فیلم شرلوک هلمز ۳ ساخته خواهد شد؛ بازگشت رابرت داونی جونیور

پس از اینکه متوجه شدیم گای ریچی، کارگردان دو فیلم نخست شرلوک هلمز، قصد دارد سریال شرلوک هلمزِ جوان را برای شبکه آمازون بسازد، بسیاری از افراد فکر کردند که فیلم شرلوک هلمز ۳ لغو شده است. اما با توجه به اطلاعات موجود سومین نسخه این مجموعه ساخته می‌شود تا یکبار دیگر رابرت داونی جونیور و جود لاو را در نقش آقای هلمز و آقای واتسون مشاهده کنیم.

دنیای شرلوک هلمز که توسط یک نویسنده بریتانیایی با نام آرتور کونان دویل ساخته شده، در سال‌های اخیر به محبوبیت زیادی رسیده است. ما در طی سال‌های اخیر شاهد اقتباس‌های مختلفی از این شخصیت بوده‌ایم که دو فیلم Sherlock Holmes به کارگردانی گای ریچی دو تا از بهترین‌های آن‌ها محسوب می‌شوند. در این دو فیلم رابرت داونی جونیور که او را بیش‌تر به خاطر ایفای نقش آیرون من می‌شناسیم در قالب این کارآگاه انگلیسی بازی می‌کرد. جود لاو هم به عنوان شخصیت مکمل در کنار داونی جونیور قرار می‌گرفت تا شاهد یک زوج جذاب از این دو بازیگر باشیم.

بازیگر آیرون من قرار بود در سه‌گانه بتمن نقشی کلیدی داشته باشد

اما خیلی وقت است که خبری از فیلم شرلوک هلمز ۳ نیست و بسیاری از افراد اعتقاد دارند که باید خود را برای لغو کامل آن آماده کنیم. پس از اینکه گای ریچی به عنوان کارگردان دو فیلم مذکور اعلام کرد می‌خواهد یک سریال براساس نسخه جوان شرلوک هلمز برای شبکه آمازون پرایم بسازد، این ناامیدی‌ها تشدید شد تا همه فکر کنند که رابرت داونی جونیور دیگر در نقش این کارآگاه افسانه‌ای بازی نخواهد کرد.

اما ظاهرا تمام این مدت در اشتباه بوده‌ایم و ساخت سریال مذکور به معنی لغو فیلم سینمایی جدید فرنچایز نخواهد بود. سوزان داونی که همسر و همکار قدیمی خود رابرت محسوب می‌شود در طی مصاحبه‌ای که با رسانه Screen Rant داشت اطلاعات هیجان‌انگیزی را به اشتراک گذاشت. به گفته سوزان داونی فیلم شرلوک هلمز ۳ هنوز نفس می‌کشد و هیچ موقع لغو نشده است. دلیل این تاخیر طولانی هم این است که سازندگان به دنبال رویه و روش مناسبی برای ساخت شماره سوم می‌گردند.

سومین فیلم شرلوک هلمز یکبار دیگر رابرت داونی جونیور و جود لاو را در کنار هم قرار می‌دهد

سوزان داونی که یکی از تهیه کننده‌های اجرایی سریال Sweet Tooth محسوب می‌شود برای تبلیغ این سریال با رسانه مذکور وارد مصاحبه شد. با این حال فرد میزبان بحث را فراتر برد و از خانم داونی درباره Sherlock Holmes 3 سوال کرد تا او در پاسخ توضیح دهد:«ببینید، در حال حاضر خبری به غیر از اینکه این فیلم هنوز زنده است وجود ندارد. ما هر روز در مورد بهترین نسخه ممکن فیلم بعدی صحبت می‌کنیم. من هر زمان که ربرات و جود را در کنار هم می‌بینیم (که خوشبختانه سالی چند دفعه این اتفاق می‌افتد) با خود می‌گویم آیا ما می‌توانیم این دو را در کنار هم به پرده سینما بازگردانیم؟ برای ساخت (شرلوک هلمز ۳) باید دلایلی قدرتمند و داستانی عالی وجود داشته باشد که خوشبختانه ما آن‌ها را داریم و روی‌شان کار می‌کنیم.»

هر دو نسخه فیلم شرلوک که توسط گای ریچی کارگردانی شدند اکران فوق‌العاده موفقی داشتند. هر دو فیلم بودجه‌ای حدود ۱۰۰ میلیون دلار دریافت کردند و هرکدام توانستند چیزی حدودی ۵۲۰ میلیون تا ۵۴۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش داشته باشند. علاوه بر موفقیت‌های مالی طرفداران هم عاشق این دو اثر شدند و به همین دلیل است که تقاضاهای زیادی برای فیلم شرلوک هلمز ۳ وجود دارد.

طعنه توهین‌آمیز مجری مراسم اسکار ۲۰۲۴ به رابرت داونی جونیور

رابرت داونی جونیور در چند وقت اخیر حسابی سر و صدا کرده و علاوه بر بردن اسکار برای فیلم اوپنهایمر، در سریال تحسین شده The Sympathizer نیز حضور داشته است. علاوه بر این او قرار است در پاییز سال جاری به دنیای تئاتر برود و روی صحنه سالن Broadway به اجرای نمایش مک‌نیل بپردازد. با وجود تمامی این تفاسیر بعید است که بازیگر نقش آیرون من زمان کافی برای حضور در شرلوک هلمز جدید را نداشته باشد.

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Dark Horizons


ده بازی نوستالژی پلی استیشن ۱ که همه گیمرها باید تجربه کنند

</a


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آیا مانگا Goodbye Eri تبدیل به انیمه خواهد شد؟

مانگا Goodbye Eri یکی از مشهور‌ترین آثار این صنعت در دهه گذشته است. بسیاری از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *