.»

رتبه‌بندی فیلم‌های هری پاتر از بدترین تا بهترین

یک نفر دیگر هم اینطور نوشته است: «بله؛ من فکر می‌کنم که همه فیلم‌ها (از فیلم چهارم به بعد) باید دو قسمتی می‌شدند یا اینکه مثل فیلم‌های ارباب حلقه‌ها، زمان خیلی طولانی می‌داشتند. فیلم‌ها (از شماره چهارم به بعد) از نظر من بسیار ناامید کننده بودند؛ چون خیلی از چیزها را حذف کردند و اگر کتاب‌ها را نخوانده باشید احتمالاً داستان را به درستی درک نمی‌کنید.»

با این حال فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ (Harry Potter and the Deathly Hallows) تنها فیلم این مجموعه به شمار می‌رود که در دو قسمت منتشر شده است.

منبع: Gamingbible


بهترین بازی‌های ورزشی با محمدرضا احمدی | میز گیم فوتبالی


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

چگونه در ماینکرفت کلاه رنگین‌کمانی پیدا کنیم؟

همکاری جدید ماینکرفت با سازندگان باب اسفتجی شلوار مکعبی به یک DLC در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *