فیلم ددپول و ولورین در یک زمینه از فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست بزرگ‌تر است

شرکت مارول انتظار زیادی از فیلم ددپول و ولورین دارد و به همین خاطر اقدام جاه‌طلبانه‌ای برداشته است. این شرکت کمپین تبلیغاتی بزرگی برای این فیلم تدارک دیده که نسبت به آنچه که در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست دیدیم هم تحسین برانگیزتر به نظر می‌رسد.

فیلم Deadpool & Wolverine که قرار است در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۳ (۲۶ ژوئیه) در سینماهای جهان شروع به کار کند، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های دنیای سینمایی مارول در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. علاوه بر بازگشت رایان رینولدز و هیو جکمن در قالب ددپول و ولورین، این فیلم قرار است به اولین پل ارتباطی میان دنیای مردان ایکس و دنیای سینمایی مارول تبدیل شود. همین دو مورد در کنار یکدیگر باعث می‌شوند که فیلم ددپول و ولورین پروژه جاه‌طلبانه‌ای باشد و چنین اثری، کمپین تبلیغاتی بزرگی هم نیاز دارد.

کارگردان فیلم ددپول و ولورین تصاویر جذابی از آن منتشر کرد

شرکت مارول چند وقتی است که کمپین تبلیغاتی فیلم مورد بحث را شروع کرده تا خود را برای اکران نهایی آماده کند. اما نکته جالب توجه این است که این کمپین تبلیغاتی ما را به یاد آنچه که برای فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست می‌اندازد. کمپین تبلیغاتی Spider-Man: No Way Home چیزی حدود ۲۰۲ میلیون دلار هزینه داشت و همین موضوع باعث شد که بیش‌تر از یک میلیارد نفر از مردم جهان تبلیغات آن را مشاهده کنند. حال هرچند که هنوز اعداد و ارقام فیلم Deadpool & Wolverine مشخص نشده‌اند، اما می‌توان حدس زد که شرکت مارول راهی مشابه با No Way Home را اتخاذ کرده است.

شرکت مارول در اقدامی فوق‌العاده جالب کمپین تبلیغاتی خود را با کمک دو برند هاینز (Heinze) و هاینکن (Heineken) پیش برده است؛ دو شرکتی که به ترتیب برای تولید سس و نوشیدنی شناخته می‌شوند. در ابتدا بگذارید در مورد همکاری با شرکت هاینز صحبت کنیم. مارول با انتشار یک تریلر با عنوان Marvel’s Studios Deadpool & Wolverine – Can’t Unsee It دو شخصیت ددپول و ولورین را با توجه به رنگ لباس‌شان به محصولات شرکت هاینز تعمیم می‌دهد. در حالی که شخصیت ددپول به خاطر لباس قرمز به سس کچاپ تشبیه می‌شود، ولورین به خاطر لباس زرد خود نشان دهنده سس خردل است. علاوه بر این شرکت هاینز یک سری محصولات با تولید محدود را هم وارد بازار می‌کند تا مردم بتوانند سس کچاپ و خردل خود را با آیتم‌های مربوط به فیلم ددپول و ولورین تزئین نمایند. شما می‌توانید در ادامه این تریلر تبلیغاتی را ببینید:

تبلیغات بعدی به همکاری با شرکت هاینکن مربوط است که به خاطر تولید نوشیدنی‌های مختلف شناخته می‌شود. این همکاری هم که با استفاده از یک تریلر به نمایش درآمده، به تبلیغ نوشیدنی‌های این شرکت توسط ددپول می‌پردازد. در این تریلر ما هیو جکمن را در حالتی فوق‌العاده عصبانی مشاهده می‌کنیم که انگار می‌خواهد رایان رینولدز را تکه و پاره کند. اما درست هنگامی که تصمیم می‌گیرد چنگال‌های معروف خود را دربیاورد و به حساب وید ویلسون برسد، یک اتفاق غیرمنتظره رخ می‌دهد.

سس‌های محدود برند هاینز که با محوریت فیلم ددپول و ولورین تولید شده‌اند

ددپول خطاب به ولورین می‌گوید که بهتر است عصبانی نشود و آرامشش را حفظ کند. او با استفاده از فلز آدامانتیومی که از چنگال‌های ولورین دزدیده، دو قوطی نوشیدنی درست کرده و به همین دلیل او دیگر نمی‌تواند چنگال‌هایش را بیرون بیاورد. در ادامه رایان رینولدز دوست خود را به یک نوشیدنی هاینکن دعوت می‌کند تا بتوانند اختلافاتشان را کنار بگذارند. این دو تبلیغ بامزه از فیلم ددپول و ولورین حسابی مورد توجه قرار گرفته‌اند و احتمالا تاثیر مثبتی روی فروش این فیلم می‌گذارند.

پوستر مفهومی فیلم ددپول و ولورین به تشکیل تیم جدید انتقام جویان اشاره می‌کند

البته توجه داشته باشید که این پایان کمپین تبلیغاتی هنوز ادامه دارد و در روزهای آتی غافلگیری‌های بیش‌تری به همراه خواهد داشت. این کارها ما را به یاد تبلیغات فیلم اسپایدرمن: راهی به خانه نیست می‌اندازد که در طی آن سازندگان به همکاری با برندهایی نظیر هیوندایی، فورتنایت و جی‌فیول پرداختند تا مخاطبین بیش‌تری شاهد تبلیغات این سینمایی بزرگ باشند. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: FandomeWire


بازی PES چرا و چطوری از فیفا شکست خورد؟


منبع

درباره ی ماکان نیوز

مطلب پیشنهادی

آمازون پرایم سه بازی محبوب ارباب حلقه‌ها را رایگان عرضه می‌کند

ما طی دو دهه اخیر شاهد عرضه بازی‌های مختلفی از فرنچایز ارباب حلقه‌ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد